AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 Føler jeg har prøvd det meste nå. Fikk så tørr hud på halsen etter en tur til Florida i høst, og det har ikke gått over. Tror jeg reagerer på ullskjerfet mitt og, for det klør som f sånn at jeg blør når jeg går med det. Har også prøvd å la halsen være helt i fred noen dager og ikke smøre på noe som helst, men er like tørr/kløende. Jeg har prøvd følgende: Eight Hour cream fra Elizabeth Arden, Mentholatum salve, Aquaphor salve (amerikansk merke jeg kjøpte i USA), aloe vera, vanlig Nivea dagkrem. Har også tatt det meste av hudmasker som skal funke på tørr hud, uten at det hjalp. Må jeg til hudpleier, eller vet noen om noe som kan funke? I 3 mnd har jeg hatt det sånn Anonymkode: e2b45...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Noen form for multibalsam da? Mary Kay, Ida Warg, First aid repair…. Anonymkode: ba8df...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Del Skrevet 5. desember 2023 Anbefaler Forever Living aloe propolis creme, men ser ut som den kun kan bestilles på nett 😕 Anonymkode: 38302...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 Hva med Decubal eller Vitapan fra apoteket? Og la ullskjerfet ligge hjemme en uke, evt ha noe annet under. Anonymkode: 11b6a...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Del Skrevet 5. desember 2023 Klart det kan! Slutt å gå med skjerfet. Anonymkode: 1a19e...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Del Skrevet 5. desember 2023 Prøv tynt lag hydrokortison krem og miniderm 10 minutter etterpå. Bruk dette to ganger daglig i en uke først og se om ikke dette hjelper. Anonymkode: eabae...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg tror du trenger en krem med mye lipider (fettstoffer) og beroligende ingredienser. De kremene som hjalp meg da jeg fikk oversensitiv hud som følge av litt for ivrig syreeksfoliering, var bl.a. Aderma Dermalibour + Repairing CICA Cream Eucerin UltraSensitive Sooting Care Dry Skin Disse kan brukes hver dag, både morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå