AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har prøvd å lese litt rundt på nett, men jeg blir ikke noe klokere🤪 Siste menstruasjon var 3.november, usikker når eggløsning var da jeg ikke testet etter den men jeg har hatt eggløsningsslim. Forrige syklus varte i 40 dager, før det har jeg hatt regelmessig mens på rundt 28-30 dager. Jeg har alltid spottet litt brunt 1-2 dager før mensen kommer for fult. Har også hatt ømme pupper/nipler mellom el og mens. Men denne perioden derimot har jeg ikke hatt ømme pupper. Jeg begynte å spotte rosa på søndag kveld, men det var kun når jeg tørket meg etter å ha vært på do. Tenkte da at mensen skulle komme. Nå er det på fjerde dagen og det er fortsatt bare spotting. Kommer ingenting på bindet, fortsatt kun når jeg tørker meg og innimellom så er det såvidt litt antydning til rosa. Jeg vet ikke når mensen skal komme. Jeg har heller ingen mensensmerter. Har tatt graviditetstester som kun er negative. Noen som har opplevd det samme? Jeg blir snart gal av å ikke vite om det er mensen som er på vei eller om jeg faktisk kan være gravid. Vet jeg bare må vente å se, men vil høre deres erfaringer😊 Anonymkode: eedd0...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Oj, vil gjerne følge denne tråden da jeg har det AKKURAT likt 🙊 Forrige mens var 3. november og jeg er 3 dager på overtid uten mens. Prøver å bli gravid og har kun fått negative tester. Har hørt at man kaan få positive tester etter 16-17 dpo, så må vell bare vente å se.. tidligere har jeg testet positivt 4+6 (ikke planlagt, så vet ikke om jeg kunne ha fått positivt tidligere) og 5+2 (endte i sa). Ellers har jeg ingen andre erfaringer, men håper det er greit at jeg følger på denne tråden🥰 Gjerne oppdater om du får mens eller positiv test også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd å lese litt rundt på nett, men jeg blir ikke noe klokere🤪 Siste menstruasjon var 3.november, usikker når eggløsning var da jeg ikke testet etter den men jeg har hatt eggløsningsslim. Forrige syklus varte i 40 dager, før det har jeg hatt regelmessig mens på rundt 28-30 dager. Jeg har alltid spottet litt brunt 1-2 dager før mensen kommer for fult. Har også hatt ømme pupper/nipler mellom el og mens. Men denne perioden derimot har jeg ikke hatt ømme pupper. Jeg begynte å spotte rosa på søndag kveld, men det var kun når jeg tørket meg etter å ha vært på do. Tenkte da at mensen skulle komme. Nå er det på fjerde dagen og det er fortsatt bare spotting. Kommer ingenting på bindet, fortsatt kun når jeg tørker meg og innimellom så er det såvidt litt antydning til rosa. Jeg vet ikke når mensen skal komme. Jeg har heller ingen mensensmerter. Har tatt graviditetstester som kun er negative. Noen som har opplevd det samme? Jeg blir snart gal av å ikke vite om det er mensen som er på vei eller om jeg faktisk kan være gravid. Vet jeg bare må vente å se, men vil høre deres erfaringer😊 Anonymkode: eedd0...f91 Høres ut som du ikke har helt stabil syklus. Eggløsning slim er ikke noe god indikasjon på eggløsning. Så der kan være at du bare har en rar syklus, når du kan teste kommer jo helt pp om du har hat/ hadde eggløsning. Vent 1 uke til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Hei!☺️ Så spennende da! Det er veldig positivt at du har hatt eggløsningsslim, da tipper jeg du enten snart får mens eller positiv test. Hvis egget har festet seg rundt 12-14 dpo så kan du fremdeles være gravid. Prøv å test igjen om et par dager, kanskje du er gravid!🫶🏻 Oppdater gjerne!😊 Anonymkode: 10fac...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 prøverpå2 skrev (1 time siden): Oj, vil gjerne følge denne tråden da jeg har det AKKURAT likt 🙊 Forrige mens var 3. november og jeg er 3 dager på overtid uten mens. Prøver å bli gravid og har kun fått negative tester. Har hørt at man kaan få positive tester etter 16-17 dpo, så må vell bare vente å se.. tidligere har jeg testet positivt 4+6 (ikke planlagt, så vet ikke om jeg kunne ha fått positivt tidligere) og 5+2 (endte i sa). Ellers har jeg ingen andre erfaringer, men håper det er greit at jeg følger på denne tråden🥰 Gjerne oppdater om du får mens eller positiv test også! Så spennende at du opplever det samme! Vi får krysse fingrene og håpe at det kan sitte en liten spire der🥰 Helt greit at du følger tråden🤗 Jeg skal oppdatere når det skjer noe💛 Anonymkode: eedd0...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Del Skrevet 6. desember 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Høres ut som du ikke har helt stabil syklus. Eggløsning slim er ikke noe god indikasjon på eggløsning. Så der kan være at du bare har en rar syklus, når du kan teste kommer jo helt pp om du har hat/ hadde eggløsning. Vent 1 uke til å se Takk for svar😊 Har nok ikke helt stabil syklus nei. Jeg må jo bare vente å se🙈 Har aldri opplevd det før tror jeg. Anonymkode: eedd0...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei!☺️ Så spennende da! Det er veldig positivt at du har hatt eggløsningsslim, da tipper jeg du enten snart får mens eller positiv test. Hvis egget har festet seg rundt 12-14 dpo så kan du fremdeles være gravid. Prøv å test igjen om et par dager, kanskje du er gravid!🫶🏻 Oppdater gjerne!😊 Anonymkode: 10fac...d3c Åå, ja det håper jeg virkelig🤞🏼 Skal ta en test igjen til fredagen tenkte jeg, om mensen enda ikke har kommet. Skal på julebord da så er jo greit å vite😅 Vi har ikke startet prøvingen for fult enda, så derfor ikke testet etter el, så er jo ikke krise om det ikke går denne mnd. Men veldig irriterende at verken mensen kommer eller en positiv g-test🤪 jeg skal oppdatere💛 Anonymkode: eedd0...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #8 Del Skrevet 8. desember 2023 Oppdatering💛 Utover ettermiddagen i går kom de ømme puppene og typiske mensensmertene. Mensen dukket så opp senere på kvelden. Hvordan går det med deg @prøverpå2?💛 Anonymkode: eedd0...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 8. desember 2023 #9 Del Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oppdatering💛 Utover ettermiddagen i går kom de ømme puppene og typiske mensensmertene. Mensen dukket så opp senere på kvelden. Hvordan går det med deg @prøverpå2?💛 Anonymkode: eedd0...f91 Takk for oppdatering ❤️ Håper du blir gravid neste måned! Jeg har enda ikke fått antydning til mensen, og har to tester i dag som har vært negativ. Må bare vente å se de neste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå