Gå til innhold

Redd for øyelokksoperasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal etter planen operere i starten av januar, men er bekymret. Tror jeg må ta en samtale til med kirurgen...

Mulig jeg overdriver.

Er redd for komplikasjoner jeg har lest om. Ja, jeg har litt problemer med tunge øyelokk, men er redd for å få tørre øyne (noe jeg har hatt før), blødninger, synsforstyrrelser ++. JA ALT.

Jeg har aldri greid å slutte med snus tidligere, og andre operasjoner jeg har måttet ha, har gått bra likevel. Men her er jeg redd for at jeg kanskje får problemer hvis jeg ikke slutter.. og bare generelt av å ta operasjonen.

Er det så ille som jeg frykter?? Noen som har erfaring med øyelokksoperasjon?

Anonymkode: be56c...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har operert øyelokkene, gjorde det kun med lokalbedøvelse. Var sinnsykt skeptisk til å ikke ligge i narkose, men med berolugende i kropoen gikk det vekdig greit😊 Det verste var egentlig å ta stingene i ettertid, da kjente jeg at de trakk tråden ut av øyelokket😆 

Angrer ikke et sekund på operasjonen, har SÅ mye penere øyne nå! Alltid hatt tunge øyelokk, altså fra ung alder, mens jeg nå som 39-åring har pene øyne som er enkle å sminke. Ser mer våken og fresh ut, liksom😊

Vet ikke hva snus og spiseforstyrrelse har ned dette å gjøre? 

Anonymkode: 7ec4e...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har operert øyelokkene, gjorde det kun med lokalbedøvelse. Var sinnsykt skeptisk til å ikke ligge i narkose, men med berolugende i kropoen gikk det vekdig greit😊 Det verste var egentlig å ta stingene i ettertid, da kjente jeg at de trakk tråden ut av øyelokket😆 

Angrer ikke et sekund på operasjonen, har SÅ mye penere øyne nå! Alltid hatt tunge øyelokk, altså fra ung alder, mens jeg nå som 39-åring har pene øyne som er enkle å sminke. Ser mer våken og fresh ut, liksom😊

Vet ikke hva snus og spiseforstyrrelse har ned dette å gjøre? 

Anonymkode: 7ec4e...64a

Takk for svar, jeg er også ganske ung.. 30 år. Mente synsforstyrrelser.

så du anbefaler det? Jeg skal også være våken under operasjonen :)  er redd for å angre, men ja.. hører du sier du synes det er verdt det, så det er jo bra!

Ts

Anonymkode: 7984b...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd, tror det er en av operasjonene med minst komplikasjoner. Kjenner hvertfall minst fem stk som har tatt det og ikke engang hatt vondt etterpå, er med i en gruppe på face for blepharoplasty med tusener av medlemmer og de aller fleste er fornøyd. Jeg skal ta samme operasjon neste år jeg også 

Anonymkode: 76812...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke.Kommer til å gjøre det igjen når det trengs. 

Anonymkode: 90a99...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke. Fikk beroligende før operasjonen, men dette måtte jeg be om selv. Eneste jeg synes var ubehagelig med operasjonen var at jeg lå med øynene lukket, og plutselig så så jeg opp i ei lampe da de fjernet huden som skulle bort. Var liksom ikke forberedt på det. 

Jeg ble veldig blå til tross for at jeg hadde kjøpt sånn ismaske til øynene og brukte den flittig de første dagene. Hadde ikke smerter eller ubehag ellers. Å fjerne stingene gikk også veldig bra. 

Anonymkode: 33197...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ❤️

det blir nok sånn at jeg gjør det! Takker så mye for beroligelsen

ts

Anonymkode: 7984b...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har gjort det hvilken klinikk og lege anbefaler dere? 

Har vært hos to på konsultasjon men ene leste jeg dårlige anmeldelser om i etterkant og andre virket bare opptatt av penger og foreslo helt andre operasjoner enn hva jeg var der for som ikke hadde noe med øyelokkene å gjøre, bla fettsuging når jeg har normal bmi. Så dit vil jeg ikke legge pengene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som har gjort det hvilken klinikk og lege anbefaler dere? 

Har vært hos to på konsultasjon men ene leste jeg dårlige anmeldelser om i etterkant og andre virket bare opptatt av penger og foreslo helt andre operasjoner enn hva jeg var der for som ikke hadde noe med øyelokkene å gjøre, bla fettsuging når jeg har normal bmi. Så dit vil jeg ikke legge pengene mine

Jeg var på SIV (Sentralsykehuset i Vestfold) Fikk dekket operasjonen. Veldig fornøyd og har også hørt om andre som har vært fornøyde der. 

Anonymkode: 33197...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...