AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Hørt de har et standard skjema? Anonymkode: 114eb...378
JuridiskEksamen Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 (endret) Det er stort sett ikke skjemaer, med mindre du skal utredes for en konkret "lidelse". Typisk ptsd eller adhd eller depresjonslidelse. En utredning vil ofte unnagjøres på en eller to samtaletimer, og her brukes det som regel mange siders lange spørreskjema. Vanlige spørsmål vil omhandle daglig humør og funksjonsnivå i det daglige. Du vil bruke ganske mange timer på å få presentert deg og ditt før det begynner noe egentlig terapi, om d r d du skal.. Husk at det kan være mange konkrete grunner til at livet suger om dagen, og at det ikke nødvendgvis er grunn til å stemple deg med noen merkelapp. F eks: Har hunden, moren og sønnen din akkurat dødd, er man ikke deprimert; man er f MEG KNUST, og skal få være det en stund uten å spise medikamenter. Altså; det er mange forskjellige standardskjemaer, det kommer an på hvorfor du skal dit. Endret 6. desember 2023 av JuridiskEksamen
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hørt de har et standard skjema? Anonymkode: 114eb...378 For min del virket det mest som de var interessert i å ta førerkortet mitt, omsorgsrett og våpen. Hun "truet" med at hun hadde meldeplikt, hun spurte gjentatte ganger om jeg hadde førekort, om jeg har prøvd illegal rus, om jeg har barn og skytevåpen. Jeg vil advare deg om at taushetsplikten ikke er verdt stort i dette landet. Innrømmer du bruk av illegale rusmidler vil de melde ifra til politiet, vegvesenet og sende bekymringsmelding om du har barn Anonymkode: 8769b...228
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Første timen er som regel en kartlegging. Masse spørsmål om bakgrunn, oppvekst, utdanning, jobb, familie, osv. Anonymkode: 7f3fd...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå