AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Og aldri har vært i forhold.. har hatt korte flørter og engangsgreier. For meg er det veldig rart! Hva tenker dere om dette? Anonymkode: d7272...101
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Daten skulle det selvfølgelig stå!😆 Anonymkode: d7272...101
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Ja, det er litt sært. Men hva betyr det hva vi tenker? Anonymkode: ca4c1...ddb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Syns også det er veldig rart. Før så stakk det, at jeg følte de hadde betydd så mye for han, men nå tenker jeg det bare sies for å fremstille som om de har hatt mange damer mens realiteten er nok at mange dater har dumpet de hehe Anonymkode: 6b612...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Det er litt stusselig, men det er vel en måte noen har for føle seg viktigere enn de er på. Sannsynligvis har de ikke så mye annet å skryte av. Jeg hadde ei, vet ikke om jeg vil kalle det ff engang, for sikkert 20 år siden. hører nå at hun omtaler meg som en ex. seriøst? Vet ikke om jeg noen gang har omgått henne i dagslys, og 80 prosent av knullene var med 2,5 i promille. Helt greit det, slik man gjør da man er ung, men ikke fan om hu er ex-kjæresten min! Kjenner jeg blir oppgitt av hvor stakkarslig enkelte mennesker er. Anonymkode: 82b6b...8d3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Hvor gammel er han/ hun? Hvis vi snakker om en 25-åring er det kanskje ikke så merkelig. Anonymkode: b95b1...ce4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Jeg omtaler folk jeg har datet som eksdate, litt som ekssjef og eksnabo. Kan det være at det er noe sånt han mener? Anonymkode: f687b...af7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Men det er jo minst like rart å kalle en tidligere date for partner? Sexpartner er jo en ting, men bare partner, det er jo gjerne en veldig nøytral betegnelse på ektefelle eller samboer. Anonymkode: f687b...af7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Det er vel noe enklere å kalle det eks, en å begynne å utbrodere detaljene rundt tidligere relasjoner? Er det ikke enklest at dere begge lar være å snakke om fortid? Det bidrar jo kun til usikkerhet uansett. Anonymkode: 9a85d...a26
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo minst like rart å kalle en tidligere date for partner? Sexpartner er jo en ting, men bare partner, det er jo gjerne en veldig nøytral betegnelse på ektefelle eller samboer. Anonymkode: f687b...af7 Hva med å bare kalle det "en jeg date'a" , "en jeg holdt på med en periode" eller "en jeg flørta med før"? Det gjør jeg om tidligere dater, fuckfriends og sengepartnere. Eks bruker jeg kun om de jeg var i et offisielt etablert kjæreste forhold med Anonymkode: 6b612...fa1
Blåjojo Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva med å bare kalle det "en jeg date'a" , "en jeg holdt på med en periode" eller "en jeg flørta med før"? Det gjør jeg om tidligere dater, fuckfriends og sengepartnere. Eks bruker jeg kun om de jeg var i et offisielt etablert kjæreste forhold med Anonymkode: 6b612...fa1 Enig! Det kan jo ikke være så vanskelig å sette ord på den relasjonen? Jeg har ekser, tidligere FF, en jeg datet over lengre tid eller en jeg var på date med en gang. Lett å skille på hvilken relasjon jeg har hatt til vedkommende da.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å bare kalle det "en jeg date'a" , "en jeg holdt på med en periode" eller "en jeg flørta med før"? Det gjør jeg om tidligere dater, fuckfriends og sengepartnere. Eks bruker jeg kun om de jeg var i et offisielt etablert kjæreste forhold med Anonymkode: 6b612...fa1 Men bruker du aldri eks foran noe annet? Ekskollega, eksvenninne, ekssjef osv? Det er jo bare for å markere at det er en relasjon man ikke har lenger. Men bare eks når man ikke snakker om en man har vært i forhold med, det virker litt rart. Anonymkode: f687b...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå