Gå til innhold

Øredobber til 8-9åring (gave)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken type øredobber liker din 9-åring? 

Kjenner ikke vedkommende så godt, så vet ikke hva som blir ansett som kult eller fint i den alderen. Det er ei jente som spiller fotball og er ganske "tøff" i stilen.

Beskriv eller legg ved bilde eller link.

Anonymkode: f93c8...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Små ringer fra glitter feks i sølv. Da mener jeg små! Andre små derfra med feks en hund på eller panda med en liten dusk/dott. Også noen som henger ca 1 cm ned som ligner på slange. Men glitter har mye fint som ikke er så stort at det er i veien for dem. 

Anonymkode: 1c3fc...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått til gullsmed, ikke Glitter eller lignende. Merker stor forskjell i kvaliteten.

Anonymkode: 68e52...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med glitter sine, der har de egen vegg for gull og sølv og stort utvalg. 11 åringen her liker små ringer☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 11.28):

Hvilken type øredobber liker din 9-åring? 

Kjenner ikke vedkommende så godt, så vet ikke hva som blir ansett som kult eller fint i den alderen. Det er ei jente som spiller fotball og er ganske "tøff" i stilen.

Beskriv eller legg ved bilde eller link.

Anonymkode: f93c8...e45

Hvilken prisklasse snakker du om da? Skal det være noe til 99,- eller noe ekte som gull eller sølv, til noen hundrelapper?

Fant disse som ville vært veldig søte på en jente i den alderen, men de koster 900,- De er i ekte gull.

268fPV4YH7Ua0Wh3bJ2Ft1NLM.jpg?f=webp&w=1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Øreringer fra Nora

Anonymkode: 2e50a...1a7

Min datter er også veldig glad i øreringer fra Nora. De som ikke er så store. Og så liker hun Snö

TS: Større øreringer og hengeøredobber setter seg ofte fast. Min erfaring med en aktiv jente som spiller fotball, kjører ski osv. er at øredobbene brukes mest, og best, når de er små og enkle. Men gjerne med litt glitter i ;)

Anonymkode: dcbd7...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabojenta som er ganske tøff liker ganske "kitchy" øredobber (som avbildet) hun har gått med øredobber med pommes frites hele sommern, siden oktober har det gått i spøkelsesøreringer også vet jeg hun får øredobber med Stitch (fra Lilo og Stitch) til jul som hun kommer til å elske 

il_794xN.5081551560_kdup.jpg

https___www.claires.com_dw_image_v2_BBTK_PRD_on_demandware.static_-_Sites-master-catalog_default_dw62a28300_images_hi-res_84090_1.jpg_sw=734&sh=734&sm=fit_large.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gitt noe fra Glitter med mindre du vet at hun tåler «alt». Jeg har kjøpt titan, plast eller gull til min datter. Jeg reagerer selv på sølv og juggel-smykker, så vil ikke risikere at hun opplever det samme. 

Eksempel: https://www.gullfunn.no/produkter/1960617/blomdahl--oredobber-i-medisinsk-titan-med-sort-swarovski-krystall

Ellers ser jeg at øredobber fra Emilia by Bon dep er veldig populære i den aldersgruppen - hvis man har hoops kan man pynte opp med morsomme charms. Hoopsene er gullbelagt, det er som regel godt nok for de fleste. Charms kan man også kjøpe via Tise. 

Anonymkode: 83b74...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...