Gå til innhold

Sexlivet mitt er helt krise..Trenger seriøst hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i forhold med en mann jeg er veldig glad i å veldig seksuelt tiltrukket av. Vi ses som regel i helgene og noen ganger en liten uke her og der pga avstand. Problemet mitt er sexen, jeg blir så sår i skjedeinngangen og smertene er utholdelige, det er en utholdelig «brennende» smerte og svie under penetrering, å jeg må ofte avslutte hele sexen, noen ganger piner jeg meg igjennom det men gråter i det stille av smerter og ubehag.

Første dagen vi treffes å har sex går som regel greit, han holder ut leeenge, (Til min store frustrasjon) er ikke alltid han får orgasme heller, hadde faktisk foretrukket om han kom etter 5 min, for da hadde jeg ikke rukket å bli sår kanskje. I tillegg er han omskåret, har lest at det da kan bli mindre friksjon å da gjøre vondt for kvinnen, men vi bruker omtrent en halv flaske glidemiddel, under hvert samleie å jeg er våt og klar i tillegg, så jeg er ikke tørr i skjeden. 
Gruer meg ofte til sex dagen etter fordi jeg vet det blir utholdelig og et smerte helvette. Jeg trenger 3/4 dager ca til å klare å ha sex igjen, men det er jo ikke optimalt når man bare ses i helger og sånn..

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke ha det sånn, sexlivet mitt er ødelagt😔 Med tidligere partnere har jeg ikke hatt det slik, kunne selvfølgelig kjenne litt ømhet dagen etter om det var heftig sex, men ikke slike smerter og ubehag som nå.

Anonymkode: 87383...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags sex har dere? 

Slettes ikke normalt å bli sår av helt ordinært samleie om kvinnen er våt. Prøver du å si han har unormalt stor penis eller?

Anonymkode: a7c18...fd5

• Liker 1
Skrevet

Da må dere jo snakke sammen da. Kanskje han tenker han får stjerne i boka for å holde lenge?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags sex har dere? 

Slettes ikke normalt å bli sår av helt ordinært samleie om kvinnen er våt. Prøver du å si han har unormalt stor penis eller?

Innlegget har ingenting med å «fronte» kjæresten min sin penis størrelse.. Har hatt tidligere partnere med større og samme størrelse som partneren min, men ikke hatt dette problemet som jeg har nå. Vi er utforskende og har variert sex, til og med under vanilje sex oppstår dette problemet, så har ikke noe med røffheten under sexen å gjøre heller.. ts

• Hjerte 1
Skrevet

Noen som har samme problem, som har noen seriøse råd å gi meg?

Skrevet

Hvorfor fortsette å treffe denne mannen når det er som dette? Har ingen andre råd enn det.

Anonymkode: 5c0d7...fe0

Skrevet

Kanskje du har sopp eller klamydia eller andre ting

Anonymkode: 30312...5ea

• Nyttig 2
Skrevet

Har han større penis? Eller tror du at dette bare kommer av at han er omskåret?

Barberer han underlivet og har stubber?

Har du sjekket deg for sopp eller kjønnssykdommer?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor fortsette å treffe denne mannen når det er som dette? Har ingen andre råd enn det.

Anonymkode: 5c0d7...fe0

Fordi jeg elsker han, vil jo selvfølgelig ikke kutte han ut..

• Hjerte 2
Skrevet

For det første ville jeg forklart han problemet. Kanskj han holder igjen? I såfall må han slutte med det. 

iItillegg ville jeg tatt en sjekk hos lege/gynekolog. 

• Liker 1
Skrevet

Har du forsøkt silikonbasert glidemiddel?

Anonymkode: 87794...899

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke normalt å oppleve så store smerter under sex. Hva har legen sagt når du har tatt opp dette?

Anonymkode: 712c7...ce4

• Liker 1
Gjest Himalaila
Skrevet

Du må stoppe å ha sex straks. For om du fortsetter kan du få disse tilstandene som vagina kan få. Da vil du ikke få inn så mye som en tampong på kanskje mange år. 

Så må du bestille deg time hos gynekologen for undersøkelser for sykdom og kanskje skader. 

Men stopp med sexen! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke normalt å oppleve så store smerter under sex. Hva har legen sagt når du har tatt opp dette?

Har ikke tatt det opp med legen, tenkte å ta det opp nå når jeg skal til undersøkelse av livmorhalsprøve.

Skrevet

Det er fullt mulig å bli sår selv om man er våt og har et normalt friskt underliv. Får man først en liten rift blir det veldig vondt da man har mange nerver i skjedeåpningen. Da tar det også noen dager å gro.
Du må snakke med han og spørre om han holder igjen for din skyld eller om han bare er utholdende grunnet omskåret penis e.l. Dersom han holder igjen fordi han tror du vil det, så er jo saken oppklart og han kan slutte med det. Dersom han ikke klarer å komme tidligere fordi han er lite følsom grunnet omskjæring, må dere rett og slett kutte ned på tiden med penetrering under sex og heller gjøre andre ting. Det blir ikke bedre av at dere kjører på med glidemiddel og du biter tennene sammen og prøver å holde ut.
Kan det være at du også "kniper igjen" litt ekstra fordi du gruer deg og er redd for å få vondt, og så blir dette en ond sirkel for deg så du blir mindre våt og mindre opphisset?

Snakk sammen og prøv å finn en løsning. Sex skal ikke være vondt, så dere kan uansett ikke fortsette sånn som dere gjør nå.

Anonymkode: 33486...2ee

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gammel er du? Kan du ha kommet i overgangsalderen og kun trenger litt hormonell behandling? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Innlegget har ingenting med å «fronte» kjæresten min sin penis størrelse.. Har hatt tidligere partnere med større og samme størrelse som partneren min, men ikke hatt dette problemet som jeg har nå. Vi er utforskende og har variert sex, til og med under vanilje sex oppstår dette problemet, så har ikke noe med røffheten under sexen å gjøre heller.. ts

Mener ikke at du fronter noe som helst. Fikk bare ikke tak på hva du tenkte var problemet. Om størrelsen er normal, og du aldri har hatt dette problemet før så er det mest trolig noe her og nå. 

Sopp? Kjønnssykdom? Røff sex? Skjeggstubber? Bruker du såpe der nede? Kondomer du reagerer på? Har du gått på antibiotikakur siste tiden? Overgangsalder? 

Hvorfor snakker ikke dere sammen om at samleiet varer for lenge?

Eksen min var omskåret. Aldri et problem og ingen forskjell fra andre.

• Liker 1
Skrevet

Dette leste jeg om på nettet helt tilfeldigvis for tja ca 2 mndr siden. 
Gå til gynekolog og ta tak i det med en gang!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har ikke tatt det opp med legen, tenkte å ta det opp nå når jeg skal til undersøkelse av livmorhalsprøve.

Du har jo åpenbart store smerter som begrenser sexlivet ditt i stor grad. Du bør bestille en egen legetime for dette. Med mindre du har gitt legen beskjed i forkant om at det skal settes av mer tid enn vanlig fordi du skal ta opp flere ting?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...