AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Noen som har hatt det? Dobbeltsyn og svimmel. Hvor lang tid tok det før du fikk igjen synet? Hvilke undersøkelser var du igjennom? Blir innkalt til poliklinisk øye avdeling. Mer vet jeg ikke. Livredd for at jeg må ha sprøyte på øyet. Er generelt ikke glad i nålstikk. Så jeg stresser. Anonymkode: 9438c...39d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Mener du abduscensparese, som er en muskel rundt øyet som har sluttet å virke/blitt lam? Årsaken til det kan være veldig mye. Eller blodpropp på selve øyet? Det er to veldig forskjellige ting du skriver om. Anonymkode: 793e5...240
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener du abduscensparese, som er en muskel rundt øyet som har sluttet å virke/blitt lam? Årsaken til det kan være veldig mye. Eller blodpropp på selve øyet? Det er to veldig forskjellige ting du skriver om. Anonymkode: 793e5...240 Mener abducensparese ja. Muskel som har blitt lammet. Mistanke om at jeg har hatt en blodpropp på øye å. Anonymkode: 9438c...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå