Gå til innhold

Prøvd å date kvinner i stedet for menn? Det kan kanskje fungere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært i forhold med menn, noe som har fungert for meg. Men opplevd ting med jenter i oppveksten uten at det betydde noe spesielt for meg, utforsking. For noen mndr siden ble jeg kjent med ei via en interesse jeg deltar på av og til, vi brukte også litt tid sammen utenom dette. Begge single, etter en periode spør om meg om jeg noen gang har datet kvinner. Det hadde jeg aldri tenkt på eller vurdert...men nå er altså under dating med en kvinne å utforsker nye sider av meg selv. Uansett hva dette er videre så velger jeg å fortsette, er nok det ukjente som gjør det så "forbudt". Enten dette ender som utforsking i voksen alder eller hva det blir..🤗

Anonymkode: d050d...d43

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest om veldig mange kvinner som deler historie om hvor fantastisk det har vært for dem å gå vekk fra å date menn og heller bli sammen kvinner, enten romantisk eller helt uromantisk og platonisk. Menn hadde slitt om damer kunne velge legning hehe.. Jeg ser kvinne bofellesskap for voksne blir mer og mer in og kvinner velger vekk menn i livet sitt. 

Hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt vekk å være heterofil, men de som går fra å like menn til kvinner har nok alltid vært bifile uten å nødvendigvis være klar over det selv. Mange til og med lesbiske sier jo at de levde mange år med menn fordi det er det samfunnet fremmer som en selvfølge, og at det tok de mange tiår å forstå at de var lesbiske. Er nok mange homofile menn som også det samme gjelder for, man blir så hjernevasket og presset til at hetero er normen 

Anonymkode: f3c02...1bf

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du er tiltrukket av henne så kjør på😊👍 hvis ikke så blir det litt vanskelig. På samme måte som at jeg som lesbisk har prøvd å overbevise meg selv om at jeg kan være tiltrukket av menn fordi det hadde gjort livet mer lettere og da hadde jeg "passet inn". Når tiltrekningen bare ikke er der, så funker det ikke.

Anonymkode: 871a2...ead

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du er tiltrukket av henne så kjør på😊👍 hvis ikke så blir det litt vanskelig. På samme måte som at jeg som lesbisk har prøvd å overbevise meg selv om at jeg kan være tiltrukket av menn fordi det hadde gjort livet mer lettere og da hadde jeg "passet inn". Når tiltrekningen bare ikke er der, så funker det ikke.

Anonymkode: 871a2...ead

Er tiltrukket, men er nok veldig seksuelt. Men lar det fortsette, vi får heller definere etterhvert...

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har lest om veldig mange kvinner som deler historie om hvor fantastisk det har vært for dem å gå vekk fra å date menn og heller bli sammen kvinner, enten romantisk eller helt uromantisk og platonisk. Menn hadde slitt om damer kunne velge legning hehe.. Jeg ser kvinne bofellesskap for voksne blir mer og mer in og kvinner velger vekk menn i livet sitt. 

Hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt vekk å være heterofil, men de som går fra å like menn til kvinner har nok alltid vært bifile uten å nødvendigvis være klar over det selv. Mange til og med lesbiske sier jo at de levde mange år med menn fordi det er det samfunnet fremmer som en selvfølge, og at det tok de mange tiår å forstå at de var lesbiske. Er nok mange homofile menn som også det samme gjelder for, man blir så hjernevasket og presset til at hetero er normen 

Du kan jo gi det et forsøk da, å se hvordan det kan fungere for deg  😊

Skrevet

når du er tiltrukket er det jo bare å kjøre på. Jeg har ofte tenkt at det må være enklere å date kvinner, men siden jeg overhodet ikke tiltrekkes av kvinner så er det jo ikke noe alternativ for meg. Men gode venninner i livet er jo heller ikke å forakte.😊

Anonymkode: 9343a...c7f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var lesbisk......for det er så veldig mange deilige kvinner som er lesbiske. Det største problemet er kanskje at jeg pr.nå er mann 🙂

Anonymkode: 84271...c96

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var lesbisk......for det er så veldig mange deilige kvinner som er lesbiske. Det største problemet er kanskje at jeg pr.nå er mann 🙂

Anonymkode: 84271...c96

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

når du er tiltrukket er det jo bare å kjøre på. Jeg har ofte tenkt at det må være enklere å date kvinner, men siden jeg overhodet ikke tiltrekkes av kvinner så er det jo ikke noe alternativ for meg. Men gode venninner i livet er jo heller ikke å forakte.😊

Det har du rett i, gjennomsnittlig passer jo samme kjønn best sammen tror jeg. Vi bor jo hver for oss, ser ikke for meg noe samboerskap uansett partner/kjønn. Vi er i 30årene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 14.37):

Jeg har alltid vært i forhold med menn, noe som har fungert for meg. Men opplevd ting med jenter i oppveksten uten at det betydde noe spesielt for meg, utforsking. For noen mndr siden ble jeg kjent med ei via en interesse jeg deltar på av og til, vi brukte også litt tid sammen utenom dette. Begge single, etter en periode spør om meg om jeg noen gang har datet kvinner. Det hadde jeg aldri tenkt på eller vurdert...men nå er altså under dating med en kvinne å utforsker nye sider av meg selv. Uansett hva dette er videre så velger jeg å fortsette, er nok det ukjente som gjør det så "forbudt". Enten dette ender som utforsking i voksen alder eller hva det blir..🤗

Jeg har aldri vært i «kjæresteforhold» med en annen dame. Men jeg har hatt seksuelle relasjoner med noen. 
Jeg skal ærlig innrømme at sexen er bedre med en annen dame en med menn..hver gang ☺️

Anonymkode: a664b...e4d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri vært i «kjæresteforhold» med en annen dame. Men jeg har hatt seksuelle relasjoner med noen. 
Jeg skal ærlig innrømme at sexen er bedre med en annen dame en med menn..hver gang ☺️

Anonymkode: a664b...e4d

Føler det er litt av begge deler nå, men det seksuelle sterkest ja. Hun var jo mer erfaren enn meg der, så har gjort nye oppdagelser :) Hun får meg i mål på ganske kort tid 🤗. Selv om jeg er i denne fasen nå, så trenger man ikke definere seg noe.

For vil jo alltid være åpen for menn om/når det skulle skje. Men holder meg til et "forhold" om gangen, om vi skulle invitere inn noen ekstra må det skje sammen.

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 9.39):

Nja. Er ikke mindre drama mellom to kvinner. Handler om personligheter, verdier etc mer enn kjønn. Sett stygge brudd hos noen av mine lesbiske venninner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 15.04):

Dette 😅 Det er absolutt ingenting ved et forhold med en mann som frister, men dessverre tenner jeg ikke på kvinner.

Anonymkode: 568eb...568

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 17.11):

Dette 😅 Det er absolutt ingenting ved et forhold med en mann som frister, men dessverre tenner jeg ikke på kvinner.

Anonymkode: 568eb...568

Hvordan skal du løse dette da? Single for alltid? :) Eller kun sex med menn?

Skrevet

Er for heterofil her og får grøssninger av å tenke på at en dame skulle sett på meg og hatt sex i bakhodet .. men whatever floats your boat. Kjør på. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 12.12.2023 den 9.03):

Er for heterofil her og får grøssninger av å tenke på at en dame skulle sett på meg og hatt sex i bakhodet .. men whatever floats your boat. Kjør på. 

Da vet vi det 🤗

• Liker 1
Skrevet

Queersamfunnet er en deilig oase for oss som ikke setter pris på kjønnsstereotypiske forventninger i kontakt med andre mennesker. Å være panseksuell / panromantisk er veldig fint 😊
:regnbueflagg:
Det viktigste i din situasjon tenker jeg er at du er åpen og oppriktig om hva du føler og hva du vil, slik at hun vet hva dine intensjoner er; nyte det seksuelle ved det, og se om det utvikler seg til noe annet eller bare forblir slik. Føler hun seg forledet til en romantisk forbindelse uten at du mente det slik så vil det ende dårlig. Er du åpen så vet hun hvor hun står, og gjør valgene selv.

Nyt livet :rose:

Skrevet

Hehe, lykke til med det prosjektet… 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...