Gå til innhold

beste barer for å møtte kvinner i aldersgruppen 30-55

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er en gutt/mann hva en du vil kalde det som er interesert i kvinner fra aldersgruppen 30-55 år.

Vet noen om noen bra barer i Lillestrøm/Oslo området for å treffe damer som kan være innteresert i yngre menn?

jeg er 20 år foresten.

Anonymkode: 7c624...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du er 20? Her var det så mye skrivefeil at man skulle tro du var 11

Anonymkode: 3fcb5...c21

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du sikker på at du er 20? Her var det så mye skrivefeil at man skulle tro du var 11

Dette bedre?

Hei, jeg er en ung mann som er interessert i kvinner i aldersgruppen 30-55 år. Er det noen som kjenner til gode barer i Lillestrøm/Oslo-området hvor man kan møte damer som kan være interessert i yngre menn? For øvrig er jeg 20 år gammel.

Skrevet
Sebastian04 skrev (5 minutter siden):

Dette bedre?

Hei, jeg er en ung mann som er interessert i kvinner i aldersgruppen 30-55 år. Er det noen som kjenner til gode barer i Lillestrøm/Oslo-området hvor man kan møte damer som kan være interessert i yngre menn? For øvrig er jeg 20 år gammel.

Bedre rettskriving ja 👍 Men du har skrevet i en annen tråd at du er 19, så du kommer nok ikke inn på de barene som voksne er på. 

Hvorfor vil du møte voksne kvinner på bar? De fleste i aldersgruppen du søker er godt gift og med familie. De tar seg nok en bytur i ny og ne men da er det for å være med venner og ikke for å sjekke. Jeg avviser menn før de har rukket å presentere navnet sitt engang ute på byen, for jeg er ute for å danse og skravle med venninner 😊

Syns også det kan være litt creepy med menn som målrettet går på bar for å sjekke. Det er noe suspekt over det å gå etter kvinner med nedsatt bevissthet og dømmekraft av alkohol og ikke edrue kvinner som kan ta et oppegående valg og gyldig samtykke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bedre rettskriving ja 👍 Men du har skrevet i en annen tråd at du er 19, så du kommer nok ikke inn på de barene som voksne er på. 

Hvorfor vil du møte voksne kvinner på bar? De fleste i aldersgruppen du søker er godt gift og med familie. De tar seg nok en bytur i ny og ne men da er det for å være med venner og ikke for å sjekke. Jeg avviser menn før de har rukket å presentere navnet sitt engang ute på byen, for jeg er ute for å danse og skravle med venninner 😊

Syns også det kan være litt creepy med menn som målrettet går på bar for å sjekke. Det er noe suspekt over det å gå etter kvinner med nedsatt bevissthet og dømmekraft av alkohol og ikke edrue kvinner som kan ta et oppegående valg og gyldig samtykke. 

Trenger nødvendig vis ikke være en bar, bare tenkte det er der de fleste sosialiserer. Har du bedre forslag gjerne fortell😅

Går ikke aktivt og jakter etter fulle eller berusete kvinner heller, ønsker noe mer en bare for kvelden 😄

Beklager for dårlig rettskriving, sliter med dysleksi og skrive vansker til vanlig. Dårlig vanne og ikke prøve å rette på det.

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Når jeg leser det du skriver så har jeg mine tvil om at du noen sinne blir sjekket opp av kvalitetsmenn. Så det er nok heller derfor du avviser de lavverdi mennene som tar kontakt, og ikke fordi du er «ute for å snakke med venninner». Siden du ikke har tilgang på bra menn så er det lett å innta en slik overbærende moralistisk fremtoning. 

At du i tillegg rakker ned på folk som ønsker å gå ut på byen for å treffe andre er både nedlatende og hinter videre om at du egentlig bare er litt bitter.

Anonymkode: f5cfd...d76

• Hjerte 1
Skrevet

Huff for noen svar du fikk. Du er veldig ung og nettopp kommet ut av tenårene.... men ingen normale kvinner langt opp i 50 årene holder på med en 20 åring...det blir nesten pedofili og de fleste er bestemor alderen...hvorfor ikke prøve på å bli kjent med en dame i slutten av 20 årene det er i allefall en voksen kvinne med litt erfaring.

Anonymkode: 5ada3...64e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg leser det du skriver så har jeg mine tvil om at du noen sinne blir sjekket opp av kvalitetsmenn. Så det er nok heller derfor du avviser de lavverdi mennene som tar kontakt, og ikke fordi du er «ute for å snakke med venninner». Siden du ikke har tilgang på bra menn så er det lett å innta en slik overbærende moralistisk fremtoning. 

At du i tillegg rakker ned på folk som ønsker å gå ut på byen for å treffe andre er både nedlatende og hinter videre om at du egentlig bare er litt bitter.

Anonymkode: f5cfd...d76

Takk for "roasten", men den satt ikke! 😅

Er det virkelig så vanskelig for deg å forstå at kvinner drar på byen for å være med venninner og ikke for å bli sjekket av menn? Selvom det er din hovedmisjon betyr det ikke at andre har den samme interessen. Hvorfor tror du at Girls Only konsepter blir mer og mer utbredt? Fordi mange kvinner bare vil gå ut med venninner å ha det gøy uten å bli forstyrret av menn, enten det er prins Håkon, advokat Jensen eller trailer Tore 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det virkelig så vanskelig for deg å forstå at kvinner drar på byen for å være med venninner og ikke for å bli sjekket av menn? Selvom det er din hovedmisjon betyr det ikke at andre har den samme interessen. Hvorfor tror du at Girls Only konsepter blir mer og mer utbredt? Fordi mange kvinner bare vil gå ut med venninner å ha det gøy uten å bli forstyrret av menn, enten det er prins Håkon, advokat Jensen eller trailer Tore 😉

Det er jo mange kvinner som drar på byen for å møte menn. Personlig har jeg ikke mange arenaer for å møte dem, da blir det byen. Men er enig i at de som går etter overberusede kvinner er creepy og verre enn det. 

Benekter heller ikke at du og andre kvinner ikke ønsker å møte menn, men noen av oss vil det 😊

Anonymkode: 75f59...bf4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror hovedgrunnen til at du fikk "roasten" er fordi du skriver " Jeg avviser menn før de har rukket å presentere navnet sitt engang". I mine øyne fremstår det som litt arrogant og unødvendig nedlatende. Det KAN være andre årsaker til at et menneske henvender seg til deg. Og det FINNES menn som supersosiale og bare vil slå av en prat.

Det er selvsagt din rett å avvise menn uavhengig av deres hensikter. Men jeg synes verden blir et bedre sted om man behandler hverandre med respekt og sånn sett også avviser folk på en hyggelig måte, i stedet for å drite de ut ved å avbryte dem i det de skal presentere seg. 

• Liker 2
Skrevet

Trasig at du blir møtt med slik nedlatenhet. Og kudos til deg som ikke møter dette med samme mynt.

Selv ble jeg sjekket opp av en "spesialpedagog" som var omtrent 20 år eldre enn meg da jeg var bare litt eldre enn det du er nå. Men det var ikke på bar. Det som kanskje gjorde henne interessert var en solbrun, veltrent kropp i singlet på T-banen. Kanskje hadde jeg sett henne se på meg og smilt vennlig tilbake. I alle fall var det hun som tok kontakt med meg, ikke omvendt.

Jeg lærte mye av henne. Så et forhold til en erfaren kvinne kan absolutt være nyttig for yngre menn. Lykke til! Og selvsagt, drikk deg ikke til mot. Drikk vann, eller i alle fall alkoholfritt.

Skrevet
Cor Cubiculum skrev (27 minutter siden):

Trasig at du blir møtt med slik nedlatenhet. Og kudos til deg som ikke møter dette med samme mynt.

Selv ble jeg sjekket opp av en "spesialpedagog" som var omtrent 20 år eldre enn meg da jeg var bare litt eldre enn det du er nå. Men det var ikke på bar. Det som kanskje gjorde henne interessert var en solbrun, veltrent kropp i singlet på T-banen. Kanskje hadde jeg sett henne se på meg og smilt vennlig tilbake. I alle fall var det hun som tok kontakt med meg, ikke omvendt.

Jeg lærte mye av henne. Så et forhold til en erfaren kvinne kan absolutt være nyttig for yngre menn. Lykke til! Og selvsagt, drikk deg ikke til mot. Drikk vann, eller i alle fall alkoholfritt.

Takk for en godt svar 😄får prøve å ta T-banen litt mer hehe😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...