Gå til innhold

Snart 7 år siden brudd, men kommer ikke over han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke komme seg over noen nesten 7år etter brudd, med null kontakt på 6år? 
Jeg gikk fra eksmannen for snart 7år siden da ting rett og slett ikke fungerte og jeg trodde han brydde seg null om meg. Han tok bruddet svært svært tungt og ba meg om ny sjanse det første året. De siste 6 årene har vi hatt null kontakt. Men jeg elsker han ennå, og tenker på han mange ganger om dagen. Er en stor vind klump i magen min. Jeg skulle aldri ha gått fra han!! Men «tvunget» han i terapi og kjempet. 

Noen som har det likt? Jeg er redd jeg aldri noensinne vil komme over han…

Anonymkode: 6f2e1...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ikke fullt 7 år her, men ja. Er redd for å ikke kunne elske noen andre igjen. Det var eksen som slo opp. Tenker det du kan gjøre er å ta kontakt?

Anonymkode: 69aa0...cf8

Skrevet

Hvis han fremdeles er singel så kan du vel ta kontakt med ham og høre om han vil møtes. Det er jo mulig at dere begge to har endret dere en del på de årene som har gått, kanskje har dere endret dere i forskjellige retninger, eller kanskje har dere endret dere slik at det vil være mulig å dele livet fremover. Er han singel, kontakt ham. Er han i et forhold, la ham få leve sitt nye liv i fred.

Anonymkode: 97fbd...0f6

• Liker 1
Skrevet

Er han singel?

Har dere barn?

Anonymkode: 0e224...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...