AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Ikke tulletråd. Samboer har ereksjon omkrets på 16cm/160mm innerst på skaftet. Vi har prøvd RFSU X-Large og de er for trange. Den ringen nederst som man ruller på er altfor stram, det er forsåvidt kondomet også. Lengden er ikke problemet, kun tykkelsen. Han mister blodtilførsel og den sklir bare av. For å få den på må han utvide den mens han tar den på, han får ikke "rullet den på", og da er jo heller ikke kondomet trygt nok. I tillegg til at det er vondt for han. Altså hva i all verden gjør jeg, vet noen om kondomer som er rundt 160mm? Den XL-Large er vel egt 12cm omkrets (tror jeg), så den er også for liten i omkrets. Gjerne kom med forslag for har prøvd å søke opp men står så merkelig på nett. Anonymkode: 66400...06b 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Nope den må dere lenger ut på landet med. Zara Larsson debunket det for årevis siden Anonymkode: b5831...fcd 13 13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope den må dere lenger ut på landet med. Zara Larsson debunket det for årevis siden Anonymkode: b5831...fcd Det betyr dermed at den ikke var stram da eller? Litt forskjell på sensitiviteten i en penis og en legg da. Herlighet. Hvorfor gidder jeg egentlig. Den ringen er altfor stram, det er hovedproblemet, så kondomet sklir bare av. Og er ubehagelig. Han er ikke egt sååå svær, det er kun innerst ved skaftet at det er et problem. Jeg fikk den ikke på, det gjorde ikke han heller. Anonymkode: 66400...06b 2 2
Gjest Anonymus51 Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 16cm er ikke ekstremt og det er maaaange kondomer som passer den størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Anonymus51 skrev (1 minutt siden): 16cm er ikke ekstremt og det er maaaange kondomer som passer den størrelsen. Nei vet, folk overdriver. Men vi har prøvd de rfsu på apotek, ringen på kondomet er for stram og jeg fikk den ikke på uten å skade han. Har bare funnet 120mm som er den størrelsen.. har ikke funnet noen større. Mulig det bare er jeg som ikke forstår hvordan man måler riktig🤷🏼♀️ Anonymkode: 66400...06b
AndreaJohan Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ikke tulletråd. Samboer har ereksjon omkrets på 16cm/160mm innerst på skaftet. Vi har prøvd RFSU X-Large og de er for trange. Den ringen nederst som man ruller på er altfor stram, det er forsåvidt kondomet også. Lengden er ikke problemet, kun tykkelsen. Han mister blodtilførsel og den sklir bare av. For å få den på må han utvide den mens han tar den på, han får ikke "rullet den på", og da er jo heller ikke kondomet trygt nok. I tillegg til at det er vondt for han. Altså hva i all verden gjør jeg, vet noen om kondomer som er rundt 160mm? Den XL-Large er vel egt 12cm omkrets (tror jeg), så den er også for liten i omkrets. Gjerne kom med forslag for har prøvd å søke opp men står så merkelig på nett. Anonymkode: 66400...06b Tøv. Enten sitter du å dikter, eller så lyver han får å kjøre deg raw, eller så er han en idiot. Han får Google hvis han som voksen mann ikke klarer å rulle på seg en kondom. Kondomen er nok heller for stor Han får prøve tettsittende kondom 6 2
Skogshuldra Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 https://www.kondomvarehuset.no/my-size-pro-72-kondomer.html 2 1
Cor Cubiculum Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Her var det noen som åpenbart ikke har kjent på hvordan det føles å ha på for lite kondom. Det er ikke godt. De som selges i dagligvare, bensinstasjoner og apotek er beregnet på det store flertallet, ikke de i ytterpunktene. Jeg antar heller ikke de i nedre del finner det de trenger der. Så det var en befrielse å finne ut at det faktisk er mulig å få tak i større. Sjekk linken: Størrelseguide For Kondomer (kondomkongen.no) 2
Cor Cubiculum Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nope den må dere lenger ut på landet med. Zara Larsson debunket det for årevis siden Anonymkode: b5831...fcd Og hvor mange av dem sprakk før hun endelig fikk et på? Tøvete av ei som av naturlige grunner ikke har forutsetninger for å mene noe om saken. 2
Jdz Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Det kan absolutt være krevende å finne kondomer med riktig størrelse og passform. Mistenker at de som svarer nedlatende her har null erfaring med problemstillingen. Har dere noen slags faghandel i nærheten, kondomeriet eller lignende? De har stort utvalg og kan komme med råd. Nå handler jeg ikke på Kondomeriet selv lenger, men jeg fant til slutt passende kondomer der. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 Jdz skrev (1 time siden): Det kan absolutt være krevende å finne kondomer med riktig størrelse og passform. Mistenker at de som svarer nedlatende her har null erfaring med problemstillingen. Har dere noen slags faghandel i nærheten, kondomeriet eller lignende? De har stort utvalg og kan komme med råd. Nå handler jeg ikke på Kondomeriet selv lenger, men jeg fant til slutt passende kondomer der. Takk for tips! Absolutt krevende for enkelte. Er lite med sånt her vi bor, men kan evt ta turen innom når jeg er i Oslo neste gang. - ts Anonymkode: 66400...06b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 Her er et forslag som både kona og jeg er meget fornøyde med😀 Bare å bestille på Amazon eller lign. Trojan Magnum Ecstasy condoms - RipNRoll Anonymkode: ff51d...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #13 Skrevet 6. desember 2023 Skogshuldra skrev (4 timer siden): https://www.kondomvarehuset.no/my-size-pro-72-kondomer.html Ts; posten leverer overalt, og jeg regner med du kan søke deg frem til lignende produkter andre steder også. Anonymkode: 2f584...666
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #14 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er et forslag som både kona og jeg er meget fornøyde med😀 Bare å bestille på Amazon eller lign. Trojan Magnum Ecstasy condoms - RipNRoll Anonymkode: ff51d...0ac 4" ved rota? Det er jo ganske smått. Anonymkode: 2f584...666
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #15 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 4" ved rota? Det er jo ganske smått. Anonymkode: 2f584...666 Vel, føles ikke trang for meg, men den "ekstra" plassen lenger opp gjør en stor positiv forskjell for meg Anonymkode: ff51d...0ac
HemmeligSpion Skrevet 6. desember 2023 #16 Skrevet 6. desember 2023 https://www.sinful.no/p/my-size-pro-kondomer-36-stk/1028225?variantSku=28234 Jeg liker når ringen strammer fordi det fungerer i praksis som en penisring, men skal du holde på i flere timer kan du jo ta å sjekke ut disse. Er ikke 72mm nok får han heller vurdere å dumpe deg og pule en hest eller noe.
AdonisFFM Skrevet 6. desember 2023 #17 Skrevet 6. desember 2023 Har dere ikke vurdert noe annet enn kondom da? Jeg klarer ikke å bruke den. Uansett størrelse så vil det bli tettsittende og stramt da det jo er litt av poenget. Følelsen blir heller aldri den samme. Det beste er jo å få kappet strengene og da er det ikke noe problem mer.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #18 Skrevet 6. desember 2023 AdonisFFM skrev (19 minutter siden): Har dere ikke vurdert noe annet enn kondom da? Jeg klarer ikke å bruke den. Uansett størrelse så vil det bli tettsittende og stramt da det jo er litt av poenget. Følelsen blir heller aldri den samme. Det beste er jo å få kappet strengene og da er det ikke noe problem mer. Hva med de som av forskjellige grunner MÅ bruke kondom da? Det er vel de vi prater om her, og det er jo sikkert en god del prosent av befolkningen uten at jeg sitter på noen statistikk. Anonymkode: ff51d...0ac
Pondus72 Skrevet 6. desember 2023 #19 Skrevet 6. desember 2023 Kan anbefale "my size" som du finner hos kondomeriet. Bruker kun de selv, og er ca samme størrelse som typen din. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #20 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke tulletråd. Samboer har ereksjon omkrets på 16cm/160mm innerst på skaftet. Vi har prøvd RFSU X-Large og de er for trange. Den ringen nederst som man ruller på er altfor stram, det er forsåvidt kondomet også. Lengden er ikke problemet, kun tykkelsen. Han mister blodtilførsel og den sklir bare av. For å få den på må han utvide den mens han tar den på, han får ikke "rullet den på", og da er jo heller ikke kondomet trygt nok. I tillegg til at det er vondt for han. Altså hva i all verden gjør jeg, vet noen om kondomer som er rundt 160mm? Den XL-Large er vel egt 12cm omkrets (tror jeg), så den er også for liten i omkrets. Gjerne kom med forslag for har prøvd å søke opp men står så merkelig på nett. Anonymkode: 66400...06b Mannen min har samme problemet. Kjøpte XL men han klarer bare så vidt å få den på. Og når den er på er det så vondt fordi kondomet er altfor stram nederst på skaftet, så må bare ta det av igjen. At noen sier at et kondom ikke kan være for trang har nok ikke samme problem og forstår dermed ikke hva du mener. Se på kondomeriet, de har god oversikt over størrelse på kondomene sine. Anonymkode: e284b...005 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå