Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på glatt hud nedentil og å slippe barbering. 

Hvis man tar laser på salong, er det faktisk permanent hårfjerning da? Sånn at det på sikt er et bedre valg enn hjemme-IPL? 

Jeg begynner å få litt grå/hvite/fargeløse hår. Så bør egentlig skynde meg hvis det som fortsatt er sort faktisk blir permanent borte med salong laser. Eller kommer samme håret tilbake om noen år? Bør jeg i stedet velge elektrolyse? Hvor i Oslo får man i tilfelle gjort det? Eller blir resultatene egentlig like bra med hjemme-IPL? 

Steder å anbefale? 

Anonymkode: da9af...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg holder på å fjerne hår med laser, og hun som utfører det på meg sier at man kanskje kan trenge en eller to oppfriskningstimer i året 😃

Anonymkode: 7f1c4...128

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok bikinikant med laser i Oslo for mange år siden, i Operapassaajen. Fire behandlinger, borte ble det. Ikke kommet tilbake noe, mulig noen få hår. Tar nå legger med hjemme laser, men det funker dårlig, enda jeg har lys hud og mørke hår. Etter 12 behandlinger ila tre mnd er nesten alt håret der fortsatt men det vokser senere ut etter barbering . Elektrolyse funker best på stive hår i ansikt, enkeltvis, ikke en hel busk nedentil eller legger.. Tenker jeg. 

Anonymkode: 13cef...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...