AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Syntes det har vært litt for mange oppdateringer i det siste. Nå kommer IOS 17.2 til uken i tillegg til de andre som nå nylig er blitt installert. Blir litt ofte syntes jeg... Anonymkode: b8e13...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Syntes det har vært litt for mange oppdateringer i det siste. Nå kommer IOS 17.2 til uken i tillegg til de andre som nå nylig er blitt installert. Blir litt ofte syntes jeg... Anonymkode: b8e13...0c1 Ja, ok, men hva vil du med innlegget? Det er ikke et spørsmål her så vidt jeg kan se? Er det ikke bra at det kommer oppdateringer for å opprettholde sikkerheten så du slipper å bli hacket? Skaff deg android hvis det er et problem for deg, da er du heldig om du får Èn oppdatering i løpet av telefonens levetid. Nei da! Jo da. Anonymkode: 84f47...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, ok, men hva vil du med innlegget? Det er ikke et spørsmål her så vidt jeg kan se? Er det ikke bra at det kommer oppdateringer for å opprettholde sikkerheten så du slipper å bli hacket? Skaff deg android hvis det er et problem for deg, da er du heldig om du får Èn oppdatering i løpet av telefonens levetid. Nei da! Jo da. Anonymkode: 84f47...de1 Kanskje flere som mener det samme. Jeg digger iphone så kommer ikke til å bytte 🙂 Det er bra med oppdateringer men 3 på kort tid er litt mye men trengs vel. Anonymkode: b8e13...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kanskje flere som mener det samme. Jeg digger iphone så kommer ikke til å bytte 🙂 Det er bra med oppdateringer men 3 på kort tid er litt mye men trengs vel. Anonymkode: b8e13...0c1 Det er helt sikkert flere som mener det samme, personlig har jeg ikke reflektert over det. Synes det er litt gøy med oppdateringer, i alle fall de gangene det kommer nye funksjoner. Tror ikke det har vært noen nye funksjoner nå da, men sikkert viktige sikkerhetsoppdateringer. Anonymkode: 84f47...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå