Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bestilte du første time hos jordmor? Ringte du helsestasjonen? (Er i uke 13 nå. Har vært på en tidlig ultralyd privat, og tatt de obligatoriske blodprøvene hos legen i uke 12).

Anonymkode: e66b0...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde første jordmor kontroll uke 11 skal igjen i uke 13

Anonymkode: 330ae...80a

Skrevet

Jeg hadde første samtale ganske tidlig, uke 8 tror jeg :) Men hadde tett oppfølging fra start. 

Anonymkode: 55c02...049

Skrevet

Sendte mail. ☺️ Har variert litt, nå skal man jo tilbys time så fort som mulig, så bare å bestille. ☺️ Jeg har hatt i uke 6 og nå denne gangen blir det ca. Uke 9. ☺️ Husker ikke første gang. 💖 Lykke til. ❤️

Anonymkode: 9b010...bca

Skrevet

Jeg bestilte time til kontroll uke 24, eller var det uke 28? Husker ikke helt. Jeg tok hvertfall kontroll hos fastlege de første gangene etter ønske fra legen.

kommer jo helt an på hvilken oppfølging du vil ha og trenger, jeg hadde ikke noe ekstra og syntes det var mer enn nok med de kontrollene som e ‘fast’

Anonymkode: 5ed00...ce1

• Liker 1
Skrevet

Hadde første time hos legen i uke 12 som deg, tok blodprøver, fikk helsekort osv.

Hadde første time hos jordmor i uke 20, men fikk egentlig time enda tidligere. Hun jeg går til pleier å sette opp timer ganske tidlig, mens vet andre først tilbyr første time i uke 24 (men har forstått det er ulik praksis i ulike kommuner osv). 

Anonymkode: 85590...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...