AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Dater en fyr jeg vil ikke si kjente helt siden jeg var 23, men pga øyekontakt og spill samt testing før jeg virkekelig følte meg trygg på han og nå som 30 åring dater vi. Han er nå 33. idag føler jeg kanskje at den beste tiden er forbi og at jeg tok kanskje for lang tid før jeg bestemte meg. Hva sier dere? Anonymkode: f7f7b...50a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dater en fyr jeg vil ikke si kjente helt siden jeg var 23, men pga øyekontakt og spill samt testing før jeg virkekelig følte meg trygg på han og nå som 30 åring dater vi. Han er nå 33. idag føler jeg kanskje at den beste tiden er forbi og at jeg tok kanskje for lang tid før jeg bestemte meg. Hva sier dere? Anonymkode: f7f7b...50a Rart det der med alder, alle virker å ha et skjevt bilde på det. Når man er 20, så ser man på de som 30 som gamle, når man er 35, så skjønner man at 30 ikke er noen alder. Du er ung, kjente på samme følelsen selv som 30, men ser jo nå hvor feil jeg tok Anonymkode: ea11c...899 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 #hilsenbittermann Anonymkode: b2752...40e 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Here we go again…. Anonymkode: 6484e...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Beste tiden er 35++++ Når du var 20 var du ikke engang voksen og da har man mer enn nok med å bli kjent med seg selv og utforske livet, ikke moden nok for å bli knyttet til en annen Anonymkode: 0e4c4...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Den beste tiden er når det mentale overblikket og livserfaringen er på topp, samtidig so den fysiske helsa ikke har blitt skrøpelig. For meg var det da jeg var ca. 50, og jeg er dame. Åssen menn vurderer utseendet ditt spiller faktisk ingen rolle, og de kuleste gutta skjønner uansett at en femtiårig dame verken er eldre eller yngre enn en 50-årig mann. Da jeg var 50 studerte jeg, gifta meg med ny kjæreste og bytta jobb. Anonymkode: 3167e...edb 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 De som blir sammen når de er 22 vokser som oftest fra hverandre. Best å finne partner i 30 årene Anonymkode: 0e4c4...5cf 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: De som blir sammen når de er 22 vokser som oftest fra hverandre. Best å finne partner i 30 årene Anonymkode: 0e4c4...5cf Totalt uenig. I 30 årene har man blitt så egen og sær at det er mye vanskeligere å finne en man ikke blir irritert av. Anonymkode: ac11a...3b5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 beste tiden er forbi? Dere er tidlig i 30 årene, og ligger an til å kunne lever sammen i 40-50 år om dere er heldige. De forholdene som starter tidlig i 20-årene er det mindre sjanse for at faktisk holder i lengden. Og mange angrer også på at de ikke utforsket mer i disse årene hvis de havner i et fast forhold tidlig. Man bruker 20-årene på å finne ut hvem man er og hva man vil, det er perfekt å slå seg til ro i starten av 30-årene. Anonymkode: 5f790...784 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Det finnes 2 typer mennesker: 1) de som til enhver tid mener de 10 forrige årene var de beste i deres liv 2) de som til enhver tid mener de 10 neste kommer til å bli de beste Alle tider har sin sjarm, sine oppturer og sine nedturer. Anonymkode: ceef4...d3f
Yodas Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det finnes 2 typer mennesker: 1) de som til enhver tid mener de 10 forrige årene var de beste i deres liv 2) de som til enhver tid mener de 10 neste kommer til å bli de beste Alle tider har sin sjarm, sine oppturer og sine nedturer. Anonymkode: ceef4...d3f Og så er det de av oss som mener at den beste tiden er NÅ. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 1 minutt siden, Yodas said: Og så er det de av oss som mener at den beste tiden er NÅ. Klart. Men "Nå" er jo bare et nanosekund, så jeg mener de med den innstillingen egentlig er type 2.👍😁 Anonymkode: ceef4...d3f
Yodas Skrevet 6. desember 2023 #13 Skrevet 6. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Klart. Men "Nå" er jo bare et nanosekund, så jeg mener de med den innstillingen egentlig er type 2.👍😁 Anonymkode: ceef4...d3f Nei, jeg vet ikke noe om de neste 10 årene, jeg kan bli overkjørt av en truck i morgen. Men jeg har det fint nå.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #14 Skrevet 6. desember 2023 Jeg er 45, og livet blir bare bedre og bedre for hvert år. Jeg skal ærlig innrømme at jeg følte jeg var dømt til å leve alene resten av livet da jeg stod der nyseparert med to relativt små unger som 43 åring. Men jeg er i verdens beste forhold med en nå. Vi har mer sex enn vi hadde som unge i 20-årene og bedre sex ikke minst. Vi lever, reiser og opplever verden sammen. Jeg nyter livet! Anonymkode: 567cd...d12
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #15 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Totalt uenig. I 30 årene har man blitt så egen og sær at det er mye vanskeligere å finne en man ikke blir irritert av. Anonymkode: ac11a...3b5 Det er jo bare positivt at man blir mer kritisk og selektiv til partnervalg med alderen. Da havner man i gode og stabile forhold når man først velger noen aktuell og ikke i kranglete og umodne forhold med irritasjon og å gå på akkord med seg selv Anonymkode: 0e4c4...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå