Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Takk for svar, da har jeg fått mye å tenke på. Og jul feires alene med familien 🌟 Endret 5. desember 2023 av preglife Besvart
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Oi, usikker på om jeg fikk med meg alt for det var litt mye «babling» (ikke vondt ment). Men ble det ikke slutt da? Da trenger han ikke være med hverken nå eller senere. »Beklager, jeg trenger avstand, i år ønsker jeg alenetid med min familie.» Anonymkode: b95f5...6b4 1
Mina123 Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Jeg tenker, akkurat nå er babyen i magen. I år kan du si nei til å feire jul med han. Men de neste 18 årene er det lurt om han får se barnet, eller annen hver jul. Men jeg tenker også, kanskje det hadde vært lurt å sagt i fra om svangerskapet til et familiemedlem, slik at hxn kan hjelpe deg litt. Men rykter sprer seg jo raskt. Håper du blir bedre snart 🙂
Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 (endret) . Endret 7. desember 2023 av preglife .
Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 (endret) . Endret 7. desember 2023 av preglife .
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Tenker du abort? (overskriften) Det høres ikke ut som en mann jeg ville hatt i livet mitt. Man lever bare en gang. Å være en "people pleaser" er selvdestruktivt. Tar han de samme hensyn til deg? Nei. Hans følelser er IKKE ditt ansvar. Anonymkode: 1b321...5e3 1
Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 (endret) . Endret 7. desember 2023 av preglife .
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 Jeg vet at du ikke vil høre dette men er du heeelt sikker på å gjennomføre denne graviditeten...? Orker du å forholde deg til eksen din i mange mange år fremover? Anonymkode: 1b03b...d6c 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 Barnet er jo ikke her enda, og det er slutt mellom dere - selvfølgelig skal ikke han være med på julefeiring med deg og sin familie… Anonymkode: 9c3ab...bc3 2
Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 (endret) . Endret 7. desember 2023 av preglife .
NiceOrNothing Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Nei , han høres så uselvstendig og umoden ut , at hvorfor tilbringe årets hyggeligste kveld med han ?? . Hadde bare sagt at , nei , det er slutt. Jeg trenger fred , ro , hvile og avstand . Du trenger btw ALDRI feire sammen med han . Endret 8. desember 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 1
Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 (endret) . Endret 7. desember 2023 av preglife .
NiceOrNothing Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 preglife skrev (27 minutter siden): PDA - public display of affection (som å kysse/kline i offentlighet) Bare eie-syke folk gjør det. Han høres fryktelig giftig ut . Hold deg ( og barnet ) mest mulig unna han . Fokuser på å skape et harmonisk liv for deg og barnet . Gi han så liten plass som mulig . Sett grenser for din egen trivsel . Barnet ditt får det best , med en lykkelig og harmonisk mamma❤️
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 Det var vanskelig å lese , mye tekst og mye ekstra opplysninger som forvirret meg. Men, du er gravid og i elendig form. En (ex)kjæreste som er ikke riktig kobla i topplokket. Du er heldig og har en familie midt oppe i dette. Du har jobb og et sted å bo. I min verden så hadde jeg gjort følgende siden jeg og har opplevd å finne ut en graviditet (4mndr) etter inngått separasjon. Du reiser hjem og feirer jul, men venter til 1.juledag med å fortelle om graviditeten pga omstendighetene , og julaften er julaften. Barnefar tar du IKKE med på julefeiring nei. Han bør du parkere for godt, men han har rett på å ha kontakt med barnet ditt sålenge han viser at han har omsorgsevne Jeg skjønte ikke alt dette med utroskap og exen(som bør være ex) og hvem hva hvor Du må vokse opp i rekordfart nå når du skal bli mor, og da har du ikke råd til å ha en tulling som lager drama i livet ditt. Det er tydelig at han er en ustabil person og er ikke klar for å være voksen og ansvarlig for noe som helst Anonymkode: eab20...e25 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Vaner kan være vonde å vende ja. Men man kan legge nye vaner over de gamle. Å være "people pleaser" går nå kun ut over deg selv. Om ikke lenge vil det også kunne gå ut over et barn. Min mor er en "people pleaser", og det var viktigere for henne enn oss barna. Vi havnet i mange situasjoner der moren vår løy eller endret planer for å "please" andre folk. Ikke noen alvorlige situasjoner, men nok til at vi husker det som noe negativt. Anonymkode: 1b321...5e3 Endret 8. desember 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 1
Mufle Skrevet 5. desember 2023 #17 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Begynn å sette grenser, i DAG. For det er problemet egentlig. Hvis du ikke gjør det, og SLUTTER å tenke som en sau at du på noen som helst måte er ansvarlig for HANS farsrolle, så kan du ha det så godt de neste 18 årene. Med en liten unge. Og en jævla stor egoistisk en. Endret 8. desember 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 1
NiceOrNothing Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Ikke sikkert han er egnet til å feire jul alene med barnet noen gang . Det betyr ikke at du må inkludere han i din julefeiring . Barnets beste teller mest . Å tiden vil vise om far vokser opp , å blir en trygg og god rollemodell for barnet . Endret 8. desember 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 Hørtes rotete ut 😵💫 for barnet skyld så hadde jeg prøvd å gi denne mannen en siste sjanse. Snakk med han, planlegg og var venner dere skal unngås i 18 år Anonymkode: 5d5ea...b96
Gjest preglife Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 (endret) . Endret 7. desember 2023 av preglife .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå