Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en kompis som jobber på Power som skryter over at han er så flink å selge, at han har blitt kåret til månedens selger så uendelig mange ganger og han liker å påpeke at han som ikke har utdannelse tjener nok mer enn meg som har master. Han sier at han tjener fett på bonuser fordi han er så flink og selge og at lønnen hans de siste årene har ligget på mellom 900.000kr-1,5 mill. Er det mulig å tjene så mye av en jobb som selger (han er ikke leder eller noe høyere oppe i systemet, bare helt vanlig selger) på Power, eller skryter han på seg ekstremt mye her?

Anonymkode: 6a5a2...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skryt. Power er sp vidt det går rundt, de fleste varehus har overpriset utdatert utstyr liggende å samle støv i hyllene. Power nettbutikk går bra, men der er det ingen salgs bonus.

Anonymkode: 41b43...aed

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobber på Elkjøp. Står i kassa. Tjener 2,7 mill med bonus og tillegg 

Anonymkode: ae0f5...611

Skrevet

Kommer vel helt an på bonusordningene. Noen selgerjobber har veldig gode ordninger på det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bullshit 😂

Anonymkode: 22f6c...a3c

Skrevet

Høres lite sannsynlig ut, men kanskje.  Er bonusordningene gode, med rikelig med overtidstidsbetaling og selgeren usedvanlig begavet, så kanskje. Men dette er nok en sjeldenhet.

Skrevet

Hadde selgere tjent så bra hadde det vært mye mer ettertraktet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

HAHA

Anonymkode: ea623...b3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Samme her. Jobber på Plantasjen. Snakker med planter hver dag som gjør at de har det så bra og jeg får plantehelsebonus hver uke. Men ligger kun på 2,4 mill …

Anonymkode: ac15b...e85

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her. Jobber på Plantasjen. Snakker med planter hver dag som gjør at de har det så bra og jeg får plantehelsebonus hver uke. Men ligger kun på 2,4 mill …

Anonymkode: ac15b...e85

Jobber på Shell stasjonen. Får sjukt mye bolle-bonus. Ligger på ca 2,5 mill, så da er jeg bare rett over deg. 

Anonymkode: ea623...b3d

• Liker 2
Skrevet

Løgn! Hilsen en som jobber i Power :)

At en ekstremt god selger som oppnår det meste av bonuser kan ligger på et sted mellom 7-800 tusen med overtid osv er ikke umulig, men dette hører sjeldenheten til og mye skal klaffe. Over 1 million som vanlig selger - nei!

Anonymkode: 49336...279

Skrevet

Kan du ikke be han vise deg de siste 2-3 lønnslippene hans? Eller enda bedre, sjekk skattelistene som kom ut nå.

Anonymkode: 49336...279

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...