Gå til innhold

Tips til familiebil med god plass(maks 350.000)

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 21.36):

Jeg hadde sett på denne. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331447255

Anonymkode: 77d37...acd

Passat er jeg generelt skeptisk til, for selv om den er veldig god å kjøre, så har alle jeg kjenner med den bilen slitt med mye feil som krever at den må på verksted stadig vekk. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har (på grunn av plass innvendig, og lange ungdommer) endt på Mazda de siste 3 gangene vi har kjøpt bil. 
Disse har vært driftssikre og fine biler, og er utrolig romslige, selv om de ikke er så store utenpå.

Anonymkode: 69acb...067

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har (på grunn av plass innvendig, og lange ungdommer) endt på Mazda de siste 3 gangene vi har kjøpt bil. 
Disse har vært driftssikre og fine biler, og er utrolig romslige, selv om de ikke er så store utenpå.

Anonymkode: 69acb...067

Hvilke modeller har dere hatt? 

Skrevet

Tusen takk for mange forslag til nå. Ser flere modeller som går igjen, så skal sette meg ned og se litt på det. 

• Liker 1
Skrevet
Lamalama skrev (1 time siden):

Ikke lademuligheter hjemme p.d.d. En del jobb og kostnader for å få det til også, så selv om elbil ikke er helt utelukket så er det ikke det første jeg ser på. 

Hybrid da? Prius+ er et supert forslag, men ikke veldig stor. En skikkelig joker er Citroën C4 (Grand) Picasso eller Spacetourer.

2017 - 175kkr

2019 - 235kkr

Dette er gode biler med få feil, som har en fantastisk plassutnyttelse, god kjørekomfort, mye lysinnslipp. Vel verdt en prøvekjøring. 

Nordmenn er skeptisk til franske biler, så verditapet her er nokså stort - bra for deg som bruktkjøper. Dette er et veldig rasjonelt valg, bedre enn en for liten stasjonsvogn eller en stor, tung, og meget kostbar å drifte SUV.

Alt dette kun om eldrift ikke er aktuelt, som ellers er en suveren vinner for lommeboken. Det er uomtvistelig. 

Anonymkode: a151b...32a

• Nyttig 1
Skrevet

Kaster inn denne. Peugeot lager veldig driftssikre biler, og denne er forholdsvis ny, med lav km. Og 7 seter. 

https://www.finn.no/331888909

Anonymkode: 45767...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...