AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Dere som har peiling; hvordan skjer det egentlig at et kondom sprekker mens man har samleie? Er det da fordi kondomet er for gammelt, kan det være fordi den ene parten bevisst har stukket små hull i det på forhånd? Fordi det brukes feil (hvor feil da i så fall?)? Noen som har opplevd dette? Hva skjedde? Anonymkode: 482c3...182
HemmeligSpion Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Mest sannsynlig for gammelt (at det har blitt "morkent"), eller at det har vært utsatt for store temperaturendringer frem og tilbake for eksempel ved oppbevaring i lommebok. Har merket at enkelte produsenter også er litt gjerrige på den lille mengden glidemiddel som kreves, tenker da spesielt på merket Mermaid man får kjøpt på Normal, de er veldig harde å rulle ut over penis på en måte og man må gni det lille glidemiddelet litt rundt. RFSU er mye bedre her. Det kan også skje om man har litt tredagers og kjønnshårene er stive nupper eller hun ikke er våt nok.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Eller hvis du ikke klemmer ut all luften på toppen før du trer på kondomet. Det er rimelig tett mellom hjelmen og kulehullet så hvis det er mye luft kan det sprekke ved utløsning. Anonymkode: e179e...757 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Enten for gammelt eller stukket hull i ja. Et nytt kondom sprekker ikke med mindre den blir revet opp med makt av noe skarpt Anonymkode: c67e5...68a 1
Cor Cubiculum Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Eller i mitt tilfelle fordi det gikk flere år før en 20 år eldre elskerinne rett og slett fortalte meg at jeg er en god del tykkere enn snittet. Og de lettest tilgjengelige kondomene for ungdom den gang, som nå, er beregnet på gjennomsnittspeniser. Da blir det fort til at det kommer en negl borti og lager en liten svakhet som gjør at det sprekker etter hvert. Det var en åpenbaring å for første gang rulle på et kondom som faktisk passet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Cor Cubiculum skrev (46 minutter siden): Eller i mitt tilfelle fordi det gikk flere år før en 20 år eldre elskerinne rett og slett fortalte meg at jeg er en god del tykkere enn snittet. Og de lettest tilgjengelige kondomene for ungdom den gang, som nå, er beregnet på gjennomsnittspeniser. Da blir det fort til at det kommer en negl borti og lager en liten svakhet som gjør at det sprekker etter hvert. Det var en åpenbaring å for første gang rulle på et kondom som faktisk passet. Prøv disse, kan anbefales! Trojan Magnum Ecstasy condoms - RipNRoll Anonymkode: e0850...a7f
Cor Cubiculum Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Prøv disse, kan anbefales! Trojan Magnum Ecstasy condoms - RipNRoll Anonymkode: e0850...a7f Mine erfaringer med kondomer som sprekker er fra en svunnen tid. Intet problem nå. Spesielt ikke etter at jeg fant årsaken til problemet.
Pondus72 Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Ble slutt på problemet her etter jeg fant riktig størrelse. Kombinert med mer glid av riktig type. Kjøper nå bare "my size" kondomer.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 De gangene det har sprekt her, så har vi gått for fort frem så hun ikke er våt nok, er en tørr, så vil den økte friksjonen øke sjansen for at den sprekker. Skal veldig mye til at en kondom sprekker om dama er klissvåt Anonymkode: 3330c...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Jeg har opplevd at jeg får precum inni kondomet, og at det plutselig er mer friksjon utenfor enn inni. Da kan den tøyes, og sprekke. Anonymkode: 8508c...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå