AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Har en venninne jeg snart ikke kan kalle det mer, men lurer på om andre har råd eller tips, eller om dette bare er faser. Hun har våknet opp for spirituelle greier og betalt en rekke rådyre coacher og sånt, hun kaller seg Våken empat og at hun ikke kan være i samme rom med oss andre for lenge fordi hun bare ikke kan la være å suge til seg andres behov og følelser, men hvis noen opplever en sorg eller trenger støtte, så viser hun ikke mye medfølelse. Hun ser så langt inn i egen navle at jeg får mark og når man sier noe så begynner hun å gråte og forsvare seg. Er så lei 🤬 Anonymkode: 7e1ac...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Tror jeg hadde sagt til henne at de følelsene hun kjenner er hennes egne for det hun føler føler ikke du så det kan umulig komme fra deg. Anonymkode: 166b6...37a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Hvis hun sier at hun ikke kan være i samme rom som deg er vel saken grei, da er det bare å fade ut vennskapet. Men om det bare er det at hun har blitt hekta på spirituelle greier og syns mye folk er slitsomt, ikke deg personlig, så ville jeg nok ikke latt meg irritere så mye. Det er nok bare en fase som går over og om det blir for mye åndelig pjatt kan du bare si fra at "Det er fint du føler at det hjelper deg men jeg har ikke noe forhold til det så fint om vi kan snakke om noe annet, vi kan gjøre andre ting så kan du snakke om sånt med andre spirituelle " Anonymkode: 3e51d...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Har en slektning som har blåst av store summer på kurs i noe åndelig selvutvikling. Personlig plager hun ikke meg, men synes den økonomiske utnyttelsen av sårbare mennesker er pill råtten og skulle fått konsekvenser. Er mulig jeg tråkker på mange tær når jeg nå sier at (feks) dyretolk er noe av det dummeste «yrket» jeg har hørt om. Ville vært stoltere av «septiktankvasker»😆 Anonymkode: 0e232...2f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå