AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Hei! Hadde innsett i dag, og satte dermed 6 klikk Ovitrelle, i tillegg til at jeg satte Ovitrelle for akkurat en uke siden. Hvor lenge kan jeg risikere at denne sitter i? Har testdag om 10 dager, er det safe? Anonymkode: 64932...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Hvor lenge Ovitrelle sitter i hos folk varierer.. De sier opp til 10 dager, men hos noen går det lengre, andre kortere. Det du eventuelt kan gjøre er å teste ut ovitrellen. Teste hver dag og se strekene bli lysere. Blir de så sterkere igjen så er det hcg som stiger. Jeg har ikke gjort det, men mange andre pleier gjøre det Det er helt trygt å ha test dag om 10 dager. Klinikken din er klar over hva medikamenter du har tatt når. Så de har nok tatt høyde for dette. Ved blodprøve så ser de nøyaktig hcg så de kan nok der se om nivået er høyt nok til å være graviditet eller siste siste rest av ovitrelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå