AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Trenger bare noen trøstens ord her, får ikke gjort noe med situasjonen. Jeg møtte en mann i sommer som var skikkelig tiltrekkende og fikk meg til å føle meg sykt sexy. Ting gikk veldig fort og jeg begynte å føle meg forelska, samtidig som en uro vokste fram. Jeg visste egentlig at vi ikke kunne bli kjærester, fordi jeg har en dealbreaker med rus-bruk (han bruker ikke mye,men for mye for meg). Dessuten merka jeg at han hadde litt hot/cold tendenser og ikke klarte å møte følelsene mine da jeg tok opp hvordan jeg følte det. Så selv om han spurte om jeg ville bli ekslusiv, i sommer, og jeg sa ja, så ble jeg noen dager etter så stressa at jeg prøvde å bryte med hele fyren. Men forelskelsen var et faktum, så jeg angra meg. Etter dette hadde vi noen uker fra hverandre, før en "seriøs" prat hvor det endte med at han ville bryte kontakten fordi jeg ikke kunne se for meg han som kjæreste (pga rus). Men han, som meg, angra etter noen dager og vi bestemte oss for å fortsette å treffes litt mer casual. Etter dette var det bare mye fram og tilbake. Bli enige om å ikke ses, før vi ble enige om å bare ha sex. Og så litt mer følelser, og så bare tull igjen. Med andre ord IkKe bra, og dessuten merka jeg mer og mer hvor dårlig match vi var. Litt for forskjellige måter å tenke på, så mange av samtalene våre var veldig intetsigende. Og mest fokus på sex (som var mitt ønske også). Men heldigvis dabba følelsene av, og vi har hatt veldig lite kontakt siste mnd. Ikke møttes. Jeg følte meg veldig klar for å bryte, og vi hadde en avtale om å prates før en dato, for å bestemme om å treffes eller bryte helt av. Så i går sendte jeg melding og sa at vi ikke skulle treffes. Jeg følte meg klar til det. Og han var enig. Det var ikke så veldig vondt. Men nå har han sletta meg på både facebook og snap, og jeg kjenner at det gjør ganske vondt likevel. Jeg følte meg ganske knytta til ham. Plutselig savner jeg ham igjen, savner å se navnet hans på snap, det gjør vondt at jeg bare er sletta fra livet hans.. Selv om det er det riktige... men hvordan skal jeg klare å gå videre nå? Hvorfor gjør dette så mye mer vondt enn jeg trodde det skulle? Føler jeg har litt hjertesorg nå😪 Anonymkode: 0cf0b...d60 3
Blåjojo Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Helt normalt å føle det sånn, siden han har vært en stor del av livet ditt i lengre tid. Trøsten er vel at livet går videre og etter hvert får man andre ting og personer å fokusere på. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Helt normalt. Det høres absurd ut å si det, men gi deg selv tid til å sørge og føle på det vonde! Det vil gå over ❤️ Anonymkode: dadec...431
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Ja, jeg tenker det samme som hun over sa. Helt normal og naturlig reaksjon. Også kan du bare fortsette og minne deg på dette. Du vet hva som er riktig for deg i denne relasjonen. Og dette du merker nå er "bare" en helt naturlig reaksjon.. Også kan du prøve og fokusere på deg selv, ta vare på deg selv. Egenpleie, trening/hobby, musikk, god sunn mat. Invitere venner på middag, dra å besøke familiemedlemmer, jobbe etc... Anonymkode: 55dce...187
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Skjønner det er vondt❤️ Gi det litt tid, så vil det gå bedre Anonymkode: 15d16...389
jabx Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): fordi jeg har en dealbreaker med rus-bruk (han bruker ikke mye,men for mye for meg). Dessuten merka jeg at han hadde litt hot/cold tendenser og ikke klarte å møte følelsene mine da jeg tok opp hvordan jeg følte det. Du slapp unna med skrekken. Røde flagg dette her. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Det gjør vondt nå, men det er ingenting i forhold til hvor vondt det hadde gjort etterhvert om du hadde inngått et forhold til han. Du får ta tiden til hjelp, tenke at dette var til det beste selv om det gjør vondt nå og prøve å finne på ting med venner og kose deg litt. Så mye frem om tilbake som det har vært tenker jeg også at sletting var lurt av han. Ellers hadde dere fort sklidd tilbake igjen. Og vipps så har du brukt mange år av livet ditt på noe du egentlig verken vil eller får noe ut av . Anonymkode: 0e7ae...650 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Skjønner at dette er vondt det er abandonment issues og anxious attatchment style. Les om det på nett for hvordan håndtere det eller snakk med en psykolog ❤️ viktigst av alt IKKE gjenoppta kontakten, for da må du bare gjennom det igjen og igjen istedet fot en vond gang nå Anonymkode: b96f2...47e 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Takk for alle svar folkens jeg vet jeg egentlig var klar for det nå. Og det at han sletta meg sier jo at han også var klar for det. Da han "slo opp" i sommer, sletta han meg ikke... Dere har rett at det bare er å komme seg gjennom det. Har allerede planlagt en ny date på lørdag. Men alle jeg har møtt på date har vært skikkelig stusselige folk jeg ikke passer med, og da tenker jeg jo at han var enda bedre enn han var. Selv om det var riktig å bryte, og på en måte bra han sletta for da hadde det vært sååå lavmål om jeg hadde tatt kontakt. Han har jo også fortalt meg før at han sletter alle tidligere kjærester osv, til og med baby mammaen sin🫨 ts Anonymkode: 0cf0b...d60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå