AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Hei! Jeg hadde en SA i uke 9 for fem dager siden. Smertefullt og dritt, men nå virker det som jeg er på bedringens vei, blør kun blød og ingen klumper. Ønsker å bli gravid fort men lurer på hvordan jeg kan finne eggløsning etter SA. Regner vel med at både graviditetstest og eggløsningstest forblir positive en god stund ? Noen erfaringer ? Om noen har hatt SA rundt uke 9- hvor lang tid før du fikk eggløsning ? Ble du gravid fort igjen ? Takker for alle svar:) Anonymkode: 0e7ce...b92
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Jeg opplevde spontanabort ganske tidlig tror jeg var i uke 4. Min eggløsning kom når det skulle i og med det skjedde tidlig, men er gravid igjen nå. Det kan være greit å bruke eggløsningstester. Anonymkode: 98749...0db
IkkeStudentLenger Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Jeg hadde spontanabort i uke 11, mens kom tilbake 6 uker etter det, men eggløsning var litt på bærtur, for da jeg ble gravid i syklusen etter den menstruasjonen viste det seg at den var 2 uker etter da jeg vanligvis ville fått den. Jeg fikk positiv test nesten 2 uker etter forventet mens, og på oul ble termindato skjøvet nesten 2 uker etter menstermin.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Jeg hadde en SA i uke 9 for fem dager siden. Smertefullt og dritt, men nå virker det som jeg er på bedringens vei, blør kun blød og ingen klumper. Ønsker å bli gravid fort men lurer på hvordan jeg kan finne eggløsning etter SA. Regner vel med at både graviditetstest og eggløsningstest forblir positive en god stund ? Noen erfaringer ? Om noen har hatt SA rundt uke 9- hvor lang tid før du fikk eggløsning ? Ble du gravid fort igjen ? Takker for alle svar:) Anonymkode: 0e7ce...b92 Hatt sa og ma i uke 8, 9 og 10.. Alle 3 gangene tok det ulik tid før eggløsning og mensen kom tilbake. Jeg hadde derimot stabile sykluser fra mens nr 2 alle 3 gangene. SA Uke 8 - Mensen etter 6 uker = EL ca 4 uker. Men hcg i kroppen i 8 uker. MA Uke 9 - mensen etter 4.5 uke = EL etter 2.5 uke. Hcg var 0 etter 5 uker. SA Uke 10 - mensen etter 8 uker = EL ca etter 6 uker. Hcg var 0 etter 7 uker. Så kunne altså ikke stole på EL tester før første mens noen av gangene. Anonymkode: 143d6...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå