Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tante til ei jente på 10 år som jeg kjenner veldig til. Det er ikke hennes feil, så jeg kjøper julegave/bursdagsgave hvert år. Har dere noen ideer til gave i den årsklassen? Sånn for 300-400kr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter på samme alder liker baggy hettegensere , skin care produkter 🙈 gavekort , penger . 

Anonymkode: 38b0e...ea0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tante til ei jente på 9 år som ønsket seg vennedagbok. Sånne spørsmål som vennene fyller ut på hver side 😊 Så det får hun i år av oss. 

Anonymkode: 5f231...140

• Liker 2
Skrevet

Min jente på 10 år ønsker seg Lego, tegneseriealbum ("Katteguden Frøya" er den absolutte favoritten akkurat nå, men hun elsker det meste av tegneserier). fantasybøker (Harry Potter, Narnia) og sminkesaker. 

Anonymkode: 0a1bf...1b2

• Liker 2
Skrevet

Alt stæsj fra Normal. Kosesokker, facemask ect.

Rituals dusjsåpe, flanellpysj, Rituals håndle, 

neglelakk, klær fra wow på Cubus ☺️

• Liker 1
Skrevet

Vet du noe som helst om jenta? (Sett bilder, hørt historier, hørt om hva hun driver med?)
For det kan gi hjelp til å finne ut hva hun ønsker seg.

Vi har veldig suksess med Squishmallow-kosedyr til 10-åringer. Men sminke, lego med figurer de liker, fargeblyanter, skolesaker, bøker/tegneserier, hansker, klær med motiver de liker osv. er også fine greier.

Et bilde kan f.eks. si om jenta er sporty eller liker sminke. Om hun foretrekker barbie eller Harry Potter. Om hun liker blå eller rosa.

Anonymkode: ebbbd...2b7

• Liker 1
Skrevet

Her er det :

sminke, skincare, store tskjorter, baggy gensere, ringer, øredobber, tegnesaker, krølltang, bøker, gavekort, puter, tepper, store te-kopper, tøfler, sjampo, propper til telefon, perler til å lage armbånd.

Anonymkode: ee49d...3e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Her er det :

sminke, skincare, store tskjorter, baggy gensere, ringer, øredobber, tegnesaker, krølltang, bøker, gavekort, puter, tepper, store te-kopper, tøfler, sjampo, propper til telefon, perler til å lage armbånd.

Anonymkode: ee49d...3e1

Morsom lesing :)  Mitt barnebarn er 11 år, og verken sminke, skincare, sjampo, armbånd eller øredobber bryr henne.  Snakker med henne hver dag, så derfor vet jeg.  De er forskjellige, de små.  

Mitt barnebarn blir glad for lyslenke til rommet sitt, tegnesaker, et mykt koseteppe, en dusjsåpe som lukter godt, et kult bilde til rommet.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...