AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Vi er i sene 30-årene og tidlig 40-årene, så forhåpentligvis mange år igjen med god sex. Vi har vært sammen ganske lenge, så spennende sex er periodevis nødvendig for at sexlivet skal fungere. For oss startet det med vanlig sex i varierende, normale stillinger. Misjonær, cowgirl og doggy. Så noen andre stillinger. Det ble oralsex videre oralsex bakfra (han slikket henne bakfra) og 69. Så begynte vi med fantasering og rollspill. Deretter begynte vi å ha sex med andre (stag&vixen). Hadde så mye sex. Hun hadde sex med et par stykker på rad og så 3-4 stykker på en helg. Vi har hatt trekant og jentesex og nå sist analsex. Ikke prøvd analsex med andre par, så det blir sikkert neste. Vi har hatt offentlig sex (i bil der vi kan ha blitt oppdaget). Nå begynner jeg å bli litt redd for at vi ikke skal finne spennende ting å gjøre, fordi vi har prøvd så mye. Noen som har erfaring? Anonymkode: dccec...709
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Jeg ville fortsatt å dyrke sexen, gode fantasier osv, men ikke glem å elske innimellom. Langsomt med dyp øyekontakt og helt uten fantasier om andre. Minn hverandre på hva som er forskjell på sex og kjærlighet Anonymkode: 2c464...010 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville fortsatt å dyrke sexen, gode fantasier osv, men ikke glem å elske innimellom. Langsomt med dyp øyekontakt og helt uten fantasier om andre. Minn hverandre på hva som er forskjell på sex og kjærlighet Anonymkode: 2c464...010 Takk for det. Vi har fortsatt sex bare oss, der det kun er oss. Ingen fantasier, bare oss der vi koser oss og nyter den gode sexen vi har opparbeidet oss etter mange år sammen. Vi har snakket masse om det å ha sex med andre. Å bruke andre som et leketøy (og det er de også klare over). Anonymkode: dccec...709 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for det. Vi har fortsatt sex bare oss, der det kun er oss. Ingen fantasier, bare oss der vi koser oss og nyter den gode sexen vi har opparbeidet oss etter mange år sammen. Vi har snakket masse om det å ha sex med andre. Å bruke andre som et leketøy (og det er de også klare over). Anonymkode: dccec...709 For meg er det ganske stor forskjell på å ha sex og å elske. Vi er veldig fornøyde med sexen vi har og koser oss med den både alene og med andre. Det å virkelig elske gjør vi ikke så ofte. Det er helst i forbindelse med noe romantisk og har en helt annen stemning enn hverdagssex, rå sex, sex etter vi har vært med andre, sex med fantasier og alle de andre variantene vi har. Hvis det går lenge mellom skikkelig elsking, kan jeg også få tanker som ligner på det du beskriver. Det kan godt være dere gjør dette eller ikke trenger det, men jeg ble bare usikker på om du skjønte hva jeg mente basert på svaret ditt. Anonymkode: 2c464...010
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nå begynner jeg å bli litt redd for at vi ikke skal finne spennende ting å gjøre, fordi vi har prøvd så mye. Noen som har erfaring? Anonymkode: dccec...709 Tja. Når spenning etc blir borte så har ikke vi opplevd det som et problem. Når man Etterhvert mister lysten på sex, at sex ikke lenger er viktig, så oppleves jo ikke det som noe negativt. Hadde jo vært vært kjipt om det bare barnslig for den ene parten selvfølgelig, men når begge er på «linje» og kompatible sånn, så er det ikke noe negativt. Man savner ikke en ting man er lei. Man savner ikke en ting man ikke har særlig lyst på😊 Det blir som å skulle jobbe for å hele tiden spise når man er helt mett. Ganske meningsløst. Anonymkode: 3838b...865 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 For meg har det i hvert fall blitt litt kjedelig sex når det har gått lenge mellom hver gang vi gjør noe nytt. Når vi over tid verken har fantasert, hatt rollespill, vært med andre eller prøvd noe nytt. Og det er da noe nytt har dukket opp. Etter vi hadde hatt sex med andre, hun med en annen og han så på, tok det lang tid før vi gjorde noe nytt. Det gikk selvsagt helt fint, men etter hvert ble det bare den "vanlige" sexen. Det var da vi skulle prøve at hun hadde sex uten at han var til stede, men hun skulle overraske han med å plutselig ha vært med noen. Og det skjedde for en tid tilbake. Plutselig en kveld jeg trodde hun var på jobb, fikk jeg snap. Det var utrolig opphissende og spennende, og den levde vi på lenge. Akkurat nå kan jeg ikke se for meg noe som er nytt og spennende, og det er derfor jeg er litt redd for at det plutselig bare blir den vanlige sexen. Anonymkode: dccec...709
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Dette høres ut som et rimelig krevende forhold..er du sexavhengig eller noe? Anonymkode: 0ba10...b45 8
Fioljenta Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Vi har elsket noen 1000 ganger og likevel ikke gjort alt dere har prøvd (vi ønsker ikke involvere flere enn oss to og analt oppleves vondt), men likevel har vi en liste med ting vi har lyst til å prøve mer av eller for første gang. Det siste vi har prøvd er erotisk hypnose og ballonger. Gøy begge deler! Sånn jeg ser det, har sex så mange muligheter at det ikke trenger å bli kjedelig. 😄 Kanskje du finner noen tips og ideer her? 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville fortsatt å dyrke sexen, gode fantasier osv, men ikke glem å elske innimellom. Langsomt med dyp øyekontakt og helt uten fantasier om andre. Minn hverandre på hva som er forskjell på sex og kjærlighet Anonymkode: 2c464...010 Dette er det dummeste jeg har lest. Hva er det for noe slags tull? Å elske? Langsom med dyp øyekontakt? Det er jo det man blir lei av etter de første 2 måneders initielle forelskelse. Det er dog forskjell på sex og kjærlighet og det ser det ut som TS og hans partner vet veldig godt siden de evner å ha sex med andre. Til TS; Så lenge dere fortsetter å være åpen for å ha sex med nye mennesker blir dere ikke lei av sex. Det øyeblikket dere slutter med det og kun har sex med hverandre kommer nok kjedsomheten snikende. Anonymkode: 37e81...707
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: For meg har det i hvert fall blitt litt kjedelig sex når det har gått lenge mellom hver gang vi gjør noe nytt. Når vi over tid verken har fantasert, hatt rollespill, vært med andre eller prøvd noe nytt. Og det er da noe nytt har dukket opp. Etter vi hadde hatt sex med andre, hun med en annen og han så på, tok det lang tid før vi gjorde noe nytt. Det gikk selvsagt helt fint, men etter hvert ble det bare den "vanlige" sexen. Det var da vi skulle prøve at hun hadde sex uten at han var til stede, men hun skulle overraske han med å plutselig ha vært med noen. Og det skjedde for en tid tilbake. Plutselig en kveld jeg trodde hun var på jobb, fikk jeg snap. Det var utrolig opphissende og spennende, og den levde vi på lenge. Akkurat nå kan jeg ikke se for meg noe som er nytt og spennende, og det er derfor jeg er litt redd for at det plutselig bare blir den vanlige sexen. Anonymkode: dccec...709 Du bør selv komme deg ut å knulle noen deilige yngre damer. Da er den frykten for kjedsomhet borte. Anonymkode: 37e81...707
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 Ikke ha for mye sex...ha nærhet og kos uten sex. Sex 2-3 ganger i uken er nok. Anonymkode: 4dc64...182
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 Sex handler vel ikke om at man må gjøre noe nytt hele tiden. Alle kommer da til et punkt der de har prøvd det de ønsker å prøve, og funnet ut av hva man liker Anonymkode: 20d22...538 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette høres ut som et rimelig krevende forhold..er du sexavhengig eller noe? Anonymkode: 0ba10...b45 Er du dum i hodet eller noe? Anonymkode: dccec...709
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 Fioljenta skrev (19 timer siden): Vi har elsket noen 1000 ganger og likevel ikke gjort alt dere har prøvd (vi ønsker ikke involvere flere enn oss to og analt oppleves vondt), men likevel har vi en liste med ting vi har lyst til å prøve mer av eller for første gang. Det siste vi har prøvd er erotisk hypnose og ballonger. Gøy begge deler! Sånn jeg ser det, har sex så mange muligheter at det ikke trenger å bli kjedelig. 😄 Kanskje du finner noen tips og ideer her? Spennende, men litt usikker på om jeg skjønner. Den fordypningsbiten, er det her du skal fordype deg i fantasien eller rollespillet? Anonymkode: dccec...709
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spennende, men litt usikker på om jeg skjønner. Den fordypningsbiten, er det her du skal fordype deg i fantasien eller rollespillet? Anonymkode: dccec...709 Altså, det som virker spennende er å hypnotisere henne til et rollespill. At hun er hos en massør. Først er det forberedelse og deretter introduksjon. Disse to kan brukes uansett hvilken hypnose som ønskes? Og så kommer fordypningen. Hvis vi ønsker en hypnose der hun skal forestille seg at hun er hos massør, er det i fordypningen vi skal snakke om foranledningen til timen? Tar bussen til byen, går gjennom gågata, inn på massasjestudiet, venterommet etc etc? Anonymkode: dccec...709
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 Only boring people get bored. En sjekkliste som det der, minner mer om husarbeid enn sex. Høres ut som du enten har en veldig kravstor partner som du forsøker å please, eller du har en veldig kjedelig partner som du forsøker å gjøre spennende? Anonymkode: 78864...5a9 3 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 Hvis man gjør så mye forskjellig og til og med ting som de fleste par aldri gjør, og likevel er redd for å bli lei av sex, så er det noe som skurrer etter min mening. Anonymkode: 102ce...a14 6
Fioljenta Skrevet 8. desember 2023 #18 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Altså, det som virker spennende er å hypnotisere henne til et rollespill. At hun er hos en massør. Først er det forberedelse og deretter introduksjon. Disse to kan brukes uansett hvilken hypnose som ønskes? Og så kommer fordypningen. Hvis vi ønsker en hypnose der hun skal forestille seg at hun er hos massør, er det i fordypningen vi skal snakke om foranledningen til timen? Tar bussen til byen, går gjennom gågata, inn på massasjestudiet, venterommet etc etc? Anonymkode: dccec...709 Vi har ikke prøvd hypnose til rollespill enda. Tipper det er mange måter å gjøre det på. Fordyperen er der du sørger for å få henne passe dypt i hypnosen og du kan sikkert bruke foranledningen til massasje. Men du kan også bruke forslag. Jeg vil uansett begynt med noe enklere! Det tar tid å lære for begge. Husk selvsagt alltid å avtale med hverandre hva som er greit først. Erotisk hypnose ser jeg mer på som fokusert oppmerksomhet, og ligner lite på sånne typiske sceneshow der «offeret» hopper rundt som en kaklende høne. I erotisk hypnose er det utrolig viktig å jobbe på lag.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #19 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis man gjør så mye forskjellig og til og med ting som de fleste par aldri gjør, og likevel er redd for å bli lei av sex, så er det noe som skurrer etter min mening. Anonymkode: 102ce...a14 Tja. Skurrer og skurrer. Skal ærlig innrømme at jeg er ganske lei sex selv. Har vært seksuell aktiv i nøyaktig 30 år. Er ikke så mye her i verden som er like spennende etter 30 år. Ser ikke på det som hverken rart eller unaturlig. Mye av gleden med sex for meg har vært nyskjerrighet og utforskning. Etter 30 år er jeg ikke akkurat nyskjerrig lenger og det er ikke mer å utforske. Sex er fortsatt godt og fint, men ikke spennende eller nødvendig. Anonymkode: 3838b...865
Gjest Mr. Ron Skrevet 8. desember 2023 #20 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært seksuell aktiv i nøyaktig 30 år. Er ikke så mye her i verden som er like spennende etter 30 år. Ser ikke på det som hverken rart eller unaturlig. Mye av gleden med sex for meg har vært nyskjerrighet og utforskning. Etter 30 år er jeg ikke akkurat nyskjerrig lenger og det er ikke mer å utforske. Sex er fortsatt godt og fint, men ikke spennende eller nødvendig. Jeg har «litt» lenger fartstid, og har på samme måte som deg vært drevet nysgjerrighet og utforskning (innom husets fire vegger - altså med min kone). Det er vel kanskje de siste 5 årene vi har eksperimentert med for eksempel BDSM og rollespill etc. Kanskje har vi vært heldige som har klart å posisjonere ut spenningen gjennom mange tiår. Vi synes fortsatt det er spennende å finne ut av tenningsmønster, erogene soner og måter å trigge frem gode orgasmer. Når alt kommer til alt så synes den jeg den intime «kontakten» er viktigst - den synes jeg er «nødvendig» for vår livskvalitet, og da er helt ordinær vaniljesex eller berøring spennende nok. Det skaper fortsatt gode ilinger gjennom kroppen😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå