Gå til innhold

Veske som kan brukes til alt! Men som er stilig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt tungvint å bytte mellom vesker, og lurer på om noen har tips til en veske som funker til «alt» og samtidig er stilig?

Må ha med ting som småbarnsmor, men også ha plass til pc og dokumentmappe til jobb. Og samtidig bør den ha en litt ålreit skulderstropp som ikke gnager seg inn i skulderen.

Tips?

Anonymkode: 8cb54...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neverfull.

Anonymkode: 350da...83c

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 18.47):

Neverfull.

Synes den har veldig tynn skulderstropp? Og veldig mye Louis Vuitton-logoer på den?

Anonymkode: 8cb54...867

• Liker 1
Skrevet

Moo har noen fine syns jeg, men har den ikke selv. Har tenkt å kjøpe meg når jeg får råd 😊

Anonymkode: a311e...55d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Moo har noen fine syns jeg, men har den ikke selv. Har tenkt å kjøpe meg når jeg får råd 😊

Anonymkode: a311e...55d

Enig. Eller Hippi grace, for eksempel modellen Hampton.

Anonymkode: 421ed...cdf

• Liker 1
Skrevet

O My Bag - Sophia eller Oliva

Anonymkode: d5640...e30

Skrevet

Jeg sverger til sekk når jeg må ha med laptop og mye ting (småbarnsmor her også). Orker ikke å ha så mye ting i crossbody veske. Jeg bruker vesker når jeg ikke skal ha med for mye stæsj. Jeg har The Hustle Backpack, kjøpte på kickstarter for mange mange år siden, og synes den er pen, eget rom til laptop, kan låses og holder fasongen. Fått mange komplimenter for den fra fremmede på gaten :)

Skrevet

Hadde gått for en klassisk Mulberry. 

Anonymkode: 10492...7f6

• Liker 2
Skrevet
IkkeStudentLenger skrev (På 20.12.2023 den 10.23):

Jeg sverger til sekk når jeg må ha med laptop og mye ting (småbarnsmor her også). Orker ikke å ha så mye ting i crossbody veske. Jeg bruker vesker når jeg ikke skal ha med for mye stæsj. Jeg har The Hustle Backpack, kjøpte på kickstarter for mange mange år siden, og synes den er pen, eget rom til laptop, kan låses og holder fasongen. Fått mange komplimenter for den fra fremmede på gaten :)

Enig, det blir fort tungt å bære alt det i en crossbody veske

Jeg har denne: https://www.zalando.no/pier-one-unisex-ryggsekk-black-pi954o050-q11.html

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 18.47):

Neverfull.

Ja Neverfull. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...