Gå til innhold

Logga kjapt på en datingapp. Dere vil ikke tro hva som skjedde!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et øyeblikk preget av kjedsomhet og nysgjerrighet... Logga på en datingapp jeg var innom for et par år siden. 

Satte parametrene til passe alder og avstand. Ikke-røyk og gjerne barn.... 

Vet dere hva jeg fant. De samme mennene som før.. Med de samme bildene. Samme profil tekst. De samme mennene var kjapt ute med å "like meg" og megalike meg.

De samme som jeg chattet med den gang da. Som var uten ryggrad, lite voksne, rett på dirty snakk, ikke interessert i å bli kjent eller gå på date, ....her var de fortsatt. Like hete på grøten.

Jeg var innom der i 5 minutt. Kastet opp inni meg, og logget ut igjen. Slettet profilen. 

Herregud det var godt å få bekreftet at å droppe appene for 2 år siden var en deilig avgjørelsen for hodet mitt.  Datingverden er syk. 

Jeg er veldig lykkelig uten.

Anonymkode: 71edf...131

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker? 

• Liker 2
Skrevet

Hjelp så trist for datingfronten

Anonymkode: 8c863...29a

Skrevet

Du er vel ikke overrasket ...?

Folk med klasse vil man aldri finne på steder som Tinder, kanskje med unntak av en kjekkas som vil feie over et par stykker og ha litt underholdning, men de som bruker Tinder etc., er samfunnets store tapere, enten det er snakk om den alltid ensomme karen eller henne med store mentale utfordringer som fortsatt venter på den store kjærligheten.

Normale mennesker kaster ikke bort tiden på en dum datingapp.

Anonymkode: 6911f...552

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk med klasse vil man aldri finne på steder som Tinder, kanskje med unntak av en kjekkas som vil feie over et par stykker og ha litt underholdning, men de som bruker Tinder etc., er samfunnets store tapere, enten det er snakk om den alltid ensomme karen eller henne med store mentale utfordringer som fortsatt venter på den store kjærligheten.

... men de kaster bort tiden på KG... 🙄

Anonymkode: 8bb9d...173

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

... men de kaster bort tiden på KG... 🙄

Hvordan er KG bortkastet tid? Man kan lese mange nyttige ting her, spørre om noe osv. 

Anonymkode: 7bb70...964

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvordan er KG bortkastet tid? Man kan lese mange nyttige ting her, spørre om noe osv. 

Anonymkode: 7bb70...964

Eller bruke det for å fremheve seg selv ved å lese hva alle damer er misfornøyd med i forholdet sitt 🙂

Anonymkode: ab196...918

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det glimter til noen her og der, som har klasse! Man merker det med en gang de åpner munnen :) men problemet er jo gjerne at de forsvinner lynraskt. 🫶

Anonymkode: 05a06...f67

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I et øyeblikk preget av kjedsomhet og nysgjerrighet... Logga på en datingapp jeg var innom for et par år siden. 

Vet dere hva jeg fant. De samme mennene som før.. Med de samme bildene. Samme profil tekst. De samme mennene var kjapt ute med å "like meg" og megalike meg.

De samme som jeg chattet med den gang da. Som var uten ryggrad, lite voksne, rett på dirty snakk, ikke interessert i å bli kjent eller gå på date, ....her var de fortsatt. Like hete på grøten.

Jeg var innom der i 5 minutt. Kastet opp inni meg, og logget ut igjen. Slettet profilen. 

Herregud det var godt å få bekreftet at å droppe appene for 2 år siden var en deilig avgjørelsen for hodet mitt.  Datingverden er syk. 

Jeg tror at dersom man skal stå i det der så må man egentlig bare finne roen og ikke stresse! 🫶 jeg har møtt en del flotte menn på apper, men det er også mye søppel.

Anonymkode: 05a06...f67

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du finner folk "av klasse" på Tinder, når disse folkene verken drikker alkohol og går på byen, eller har tid til å oppsøke andre sjekkearenaer. Jeg møtte mannen min på Tinder. Han er en kvalitetsmann. Jeg hadde heller ikke noen andre arenaer å møte menn på. 

Anonymkode: 7e99f...a39

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Tja men det er vel flere en bare disse der og er jo bare å ignorere? 

Jeg var skeptisk til dette for lenge siden, men fant partner på sukker for 13 år siden. Nå har vi 3 barn og hele den pakken. Så det går faktisk an. Jeg datet mye på den tiden både i og utenfor nett. Så det er jo ikke noe problem egentlig, handler bare om å ikke legge for mye i det og ignorere idioter?

Anonymkode: d0eab...7ed

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller bruke det for å fremheve seg selv ved å lese hva alle damer er misfornøyd med i forholdet sitt 🙂

Anonymkode: ab196...918

Det å trenge at noen har det vondt for å føle sg bra, er ikke så sunnt.

Hva er det du liker med degselv? Du trenger ikke å svare, bare noe for deg å tenke på. 

Anonymkode: f1703...bf4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hoppet over til Matchmaking for noen måneder siden. Angrer ikke! 

Anonymkode: 61a78...509

• Nyttig 1
Skrevet

Hehe. Akkurat samme opplevde jeg, selv om jeg er mann.

Var både på Møteplassen, Sukker, Match og Tinder for ca. 6 år siden. Fikk en del respons, men ble lei opplegget, og fant ut at jeg heller skulle leve litt alene en stund. 

3-4 år etterpå skulle jeg bare inn for å "se" hva som var der. Egentlig av ren nysgjerrighet, men kanskje jeg plutselig fant noen. Til min overraskelse så var det stort sett samme kvinner som var på alle plattformer som 3-4 år før. Med noen unntak, selvfølgelig, men majoriteten var det samme. 

Faktisk en trist opplevelse. Ikke for min del, men for deres del. 

Så jeg logget ut igjen, og har ikke vært inne siden.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Antar  TS også fortsatt er singel 2 år etter sist besøk, siden du kan logge seg inn på Datingapper.

Da er vel du i samme kategori selv som de du så på datingsiden da ?

(Ingen vits å gjøre narr av de som ikke finner love)

Anonymkode: 39333...83a

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Antar  TS også fortsatt er singel 2 år etter sist besøk, siden du kan logge seg inn på Datingapper.

Da er vel du i samme kategori selv som de du så på datingsiden da ?

(Ingen vits å gjøre narr av de som ikke finner love)

Anonymkode: 39333...83a

Godt poeng. 

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke verre enn å sveipe bort de mennene? Er det et problem for deg at de fortsatt er der? 

Jeg selv og mange av mine venner har funnet kjæreste via apper, så det er ikke bare "tapere" som er der. Men de som er mer attraktive som partnere, finner som regel noen etter ikke for lang tid, så de blir naturligvis nok ikke værende på samme appen i flere år. Selv var jeg på tinder i noen måneder.  Så i løpet av de to årene du hadde pause, har du nok gått glipp av en del "godbiter" som har kommet og gått igjen.

Anonymkode: d6a48...0a3

• Liker 1
Skrevet

Tror det er mange gode menn og kvinner på apper. 

Men, som mann,  tror mange har blitt sveiseblinde og matcher på fei profiler bare fordi bildene  er tiltalende. 

Jeg har en del spesifikke interesser og er ellers, i følge mine venner, en ryddig fyr med "klasse" , manerer og ok utseendemessig. Det finnes en god håndfull profiler i mitt nærområde med nesten identiske interesser som meg selv, tilsv utdannelse, alder osv. De ligger der ute i månedsvis men jeg får aldri match med dem selv om de hevder i profilen sin at de leter etter en som meg. Jeg sier ikke dette for å sutre. Jeg får matcher men bare med kvinner med delvis samme interesser og enkelte av de ivrigste har jeg til og med ingenting til felles med... Det virker som det er dårlig samsvar med hva de skriver i profilen sin og hva de gjør.. 

Da har de i hvert fall ikke grunn til å klage over at de bare finner søppel. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det er mange gode menn og kvinner på apper. 

Men, som mann,  tror mange har blitt sveiseblinde og matcher på fei profiler bare fordi bildene  er tiltalende. 

Jeg har en del spesifikke interesser og er ellers, i følge mine venner, en ryddig fyr med "klasse" , manerer og ok utseendemessig. Det finnes en god håndfull profiler i mitt nærområde med nesten identiske interesser som meg selv, tilsv utdannelse, alder osv. De ligger der ute i månedsvis men jeg får aldri match med dem selv om de hevder i profilen sin at de leter etter en som meg. Jeg sier ikke dette for å sutre. Jeg får matcher men bare med kvinner med delvis samme interesser og enkelte av de ivrigste har jeg til og med ingenting til felles med... Det virker som det er dårlig samsvar med hva de skriver i profilen sin og hva de gjør.. 

Da har de i hvert fall ikke grunn til å klage over at de bare finner søppel. 

Det kan hende de liker andre utsender, det betyr ikke at du ikke også er kjekk! Kan være de ikke vil ha noen for lik segselv, er det ikke sånn  at en del faller for noen som er anderledes enn det de er? Du ser jo heller ikke hva de har av muligheter. Mange små ting som kan avgjøre det, uten at det betyr de tenker de kun finner søppel. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kan hende de liker andre utsender, det betyr ikke at du ikke også er kjekk! Kan være de ikke vil ha noen for lik segselv, er det ikke sånn  at en del faller for noen som er anderledes enn det de er? Du ser jo heller ikke hva de har av muligheter. Mange små ting som kan avgjøre det, uten at det betyr de tenker de kun finner søppel. 

Du har helt rett i det, selvfølgelig!

Jeg forventer jo ikke være drømmemannen for alle. Jeg stusser bare på at ingen av de som har helt like interesser og preferanser ikke i det minste tar en sjekk for å se hvem jeg er før de venstresveiper. 

... Og så leser jeg masse om damer som klager over at de ikke finner den de søker etter..  De sier jo "nei takk" uten å kaste et blikk engang på kandidater som papiret er full match for dem. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...