Mardina Skrevet 30. desember 2023 #61 Del Skrevet 30. desember 2023 ada@ skrev (35 minutter siden): Hvordan kan et menneske bare forsvinne på denne måten? Noen må vite noe…. Svigerfamilien vet nok hvor hun er, men kommer nok ikke til å gå ut med det. Det er så opplagt at de har gjort det. Så lenge de holder munn, så kommer nok saken til å forbli uløst. Og det er veldig synd, for jeg unner familien til Dung av hele mitt hjerte å få vite sannheten og ha en grav å gå til.... ❤️ Jeg får så vondt av familien til Dung, som etter så mange år enda ikke har fått et svar på hvor hun er 💔 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2023 #62 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Jeg har nettopp sett den og. Jeg håper noen finner henne i denne dalen de snakket om på slutten. Gjør de det så får saken en bråvending. Helt utrolig at 4 personer har klart og holde seg til samme løgn og at avhør av dem har vært samstemt. Det er godt gjort. Men nå det er sagt. Tror sterkest på at svigerfamilien har drept ho og dumpet ho i den dalen ett sted. Hva med alle som kaller seg synske? Er det ingen av de som kan si noe om hvor hun ligger? Må jo si når vi har så mange i Norge som hevder de er synske så er det veldig rart at ingen av de kan komme med litt mer konkret info. Vi har jo sett flere ganger i Åndenes makt at de har klart å se ting ganske klart. Endret 30. desember 2023 av GrønnNellik68 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 #63 Del Skrevet 23. februar 2024 Forundret.. skrev (På 6.12.2023 den 23.33): Hvor finner en serien? På nrk? Åsted Norge sikkert eller Fornemmelse for mord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 24. februar 2024 #64 Del Skrevet 24. februar 2024 Maskinfører skrev (23 timer siden): Åsted Norge sikkert eller Fornemmelse for mord Tv2 play, ung mor savnet. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. februar 2024 #65 Del Skrevet 24. februar 2024 Queen94 skrev (2 timer siden): Tv2 play, ung mor savnet. Tusen takk da skal jeg sjekke ut den husker den saken der sånn var vel i 2007 eller no det også var det hun Gry glemmer ikke den saken heller det er tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 25. februar 2024 #66 Del Skrevet 25. februar 2024 Maskinfører skrev (18 timer siden): Tusen takk da skal jeg sjekke ut den husker den saken der sånn var vel i 2007 eller no det også var det hun Gry glemmer ikke den saken heller det er tragisk Gry? Den har jeg ikke hørt om. Er dessverre veldig mange savnede i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #67 Del Skrevet 25. februar 2024 Queen94 skrev (6 minutter siden): Gry? Den har jeg ikke hørt om. Er dessverre veldig mange savnede i Norge Det er ikke så rart du er født i 1994 ? Drapet skjedde i 2001 da var jeg 13 år og så på nyhetene så derfor jeg husker det drapet skjedde på ett gatekjøkken kalt Faresgrillen i Skien 13 Januar 2001 søk på Gry saken Gry Hussein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 25. februar 2024 #68 Del Skrevet 25. februar 2024 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Det er ikke så rart du er født i 1994 ? Drapet skjedde i 2001 da var jeg 13 år og så på nyhetene så derfor jeg husker det drapet skjedde på ett gatekjøkken kalt Faresgrillen i Skien 13 Januar 2001 søk på Gry saken Gry Hussein Åjaa, 2001 jaa! Takk skal Google litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #69 Del Skrevet 25. februar 2024 Queen94 skrev (1 minutt siden): Åjaa, 2001 jaa! Takk skal Google litt. Skal gjøre jobben for deg https://www.google.com/search?q=gry+saken&sca_esv=3bc652a4c53a3f84&sxsrf=ACQVn09Lz_D7_g5iUv7ib4-ltvxURxUTCw%3A1708882588085&source=hp&ei=nHrbZZ_aAoCUxc8P_pWgiAM&iflsig=ANes7DEAAAAAZduIrDjBpW7OJeguiSEkyzYT5oDGnGv1&udm=&oq=gry+s&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IgVncnkgcyoCCAAyChAjGIAEGIoFGCcyBRAAGIAEMgUQLhiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEC4YgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgARIkiBQAFicCXAAeACQAQCYAXSgAaYEqgEDMC41uAEByAEA-AEBmAIFoALUBMICBBAjGCfCAgoQLhiABBiKBRhDwgIKEAAYgAQYigUYQ8ICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEY0QPCAgsQLhiDARixAxiABMICCxAuGIAEGLEDGIMBwgIIEAAYgAQYsQPCAg4QLhiABBiKBRixAxiDAcICCBAuGIAEGLEDwgIIEC4YsQMYgASYAwCSBwMwLjU&sclient=gws-wiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 25. februar 2024 #70 Del Skrevet 25. februar 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Skal gjøre jobben for deg https://www.google.com/search?q=gry+saken&sca_esv=3bc652a4c53a3f84&sxsrf=ACQVn09Lz_D7_g5iUv7ib4-ltvxURxUTCw%3A1708882588085&source=hp&ei=nHrbZZ_aAoCUxc8P_pWgiAM&iflsig=ANes7DEAAAAAZduIrDjBpW7OJeguiSEkyzYT5oDGnGv1&udm=&oq=gry+s&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IgVncnkgcyoCCAAyChAjGIAEGIoFGCcyBRAAGIAEMgUQLhiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEC4YgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgARIkiBQAFicCXAAeACQAQCYAXSgAaYEqgEDMC41uAEByAEA-AEBmAIFoALUBMICBBAjGCfCAgoQLhiABBiKBRhDwgIKEAAYgAQYigUYQ8ICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEY0QPCAgsQLhiDARixAxiABMICCxAuGIAEGLEDGIMBwgIIEAAYgAQYsQPCAg4QLhiABBiKBRixAxiDAcICCBAuGIAEGLEDwgIIEC4YsQMYgASYAwCSBwMwLjU&sclient=gws-wiz Holdte på å si enda godt de fant liket. Er jo bedre for pårørende å ha en grav å gå til. Men uansett utrolig trist utfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #71 Del Skrevet 25. februar 2024 Queen94 skrev (7 minutter siden): Holdte på å si enda godt de fant liket. Er jo bedre for pårørende å ha en grav å gå til. Men uansett utrolig trist utfall. Ja det er det jeg husker saken ennå den stod i mediene nesten hver dag det var noe annet den gangen da hadde vi kamra og minnekort noen hadde med film og internettet var veldig tregt da hadde vi GSM tastetelefon men fra 2005-2006 begynte ting og bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 8. mai 2024 #72 Del Skrevet 8. mai 2024 (endret) Hva stod det på den "mistenkelige" lappen som alle nevner? Den er ikke nevnt i tv3/viaplay dokuen som kom ut i dag. Endret 8. mai 2024 av Chomsky89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 8. mai 2024 #73 Del Skrevet 8. mai 2024 Chomsky89 skrev (6 timer siden): Hva stod det på den "mistenkelige" lappen som alle nevner? Den er ikke nevnt i tv3/viaplay dokuen som kom ut i dag. Det blir vel gjengitt i dokumentarserien på tv2 play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå