AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne. Men er det ålreite leker eller ikke? Anonymkode: 3aac4...63c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Måtte søke opp dette merket. Ved første øyekast ser dette ut som plastræl. Mulig kvaliteten er ok, men jeg har ingen erfaring med merket. Jeg kan anbefale Duplo, Brio, Viking toys. Dette er kvalitetsmerker som varer. Anonymkode: a99d2...b56
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Duplo er selvfølgelig ikke et eget merke, men en type LEGO. 😊 Anonymkode: a99d2...b56
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Vi hadde parkeringshus og et par biler. Var veldig populært fra ca 1-3. Anonymkode: 59b09...2fa
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Vi har sykebilen. Den var veldig populær hos begge barna rundt ettårsalderen, og har blitt brukt også senere. Kvaliteten er ganske god, det er ikke mange lekebiler som hadde tålt behandlingen den er utsatt for. Som forelder setter jeg pris på at lydnivået er litt lavere enn mange andre lydleker. Det er også fint at det er flere lyder, for da blir jeg ikke helt lei med en gang. Anonymkode: 3516b...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå