AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Mann her. Jeg har hatt et rimelig kjipt år. Både familiemedlemmer og kjæledyr har dødd og forhold har tatt slutt. Ei venninne har nå vært til stede og stilt opp i gjennom alt. Hun var der når jeg trengte noen å snakke med, hun har tatt kontakt og spurt hvordan det har gått med meg. Hun har virkelig stilt opp. Først nå som jeg begynner å tenke klart igjen så begynner jeg å lure på om hun kan være interessert i meg. Spørsmålet mitt er om dere tror hun kan være det? Vi har kjent hverandre en stund, siden før forholdet som tok slutt, og hun har ikke vist noen interesse for meg tidligere. Anonymkode: bc294...0e6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Har hun faktisk vist interesse, eller har hun bare vært en venn? De fleste stiller opp for venner som har det kjipt, uten den minste lille baktanke. Anonymkode: bfa2c...c64 7
snusmumrikke Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Det er umulig å si, uten å spørre dama det gjelder. Jeg har stilt opp på den måten for kompiser som har gått gjennom vanskelige perioder, uten å være det minste romantisk interessert i de. Har brydd meg om de, og ønsket å støtte de gjennom tunge tider, og det ligger også i min natur å melde eller ringe for å høre hvordan det går, når jeg vet folk har det tøft. Vanligvis gjør jeg ikke sånt for "hvemsomhelst", men venner jeg har kjent en stund, men det har skjedd jeg har "forbarmet meg" over mennesker jeg ikke i utgangspunktet var så nær, men rakk ut en hånd til, og så ble vi mye nærmere (som venner) gjennom perioden jeg stilte opp. Det har også vært mye lettere å stille opp når jeg selv er singel, og de jeg har følt ekstra omsorg or av kompisene mine har også vært single når jeg steppet inn. Antagelig er dette en "trend" pga jeg slapp å ta hensyn til sjalusi hos partner, og fordi en singel kompis har jo ikke en dame som han kan lene seg på, og mange menn har heller ikke tette vennskap med andre menn, som kan følge opp på samme måte. Alle trenger noen når ting er skikkelig kjipt og vondt, tenker jeg. Det kan selvfølgelig være at dama du viser til har følelser for deg, men kanskje hun bare er typen som stiller opp når hun ser noen strever. Det går an å snakke om slike ting, selv om det kan føles litt kleint, og jeg ville ikke antatt særlig mye, om det ikke er andre tegn på at hun har falt for deg. 5 2
tebrok Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Det er jo ikke umulig at hun er interessert i deg. Uansett så høres hun i alle fall ut som en god venn. Kanskje du kunne invitert henne med på middag for å takke henne for all støtten (uten noen romantiske intensjoner akkurat) og se hvordan det går. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Vær en mann, og bruk direkte tale. Si at du ikke er vant til den type oppmerksomhet fra kvinner, og at du lurer på hva hun tenker. Tenk godt gjennom hvor interessert du er selv. Anonymkode: 9fa09...dcd 3
Raven.Writingdesk Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mann her. Jeg har hatt et rimelig kjipt år. Både familiemedlemmer og kjæledyr har dødd og forhold har tatt slutt. Ei venninne har nå vært til stede og stilt opp i gjennom alt. Hun var der når jeg trengte noen å snakke med, hun har tatt kontakt og spurt hvordan det har gått med meg. Hun har virkelig stilt opp. Først nå som jeg begynner å tenke klart igjen så begynner jeg å lure på om hun kan være interessert i meg. Spørsmålet mitt er om dere tror hun kan være det? Vi har kjent hverandre en stund, siden før forholdet som tok slutt, og hun har ikke vist noen interesse for meg tidligere. Anonymkode: bc294...0e6 Kvinner er like ulike som menn, og noen ville nok stilt opp såpass mye fordi de er ressurssterke, gavmilde og omsorgsfulle. Andre ville vel kanskje kun prioritert noen til denne grad fordi de har en romantisk interesse i dem. Så spørsmålet er heller: Er du interessert i henne? 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Vet det føles rart men for kvinner er det vanlig å vise omsorg og hjelpe andre som sliter, særlig om det er for en venn. Men også bekjente. Menn er ikke så gode på akkurat sånne ting så det kan føles rart. Det er helt umulig å vite om hun er interessert i deg ut fra det du beskriver. Ville ha bedt henne ut når du ikke har store problemer lenger for å teste vannet. Om hun, etter du har det helt fint og normalt i livet ditt, fremdeles er i terrassert i å være masse med deg så ville jeg tenkt hun var interessert. Anonymkode: 660fa...60f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Jeg hadde ikke vært interessert om dette var meg. Dette er slik jeg er mot venner som har det vanskelig. Jeg er ikke slik mot perifere bekjente som har det vanskelig. Om jeg plutselig viste mye interesse for en mann sitt liv jeg ikke kjente noe særlig, så kunne det være pga en tiltrekning. Jeg kjenner også mennesker som er ensom i hverdagen og bruker andre sine utfordringer som en måte å fylle tiden sin på eller komme nærmere noen, bare for å kjenne på den mellommenneskelige kontakten, og det å være av betydning for noen. Om jeg er interessert så flørter jeg. "Skulle vært der og trøstet deg", "tenker på deg, håper det går bra", invitere på ting der det er oss to, fysisk nærhet, komme borti hverandre, mer sexy kledd med fokus på former, fin på håret, smiler mye, tar ofte kontakt om ingenting, gi kompliment, holde blikket litt lenger, blunke, le, lene meg inntil osv Anonymkode: 39743...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Umulig å vite. De fleste ville stille opp for en god venn uavhengig av kjønn. Har hun opplevd tilsvarende ting i livet selv så vil man mer naturlig prøve å støtte andre som opplever det samme, så det kan være årsaken til at hun har vist deg mer omsorg/interesse enn tidligere. Men jo mer man tilbringer tid sammen, jo større er sjansen for at følelser kan oppstå også. Jeg ville bare fulgt med litt framover, se om kontakten fortsetter. Og kanskje kan du vise henne litt omsorg og se hvordan det slår ut, hvis du er interessert i at det skal utvikle seg? Det er jo snart jul, og hun fortjener vel i høyeste grad en takk?😉 Anonymkode: e99f0...ce2
Gjest Hoia Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Det å stille opp er litt rart ord, en er der bare for venner som har det vanskelig, men selvfølgelig ikke til ugunst for seg selv. Jeg tror ikke folk som er interessert i noen "stiller opp", en er bare en ordinær venn, uten å tenke nytte, at en skal få noe igjen. Friske mennesker tenker slik.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 Var dere venner i forkant av dette? Isåfall har hun bare vært en venn og støtte gjennom dette. Var dere ikke venner i forkant av dette og hun har vært på med kontakt bare nå gjennom dette så ja da kan hun være interessert i deg Anonymkode: 1e784...f77
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 Dette er enkelt. Se deg i speilet. Se så på et bilde av henne. Er du like attraktiv eller bedre? Om ikke så kan du legge fra deg enhver teori om at hun er interessert. Hvor gammel er hun? Og har hun barn? Dersom hun er over 30 og ikke har fått barn kan det hende hun er interessert i deg for parring og ressurser. Men lite sannsynlig at hun erinteressert fordi hun er seksuelt tiltrukket av deg. Anonymkode: 94d67...f0b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #13 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dette er enkelt. Se deg i speilet. Se så på et bilde av henne. Er du like attraktiv eller bedre? Om ikke så kan du legge fra deg enhver teori om at hun er interessert. Hvor gammel er hun? Og har hun barn? Dersom hun er over 30 og ikke har fått barn kan det hende hun er interessert i deg for parring og ressurser. Men lite sannsynlig at hun erinteressert fordi hun er seksuelt tiltrukket av deg. Anonymkode: 94d67...f0b Haha hvor får dere sånt sprøyt fra Anonymkode: 1e784...f77 2 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #14 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette er enkelt. Se deg i speilet. Se så på et bilde av henne. Er du like attraktiv eller bedre? Om ikke så kan du legge fra deg enhver teori om at hun er interessert. Hvor gammel er hun? Og har hun barn? Dersom hun er over 30 og ikke har fått barn kan det hende hun er interessert i deg for parring og ressurser. Men lite sannsynlig at hun erinteressert fordi hun er seksuelt tiltrukket av deg. Anonymkode: 94d67...f0b Hilsen bitter gutt 18 år 😅 Anonymkode: 73214...187 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #15 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha hvor får dere sånt sprøyt fra Anonymkode: 1e784...f77 Det står på baksiden av den laminerte nivåtabellen hans. Anonymkode: 9fa09...dcd 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #16 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær en mann, og bruk direkte tale. Si at du ikke er vant til den type oppmerksomhet fra kvinner, og at du lurer på hva hun tenker. Tenk godt gjennom hvor interessert du er selv. Anonymkode: 9fa09...dcd Det kan fort bli pinlig hvis hun ikke er interessert. Kanskje hun til og med blir fornærmet hvis hun oppfatter det som om at han mener hun må ha baktanker med å stille opp. Anonymkode: 4de3c...314 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan fort bli pinlig hvis hun ikke er interessert. Kanskje hun til og med blir fornærmet hvis hun oppfatter det som om at han mener hun må ha baktanker med å stille opp. Anonymkode: 4de3c...314 Enig. Her må TS trå veldig forsiktig. Be henne med ut på en gåtur, gå på kino, kafe osv., men avvent noe spørsmål om interesse utover vennskap. Ved å være sammen vil du se om hun tar mer initiativ til å treffes feks på middag hjemme hos henne, møte felles venner sammen og lignende. sånn at det etter hvert kommer mer frem av seg selv hvor hun står. Du må også være sikker på forhånd på dine følelser i dette, slik at hun ikke kun blir brukt som en trøst. Anonymkode: 3cae4...638
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Haha hvor får dere sånt sprøyt fra Anonymkode: 1e784...f77 Kvinner, og kg Anonymkode: 7070e...dde
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Vær en mann, og bruk direkte tale. Si at du ikke er vant til den type oppmerksomhet fra kvinner, og at du lurer på hva hun tenker. Tenk godt gjennom hvor interessert du er selv. Anonymkode: 9fa09...dcd "Vær en mann, og bruk direkte tale" Det er det dummeste du kan gjøre. Direkte tale er mindre attraktivt for kvinner. Det ligger implisitt at kvinner ikke er direkte i denne uttalelsen, og at det ikke er forventet heller. Det ligger implisitt at kvinner foretrekker en tradisjonell mann, og har ideer om hva tradisjonelle menn er. Anonymkode: 7070e...dde
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 Typisk menn! Anonymkode: 46eb0...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå