AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Barnet mitt kastet opp i natt. Jeg var hjemme fra jobb i dag. Sjefen vil at jeg vil bli hjemme i morgen også pga smitte. Men jeg er jo ikke syk. Far kan være hjemme i morgen. Kan sjefen beordre meg til å bli hjemme? Anonymkode: 11026...f65
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Sannsynligheten for at du også har smitte er jo meget stor, så jeg ville holdt meg hjemme med god samvittighet . Ingen ønsker noe sånt før jul 🫣 Anonymkode: b3d3a...f0c 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 For en grei sjef👍 Jeg og vil ha en sjef som vil at jeg skal være hjemme 😅 Anonymkode: 86d1a...7e2 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Godt gjort av sjefen, sier jeg! Selvfølgelig ønsker han ikke at resten av ansatte blir smittet med dette, særlig ikke før jul. Jeg skulle gjerne hatt en slik sjef, senest denne uken satt en kollega og hostet utover lunsjen min.... Anonymkode: 50ff4...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Godt gjort av sjefen, sier jeg! Selvfølgelig ønsker han ikke at resten av ansatte blir smittet med dette, særlig ikke før jul. Jeg skulle gjerne hatt en slik sjef, senest denne uken satt en kollega og hostet utover lunsjen min.... Anonymkode: 50ff4...d3d Han er veldig grei. Tenker på oss i sånne situasjoner 🙂 Anonymkode: 11026...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå