AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Jeg prøver å legge ved bilde men jeg får det ikke til, så prøver å beskrive så godt jeg kan. Mitt barn på 2,5 år fikk vaksine for 3,5 uke siden. Ikke reagert så mye men vært veldig sutrete etter dette. I kveld oppdaget jeg litt utslett på leggen like under kneet og begge knærne er blå, veldig blå. Ser ut som han har falt og slått seg veldig mye, men det har han ikke gjort. Han var ikke sånn i går eller til morgen I dag. Han uttrykker også litt smerter når jeg tar forsiktig rundt der. Han har hatt veldig dårlig matlyst den siste tiden og ligger under nederste strek på både vekt og høyde noe som så klart følges opp av helsestasjonen. Men Magefølelsen min sier meg at noe ikke stemmer her. Fredag, mandag og i dag har vi vært på tilvenning i barnehagen noe han absolutt ikke vil, men det er en annen sak som jeg håper løsner etterhvert. Og i dag når vi skulle hjem var han veldig varm og slapp. Så han har fått 3 Stikkpiller tilsammen i dag og spist litt. Kan jo være derfor han er så sutrete også fordi han har vondt? Han har ikke språk ennå så han kan ikke gi uttrykk for hva som plager han. Jeg er så fortvilet her nå, skal jeg dra på helsestasjonen, legevakten eller fastlegen i morgen? Anonymkode: 18197...92b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Best å dra på legevakten i kveld. Anonymkode: 50743...658 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Enig med de andre - dra til legevakten i kveld! Anonymkode: f33a4...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 En på 2,5 uten noen form for språk? Her ville jeg vært bekymret for det også. Ta kontakt med fastlegen! Anonymkode: 9e830...b3a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En på 2,5 uten noen form for språk? Her ville jeg vært bekymret for det også. Ta kontakt med fastlegen! Anonymkode: 9e830...b3a Språket er uviktig i øyeblikket, det kan tas tak i senere. Det som er viktig er at Ts kontakter legevakten i kveld! Anonymkode: f33a4...b2f 1
Christina82 Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg