AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Får man kjøpt dette på coop extra, kiwi, hvor som helst? Mega? Kan ikke huske å ha sett det noe sted. Anonymkode: 4ba72...9e4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Får man kjøpt dette på coop extra, kiwi, hvor som helst? Mega? Kan ikke huske å ha sett det noe sted. Anonymkode: 4ba72...9e4 IKEA har det, https://www.ikea.com/no/no/search/?q=baking glue - om du bor i nærheten av en. Anonymkode: 3e681...467
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Jeg må ha det til i morgen. Butikken med best utvalg her er Mega, de hadde ikke. Shit.. Har ellers rema, extra, kiwi og bunnpris i nærheten. Hvem er mest sannsynlig at har det? Hva gjør evt. uten? Orker ikke å styre med sånn knekk eller hva det kalles med sukker i panna. Anonymkode: 4ba72...9e4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Nå har jeg vært overalt, det er ikke å oppdrive. Hva slags melisblanding kan funke? Trenger bare at huset står og tåler å bli pynta litt Anonymkode: 4ba72...9e4
Minlillelykke Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har jeg vært overalt, det er ikke å oppdrive. Hva slags melisblanding kan funke? Trenger bare at huset står og tåler å bli pynta litt Anonymkode: 4ba72...9e4 Da må du ha knekk. Vi har testet dette baking glue uten suksess. Hele huset raste. Jeg har også prøvd meg på royal icing uten suksess. Knekk er det som holder best
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 prøv melis med sitron. Har bare brukt vanlig melis til å sette sammen hus. Funker alltid bra det, tar lenger tid for at det tørker da. Man må være tålmodig. Anonymkode: b6dd1...2bb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Skrevet 7. desember 2023 Minlillelykke skrev (6 minutter siden): Da må du ha knekk. Vi har testet dette baking glue uten suksess. Hele huset raste. Jeg har også prøvd meg på royal icing uten suksess. Knekk er det som holder best Shit.. Knekk er egentlig uaktuelt. Jeg kjenner noen som brukte bakelim med suksess. Og husker jeg har brukt melisblanding en gang, som funka greit, men aner ikke hvilken. Håper noen har tips her! Anonymkode: 4ba72...9e4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Skrevet 7. desember 2023 Kjøpte på Extra i går. Anonymkode: cbad0...7e6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte på Extra i går. Anonymkode: cbad0...7e6 Utsolgt her. Ingen i nærheten har det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): prøv melis med sitron. Har bare brukt vanlig melis til å sette sammen hus. Funker alltid bra det, tar lenger tid for at det tørker da. Man må være tålmodig. Anonymkode: b6dd1...2bb Hvor mye melis og hvor mye sitron? Anonymkode: 4ba72...9e4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utsolgt her. Ingen i nærheten har det. Hvor mye melis og hvor mye sitron? Anonymkode: 4ba72...9e4 husker ikke, bare å prøve seg frem det. bare pass på at den er så tykk som mulig. Anonymkode: b6dd1...2bb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): husker ikke, bare å prøve seg frem det. bare pass på at den er så tykk som mulig. Anonymkode: b6dd1...2bb Må ha eggehvite og eller? Anonymkode: 4ba72...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå