Gå til innhold

Er så stressa…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt mye mindre tolerant for stress de siste årene. 
Jobber redusert som sykepleier så har stressende dager de dagene jeg er på jobb, men til og med de dagene jeg har fri stresser jeg!

Følge opp barna med matpakker, sjekke lekser, at gym/svømmebag blir pakket, at de har rene klær til treninger, jeg prøver å trene et visst antall økter i uka, prøver å spise sunt nok, handle mat, rydde og støvsuge hus, for ikke å snakke om den O evinnelige klesvasken. 

Mannen min bidrar, men er naturlig at det faller mer på meg som jobber redusert og er mer hjemme. Er klar over at barna fint kan ta mer ansvar for matpakker og at bager er pakket. Men forstår ikke hvordan andre folk klarer dette tilsynelatende uten å stresse, i TILLEGG til å jobbe fullt. 

Hadde en travel vakt for noen dager siden, og kjenner stresset ennå sitter godt plantet i kroppen. Har vondt i magen, uro i kroppen og energi og humør er deretter. Har begynt å ta puste-og tøyeøvelser for å roe ned og kjenner det gjør godt. Men det føles ikke som om det er nok. 

Hva gjør dere andre for å stresse ned og beholde vett og forstand i en travel hverdag?

Anonymkode: 9a4b6...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...