AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #21 Del Skrevet 6. desember 2023 De fleste menn bruker ikke sminke selv, og har dermed ikke noe øye for det. Jeg sminker meg så godt som aldri, og i starten hendte det at kjæresten min gav meg kompliment for at jeg hadde sminket meg så fint i dag, når jeg bare var våken og uthvilt. Anonymkode: f6c00...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #22 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har inntrykk av at ingen hannkjønn legger merke til om jeg er sminket eller ikke, verken samboer eller andre. Eventuelt at det er uten betydning. Jeg får ofte høre at jeg ser fin ut, og får ingen kommentarer om sminke/ikke sminke. Jeg får ikke mer/mindre oppmerksomhet om jeg har sminket meg. Jeg sminker meg stort sett aldri. Iblant om jeg skal på kino eller spise ute, litt mascara og sjeldent en mildt farget leppepomade. Er det bryllup eller lignende, kan jeg "putte på meg trynet", og først da får jeg kommentarer om at jeg har sminket meg. Anonymkode: 03be1...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #23 Del Skrevet 6. desember 2023 Til og med jeg som er dame sier "sminkefri" til de som ikke ser ut som de har brukt 5 timer på badet før de gikk ut døra. Altså, jeg gidder ikke si "du er så fin som kun bruker mascara, concealer, blush og ser naturlig ut", jeg sier "sminkefri og naturlig". Jeg gidder ikke spesifisere om det er en bb-cream eller en farget ansiktskrem. eller om man bruker litt bronzer. Jeg har liten interesse for sminke selv, og forventer på ingen måte at andre med liten interesse skal spesifisere ting ned på detaljnivå. Alle menn jeg har snakket med både skjønner og ser forskjell på om en jente er fullstendig sminkefri, eller har bittelitt naturlig sminke, eller er full "kamuflasje". Men ingen orker sitte å spesifisere alt ned til den minste detalj. Sminkefri og naturlig betyr "ikke full kamuflasje", for de fleste. Det handler ikke om at man ikke vet, man gidder bare ikke bruke så mye tid og energi på noe man har null interesse for. Anonymkode: c2e0c...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #24 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg er kvinne, og jeg klarer heller ikke å se forskjell på ingen sminke og sminke som er lagt for å være "usynlig". Jeg synes det er litt tåpelig å "latterliggjøre" at mange menn ikke ser det. Om man ikke bruker sminke selv, og har null interesse av det, så har man naturlig nok heller ikke så mye kunnskap om det, og er ikke klar over at det finnes teknikker og produkter for å "Male hele trynet" uten at det ser ut som om man har sminke. Anonymkode: 12b18...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #25 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn har jo ikke peiling på sånne ting, noe som er forståelig all den tid de ikke bruker det selv. Det er jo en gjenganger at menn sier at de vil ha en naturlig dame, selv om den naturlige dama de sikler etter bruker masse hudsminke, har microblada bryn, falske korte vipper, farget hår, silikonpupper osvosv. Mannen min skjønte ikke at jeg hadde silikonpupper før jeg fortalte han det etter to år(!!). Han ante heller ikke at jeg hadde microbladet brynene og brukte hudsminke daglig. Anonymkode: f8f4f...b3c Hahahaha 🤣 Herlig! Anonymkode: 28621...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #26 Del Skrevet 6. desember 2023 Kona bruker kun sminke ved spesielle anledninger, så jeg legger veldig godt merke til det. Anonymkode: 1e21e...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #27 Del Skrevet 6. desember 2023 At en kvinne orker å høre på hva en mann har å si om sminke er veldig rart. Anonymkode: ba100...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå