Eva-Lena Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 Hun forsvant i 2007 og til dag dato ikke funnet. Jeg så hele dokumentaren på TV2 Play idag og siste episode fikk meg til å tenke på: Spoiler Hvem er personen som kom med nye opplysninger? Tydelig en person som har kjennskap til saken, men ikke tør å stå frem. Veldig rart at personen bekreftet det den gjør. Håper de finner Dung en dag. Jeg holder en knapp på drap og partering for så å blitt brent litt etter litt på forbrenningsanlegget hvor mannen ofte er. ELLER at hun ligger i Hausdalen ett eller annet sted. Anbefaler å se serien. Jeg sitter igjen med en følelse av at mannen hennes er ansvarlig sammen med andre slektninger på farssiden. Hva tenker dere etterhvert som dere har sett serien? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Tipper ektemann og svigermor er hovedpersonene bak dette men at svigerfar og svigerbrødre vet sannheten også. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Har sett hele dokumentaren nå. Er 100% sikker på at svigermor og ektemann har noe med forsvinningen å gjøre. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Jeg har aldri vært i Bergen, så ikke kjent overhode. Jeg grøss når jeg så bilder fra Hausdalen, minner meg om saken om Isdalskvinnen. Jeg trur som deg at hun er brent. Brent i biter for at ett helt lik ikke skal bli oppdaget. Jeg har en følelse av at det er moren og mannen til Dung som står bak det hele. At svigerfar og svoger vet tviler jeg ikke på. Endret 13. desember 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 Hvem tror dere kilden i siste episode er? Jeg tenker slektningen som var gift med svigerbroren til Dung. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 6. desember 2023 Anelyy skrev (Akkurat nå): Hvem tror dere kilden i siste episode er? Jeg tenker slektningen som var gift med svigerbroren til Dung. Jeg må helt ærlig si min umiddelbare tanke var kusinen hennes. Jeg er 100% sikker på at det er henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 Ser at svigerfaren døde i 2020.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 6. desember 2023 #8 Del Skrevet 6. desember 2023 Jøss, her var det mange som hadde svaret! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 6. desember 2023 #9 Del Skrevet 6. desember 2023 Synes det virket som Dung ikke hadde det bra. På det siste bildet tatt av henne, ser det ut som hun er banket opp. Det er påfallende at svigerfamilien trekker seg selv inn i saken ved å ikke forklare seg og i tillegg godta erstatningskrav/gå til sak mot aviser osv.. Jeg tror også det er hun kusinen som er kilden. Håper de får inn noen nye tips i saken nå! 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 6. desember 2023 Concert skrev (1 time siden): Jøss, her var det mange som hadde svaret! Er ingen her som sier de vet svaret, men det er veldig rart vi er fler som sitter igjen med samme mistanke. Se alle episodene selv, så kan du gjerne komme med dine synspunkter etterpå. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 6. desember 2023 #11 Del Skrevet 6. desember 2023 Noen som har sett den nye dokumentaren på Tv2 Play? Eller som har fulgt med på saken? Hva er deres meninger om hva som kan ha skjedd? Jeg holder på å se serien nå og har gjort meg opp noen meninger, men må se hele før jeg uttaler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 6. desember 2023 #12 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Etter å ha sett dokumentaren tror jeg at mannen og svigermoren drepte henne, og fikk hjelp av broren og faren til å skjule/ brenne liket. Det er noe rart med familien og svigermor, så ting tyder jo på at Dung ikke hadde det bra.. Men… ingen lik og bevis, så er det ikke rart at de aldri ble dømt. Tror også at kusinen vet mer enn hun forteller, men hun frykter nok familien og hva de er i stand til å gjøre. Er kusinen skilt i dag , forresten? Noen som vet? Endret 6. desember 2023 av tinky1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 6. desember 2023 #13 Del Skrevet 6. desember 2023 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermennesket Skrevet 6. desember 2023 #14 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg skal til å se den nå. Er det letet etter henne i Vietnam? Ved første øyenkast så ser det ut som om hun kan ha rømt til et annet land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 6. desember 2023 tinky1 skrev (1 time siden): Etter å ha sett dokumentaren tror jeg at mannen og svigermoren drepte henne, og fikk hjelp av broren og faren til å skjule/ brenne liket. Det er noe rart med familien og svigermor, så ting tyder jo på at Dung ikke hadde det bra.. Men… ingen lik og bevis, så er det ikke rart at de aldri ble dømt. Tror også at kusinen vet mer enn hun forteller, men hun frykter nok familien og hva de er i stand til å gjøre. Er kusinen skilt i dag , forresten? Noen som vet? Svigermoren hadde permisjon fra jobb og det var neppe bare pga ektemannen hennes. Det var nok for å passe på barna. Mengden morsmelkerstatning virket som mer en normalt også. Jeg trur Dung ble drept og partert. Mye mulig hun ble brent litt eller litt og at noen kroppsdeler kanskje er kastet på forskjellige plasser i Hausdalen. Vanskelig å skjule en hodeskalle i forbrenningsanlegget, tenker jeg. Jeg trur de mest skyldige er Dungs mann og svigermor. Svigermoren klarte ikke svare for seg i avhør og til slutt nektet hun flere avhør. Veldig spesiellt. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 6. desember 2023 #16 Del Skrevet 6. desember 2023 Er vel samme Volvo som i 07, pluss forskanset seg med noen lastebilvrak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 6. desember 2023 #17 Del Skrevet 6. desember 2023 Supermennesket skrev (42 minutter siden): Jeg skal til å se den nå. Er det letet etter henne i Vietnam? Ved første øyenkast så ser det ut som om hun kan ha rømt til et annet land Ja de har det. Og familien hennes i Vietnam medvirker i serien og etter min mening så virker de oppriktig opprørt over at hun er borte. Jeg óg tenkte det, men i og med at hun ikke er å oppdrive der og familien er så knust.. så ja, da begynner man å tro andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 6. desember 2023 #18 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Eva-Lena skrev (40 minutter siden): Svigermoren hadde permisjon fra jobb og det var neppe bare pga ektemannen hennes. Det var nok for å passe på barna. Mengden morsmelkerstatning virket som mer en normalt også. Jeg trur Dung ble drept og partert. Mye mulig hun ble brent litt eller litt og at noen kroppsdeler kanskje er kastet på forskjellige plasser i Hausdalen. Vanskelig å skjule en hodeskalle i forbrenningsanlegget, tenker jeg. Jeg trur de mest skyldige er Dungs mann og svigermor. Svigermoren klarte ikke svare for seg i avhør og til slutt nektet hun flere avhør. Veldig spesiellt. Ja, jeg tror også det. Reagerte på mengden morsmelkerstatning, og at han hadde ringt inn til fødeavdelingen for å be om råd. Ingen kan garantere at det var ektemannen som ringte inn, men mye tilsier jo det mtp. omstendighetene. Tror i alle fall at hun befinner seg i Bergen et sted. Stakkars barna, lurer på hva de tenker om alt det her. Er måte på hvor mye svigermor og far kan skåne de fra medier / sosiale medier. Endret 6. desember 2023 av tinky1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. desember 2023 #19 Del Skrevet 6. desember 2023 Eva-Lena skrev (På 5.12.2023 den 19.56): Hun forsvant i 2007 og til dag dato ikke funnet. Jeg så hele dokumentaren på TV2 Play idag og siste episode fikk meg til å tenke på: Skjul innhold Hvem er personen som kom med nye opplysninger? Tydelig en person som har kjennskap til saken, men ikke tør å stå frem. Veldig rart at personen bekreftet det den gjør. Håper de finner Dung en dag. Jeg holder en knapp på drap og partering for så å blitt brent litt etter litt på forbrenningsanlegget hvor mannen ofte er. ELLER at hun ligger i Hausdalen ett eller annet sted. Anbefaler å se serien. Jeg sitter igjen med en følelse av at mannen hennes er ansvarlig sammen med andre slektninger på farssiden. Hva tenker dere etterhvert som dere har sett serien? Hvor finner en serien? På nrk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 6. desember 2023 #20 Del Skrevet 6. desember 2023 Forundret.. skrev (15 minutter siden): Hvor finner en serien? På nrk? TV2 «ung mor savnet» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå