AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Lurer på om jeg skal legge inn lyse striper så ikke de gråe hårene viser så godt, men er redd for å bli gul. Kan frisøren korrigere dette isåfall? Anonymkode: 2a580...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Rødt hår* Anonymkode: 2a580...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Er det veldig tydelig grått, da? Jeg har ei venninne som faktisk ble naturlig blond da hun fikk "grått" hår. Jeg trodde hun hadde lysnet det, men hennes grå hår fremstår som blond. Anonymkode: 72a17...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det veldig tydelig grått, da? Jeg har ei venninne som faktisk ble naturlig blond da hun fikk "grått" hår. Jeg trodde hun hadde lysnet det, men hennes grå hår fremstår som blond. Anonymkode: 72a17...458 Heldige henne Tja, det er hvite hår, som står i veldig kontrast til resten av det røde. ts Anonymkode: 2a580...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg ville gått til en god frisør som har erfaring med det. Striping er hard for håret og kan ødelegge det, så verdt å betale for et bra resultat. Anonymkode: c21ba...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har også rødt hår og mine "grå hår" er helt blonde. Rødhårete får ikke grått hår pga det genet som gir oss rødt hår : MC1R. Jeg har farget håret hjemme noen ganger for å få en jevn farge, det går fint , men håret mitt holder ikke på fargen særlig lenge. Uansett om det er permanent farge eller glansvask, borte etter noen uker.. Anonymkode: 9b9b2...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har også rødt hår og mine "grå hår" er helt blonde. Rødhårete får ikke grått hår pga det genet som gir oss rødt hår : MC1R. Jeg har farget håret hjemme noen ganger for å få en jevn farge, det går fint , men håret mitt holder ikke på fargen særlig lenge. Uansett om det er permanent farge eller glansvask, borte etter noen uker.. Anonymkode: 9b9b2...998 Wow, sånn er mitt hår og! Trodde det vare var meg😅 er mange år siden jeg sist farger det, kjedelig å betale i dyre dommer for en hårfarge som sklir ut etter noen få uker. Skal snart til frisøren for en klipp, skal spørre henne hva hun syns da TS Anonymkode: 2a580...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ville gått til en god frisør som har erfaring med det. Striping er hard for håret og kan ødelegge det, så verdt å betale for et bra resultat. Anonymkode: c21ba...240 Ja det er sant TS Anonymkode: 2a580...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. desember 2023 #9 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har begynt å få hvite, nærmest platinablonde hår, som er typisk for naturlig rødhårerede. Farger håret med hennafarge ca. hver 6. uke. Det dekker over de hvite hårene og fargen forsvinner ikke. Forøvrig har jeg farget håret med henna i mange år før jeg begynte å bli hvit for å forsterke min naturlige farge. Kanskje det er noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå