Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kastet opp i en uke nå. Hvor normalt er det ? er i uke 7+3 nå. Nå har jeg ikke kastet opp de siste dagene, men kvalmen kommer å går i løpet av dagen. Noen som har opplevd kvalme nesten hele tiden? Jobbet dere eller var dere hjemme?

Anonymkode: 7fdda...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

føler med deg. Jeg er 6 uker og 2 dager. Har vært kvalm i en uke nå. Ikke klart å gå på jobb. Klarer omtrent ikke å komme meg ut av senga. 

håper det blir bedre for deg snart! Har lest at det kan bli bedre etter 12 uker. Jeg skal selve ta abort, ikke planlagt gravid, men er faktisk helt sjokkert over hvor dårlig man kan føle seg som gravid. 

Anonymkode: 30a84...dee

Skrevet

Ja det er ganske normalt, dessverre. Ikke vær redd for å snakke med legen om sykemelding/gradert sykemelding og kvalmestillense medisiner. Det er ikke slik at man må bite tenna sammen og lide i stillhet ❤️ Mange merker bedring fra uke 10-12, det har med at morkaken tar over for hormonprodukskjonen og det høye hcg nivået stabiliserer seg.

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i flere uker nå pga kvalme. Er i uke 13 nå, og først nå begynner kvalmen å slippe taket. Har begynt å jobbe igjen denne uken. 

Anonymkode: 67231...bec

Skrevet

Jeg er i uke 13 og kvalm fortsatt.

Anonymkode: 2324c...4e0

Skrevet
snurk skrev (14 timer siden):

Ja det er ganske normalt, dessverre. Ikke vær redd for å snakke med legen om sykemelding/gradert sykemelding og kvalmestillense medisiner. Det er ikke slik at man må bite tenna sammen og lide i stillhet ❤️ Mange merker bedring fra uke 10-12, det har med at morkaken tar over for hormonprodukskjonen og det høye hcg nivået stabiliserer seg.

Kvalmen er plagsom så skal nok spørre om å forlenge sykemelding er mye sengeliggende enda.

Anonymkode: 7fdda...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...