Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjærest som skall tatovere seg sammen med bestevennen sin ( i motsatt kjønn ). Å det er en partnertatovering, jeg syns dette er litt spesielt og rart. For jeg har spurt mange ganger om vi kunne tatt en sammen selv, men det blir bare pratet bort. Hvordan skall jeg gjøre eller tolke dette tro ? 

Anonymkode: 5da78...cc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...du har feil kjæreste. 

Anonymkode: 03f83...91f

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

har de vært venner hele livet? Hvor lenge har dere vært kjærester? 

Jeg og ene venninna mi har like tattiser - en av mange. Men jeg ville ikke tatt en med mannen min selv om jeg elsker han og ser for meg å bli haugammel sammen.. 

Anonymkode: c8356...bef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har en kjærest som skall tatovere seg sammen med bestevennen sin ( i motsatt kjønn ). Å det er en partnertatovering, jeg syns dette er litt spesielt og rart. For jeg har spurt mange ganger om vi kunne tatt en sammen selv, men det blir bare pratet bort. Hvordan skall jeg gjøre eller tolke dette tro ? 

Hvor lenge har kjæresten din vært kjent med bestevenninna si? Hvis vi snakker bortimot hele livet kan det vennskapsbåndet mellom de to være så vanvittig sterkt.

Om de har vært bestevenner et par-tre år ville jeg også ha reagert.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: e7bee...ca5

Skrevet

Tatoveringer er litt last year.....

Anonymkode: cdad4...a77

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er sånne kommentarer også.. 

Anonymkode: e748e...363

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor lenge har kjæresten din vært kjent med bestevenninna si? Hvis vi snakker bortimot hele livet kan det vennskapsbåndet mellom de to være så vanvittig sterkt.

Om de har vært bestevenner et par-tre år ville jeg også ha reagert.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Ja jeg har kjønt det litt mer vis dem har verte venner hele livet. Dem har vert venner i ett par år. Og vi har vert sammen i 5-6 år 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har kjønt det litt mer vis dem har verte venner hele livet. Dem har vert venner i ett par år. Og vi har vert sammen i 5-6 år 

Da tenker jeg det er innafor at du reagerere. Du kan jo stille han spørsmålet - Hva skjer dersom vennskapet opphører? Da har han en "halv" tatovering.

Hvor gamle er dere?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er sånne kommentarer også.. 

Anonymkode: e748e...363

Da er tatoveringer enda mer ut, hvis kommentaren om at det er passé er fra i fjor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er tatoveringer enda mer ut, hvis kommentaren om at det er passé er fra i fjor.

Selvfølgelig. Det er temmelig harry å tatovere seg. Det er et like stort problem som det ts tar opp.

Anonymkode: 3d0f8...a88

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😳

Anonymkode: c4982...4ab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da tenker jeg det er innafor at du reagerere. Du kan jo stille han spørsmålet - Hva skjer dersom vennskapet opphører? Da har han en "halv" tatovering.

Hvor gamle er dere?

Midt i 30 åra, har prøvd å spurt litt lett på det, for dem skriver vannvittig mye med hverandre. så sa denne personen att vist jeg måtte virkelig velge så ryker jeg. Men hun sier dem bare er venner. Å det kommer ikke til å skje noe der.

Skrevet

Hun er utro. Dere har hvert sammen i minst 5 år.

Hun har hatt den nye vennen i 2 år. Hun dumper deg hvis du ber henne velge. Hun tar par tatovering med en kamerat, men ikke deg.

Her må du innse at hun driver i deg. Slå opp. Så får hun stå for valgene sine alene.

Anonymkode: c645c...8b1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Midt i 30 åra, har prøvd å spurt litt lett på det, for dem skriver vannvittig mye med hverandre. så sa denne personen att vist jeg måtte virkelig velge så ryker jeg. Men hun sier dem bare er venner. Å det kommer ikke til å skje noe der.

Høres ikke ut som et sunt og gjensidig forhold. Er det flere røde flagg og?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her ville jeg tatt en ordentlig prat med partneren din. Kanskje til og med på familievernkontoret. Det er mulig at jeg er gammeldags, men jeg mener at partneren bør være den viktigste i denne sammenhengen.

Anonymkode: 3d0f8...a88

Skrevet
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Høres ikke ut som et sunt og gjensidig forhold. Er det flere røde flagg og?

Vi har det veldig fint sammen, flinke til å finne på ting. Så vil ikke si det er flere røde flagg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi har det veldig fint sammen, flinke til å finne på ting. Så vil ikke si det er flere røde flagg

Rart. Et rødt flagg er som svigermødre, ei ulykke kommer sjeldent alene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Midt i 30-åra!! :overrasket:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For jeg har spurt mange ganger om vi kunne tatt en sammen selv, men det blir bare pratet bort. Hvordan skall jeg gjøre eller tolke dette tro ? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

...du har feil kjæreste. 

Anonymkode: 03f83...91f

Riktig tolkning. Du må finne noen du kan kommunisere med, og stole på.

Anonymkode: f9fe0...9c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 9.21):

Jeg ville tolket det som om kjæresten din ikke vil ha på seg å slå opp med deg, så han gjør dette for at du skal slå opp.

Når han har vært sammen med deg 5-6 år, og kun har vært venner med henne et par år, så sier det seg selv at dette vennskapet ikke er av en slik art som han sier, men som de to nå sammen ønsker å vise med handling... partnere.

Anonymkode: cec5b...d48

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 8.55):

Last year og utdatert har det vistnok vert i de 30 åra jeg har hatt blekk på kroppen, nå er jeg både feitere, mer rynkete og noen av tatoveringene har fada eller blødd i linjene, gjett hva, de er fortsatt helt 100% meg slik de alltid har vært og jeg er like glad i de nå som når de var nye.

TS, tatoveringer mellom par er noe helt annet enn mellom venner. Jeg har ingen av delene personlig men kunne heller tatt en med en venn enn en kjæreste. Kanskje det er slik for din kjære også.

Anonymkode: 776cf...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...