AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Må si at jeg begynner å bli lei. Går en del i basseng, da jeg er svømmetrener for idrettslaget til datteren min, og der går man jo i ganske lite tøy. Bare denne uka har TRE (!) personer gratulert meg med ny baby på vei, to av dem trodde ikke på meg da jeg sa at jeg IKKE var gravid. Hva går det av folk, og hvordan få stopper på det en gang for alle? Anonymkode: 1aeda...238 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Le høyt av dem og si "jeg er bare tjukk!" så føler de seg garantert ganske penible. Selv om du føler ubehag så kan jeg garantere deg at de har det verre etter en sånn fadese. Anonymkode: 48359...cb1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Si "Takk! Firlinger på vei! Hva med deg, når har du termin?" og smil søtt Anonymkode: ffce9...7fc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 "Nei, jeg er bare tjukk! " Anonymkode: a1dbf...95f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Nei, jeg er bare tjukk! " Anonymkode: a1dbf...95f Har svart dette, men blir lei det også. Noen av dem gir seg ikke og mener at jeg snakker usant, at jeg faktisk ER gravid, og fortsetter å mase. Et par stykker gratulerte mannen min med vår graviditet. Anonymkode: 1aeda...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Si "Takk! Firlinger på vei! Hva med deg, når har du termin?" og smil søtt Anonymkode: ffce9...7fc Takk! Skal spørre neste gang, særlig hvis spørsmålet kommer fra en mann med ølvom. Anonymkode: 1aeda...238 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Må si at jeg begynner å bli lei. Går en del i basseng, da jeg er svømmetrener for idrettslaget til datteren min, og der går man jo i ganske lite tøy. Bare denne uka har TRE (!) personer gratulert meg med ny baby på vei, to av dem trodde ikke på meg da jeg sa at jeg IKKE var gravid. Hva går det av folk, og hvordan få stopper på det en gang for alle? Anonymkode: 1aeda...238 «Jeg er bare tjukk haha» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Del Skrevet 6. desember 2023 Høres nesten ut som om du kan ha rectus diastase? Det er delte magemuskler/bukveggsbrokk som man kan få etter graviditet. Det kan gjøre at magen ser større ut enn normalt i forhold til resten av kroppen. Det er mulig å få behandling for dette da det kan også føre til ryggproblemer. Anonymkode: c7889...09d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har svart dette, men blir lei det også. Noen av dem gir seg ikke og mener at jeg snakker usant, at jeg faktisk ER gravid, og fortsetter å mase. Et par stykker gratulerte mannen min med vår graviditet. Anonymkode: 1aeda...238 Huff, er det mulig. Det er mange nedsnødde folk rundtomkring 🙈 Anonymkode: a1dbf...95f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Del Skrevet 6. desember 2023 Ikke svar i det hele tatt. Anonymkode: 525c4...1d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #11 Del Skrevet 6. desember 2023 Noen tror de har rett til å si ALT som faller dem inn. Å kommentere graviditet etc skal man holde seg for god til, ikke før det er 100% bekreftet av den gravide selv. Anonymkode: 539e9...4e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Del Skrevet 6. desember 2023 Og min egen kjipe erfaring; Skulle hente mannen på jobb med vår da SEKS måneder gamle baby i vogn. Sjefen hans var en god voksen dame stoppet og kikket i vogna. Så sier hun « og nummer to er på vei også?» Jeg mumlet nei og hun ble flau og gikk. Derfor skal man holde kjeft. Anonymkode: 539e9...4e4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #13 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Høres nesten ut som om du kan ha rectus diastase? Det er delte magemuskler/bukveggsbrokk som man kan få etter graviditet. Det kan gjøre at magen ser større ut enn normalt i forhold til resten av kroppen. Det er mulig å få behandling for dette da det kan også føre til ryggproblemer. Anonymkode: c7889...09d Ja, den behandlingen (operasjonen) koster 60 000 kroner, noe jeg dessverre ikke har. Jeg er ikke tjukk, men har delte magemuskler. Anonymkode: 1aeda...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #14 Del Skrevet 6. desember 2023 Så utrolig kjipt! Vet ikke hva du kan svare tilbake, men å sette ut et rykte om at det er medisiner eller sykdom kan kanskje hjelpe så folk ikke tør å spørre lenger? Anonymkode: a1553...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #15 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, den behandlingen (operasjonen) koster 60 000 kroner, noe jeg dessverre ikke har. Jeg er ikke tjukk, men har delte magemuskler. Anonymkode: 1aeda...238 Bare si det som det er ❤️ Vanskelig å få folk til å ikke kommentere, men hvis du forklarer sannheten kan det jo være at det sprer seg blant de rundt deg og folk slutter å spørre i alle fall. Du må i alle fall ikke skamme deg over det, dette skjer med ganske mange. Men har du prøvd å trene for å gjøre det bedre? Vet om noen som har opplevd bedring ved å gjøre spesifikke øvelser over tid. Men det krevde litt innsats. Tror de gjorde øvelser sånn som disse 🙂 : https://www.houseoffemme.no/b/8995/delte-magemuskler Anonymkode: c7889...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 6. desember 2023 #16 Del Skrevet 6. desember 2023 «Haha, nei, jeg er bare tjukk!» Eventuelt «Nei, jeg har bare delte magemuskler.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #17 Del Skrevet 6. desember 2023 Trenger du si noe? Det er vel foreldrene til de du trener. Når du fortsatt har samme størrelse om et par måneder skjønner de vel etterhvert. Anonymkode: 3d597...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 6. desember 2023 #18 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg ville ha sett spørrende og sagt "Nei, jeg er ikke gravid, hvorfor spør du om det?" Jeg tror de kommer til å tenke seg grundig om før de spør noen neste gang. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 6. desember 2023 #19 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, den behandlingen (operasjonen) koster 60 000 kroner, noe jeg dessverre ikke har. Jeg er ikke tjukk, men har delte magemuskler. Anonymkode: 1aeda...238 Kan du ikke få dekket dette igjennom nav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #20 Del Skrevet 6. desember 2023 4 minutter siden, Nymerïa said: Jeg ville ha sett spørrende og sagt "Nei, jeg er ikke gravid, hvorfor spør du om det?" Jeg tror de kommer til å tenke seg grundig om før de spør noen neste gang. Neppe, hvis de hadde vært tenkende mennesker hadde de ikke spurt i utgangspunktet. Spesielt når de til og med nekter å tro at TS ikke er gravid. Anonymkode: ad12c...d9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå