Gå til innhold

Design din drømmemann, både fysisk og psykisk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beskriv fysikken, inkl høyde og penisstørrelse. 

Ønsker du en machomann eller et følelsesmenneske? Eller beskriv selv.

Og hva med sexlyst? Ønsker du at han han er aktiv og "pågående", eller passiv? 

Sex daglig... eller oftere/sjeldnere? 

Anonymkode: 93716...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over 180 cm, bredskuldret, godt med muskler og helst polstret med litt fett (svak for pappakroppen…), hårete mage/bryst, skjegg, 16-20 cm penis med forhud og helst bøyd litt oppover, hårete bein, grove mannehender, ikke forfengelig, fint smil og varme øyne. 

Som person er han sjarmerende, jordnær, hjemmekjær, omsorgsfull, empatisk, trofast, arbeidsom, humoristisk, aktiv og engasjert i folk rundt seg. 

Anonymkode: 22b60...beb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Over 180 cm, bredskuldret, godt med muskler og helst polstret med litt fett (svak for pappakroppen…), hårete mage/bryst, skjegg, 16-20 cm penis med forhud og helst bøyd litt oppover, hårete bein, grove mannehender, ikke forfengelig, fint smil og varme øyne. 

Som person er han sjarmerende, jordnær, hjemmekjær, omsorgsfull, empatisk, trofast, arbeidsom, humoristisk, aktiv og engasjert i folk rundt seg. 

Høy sexlyst er også viktig - gjerne daglig! Men aller viktigst er god sex hvor han er interessert i min nytelse. Tar seg god til både forspill og kos etterpå. Kan veksle mellom å være røff og sensuell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dropper gjerne 5 cm penisstørrelse, og ikke mye over 180 (litt under er også ok), men ellers må jeg skrive under på denne. 

Anonymkode: 3604a...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dropper gjerne 5 cm penisstørrelse, og ikke mye over 180 (litt under er også ok), men ellers må jeg skrive under på denne. 

Anonymkode: 3604a...87d

Jeg er selv 173 cm og liker at mannen er helst 10 cm høyere. Penislengde kan egentlig variere ganske mye, for vinkel og hvordan bruke den er det viktigste. Jeg har aldri testet under 16 cm, så vanskelig å sette det på "ønskelista". Har testet noen over 20 cm og det har rett og slett vært ubehagelig…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Beskriv fysikken, inkl høyde og penisstørrelse. 

Ønsker du en machomann eller et følelsesmenneske? Eller beskriv selv.

Og hva med sexlyst? Ønsker du at han han er aktiv og "pågående", eller passiv? 

Sex daglig... eller oftere/sjeldnere? 

Anonymkode: 93716...632

Penisstørrelse😂 🙈

Drømmemannen min er mellom 185-190 høy. Ikke tynn/slank. Ikke for mye muskler. Gjerne litt «bamse», men uten å være tykk.

En maskulin fyr i god kontakt med følelsene sine. Litt «rufsete» i kantene. Ikke tatoveringer.

Gjerne «passiv» seksuelt. En som er for aktiv blir litt slitsomt. Fint å bestemme selv når jeg vil ha sex. Da kan jeg ta initiativene når jeg har lyst, og det er ikke så ofte.

Daglig sex er alt for ofte for min del. 5-7 ganger i året holder massevis når sexen er veldig bra. Med drømmemannen har jeg veldig bra sex, men ikke så ofte. 

Størrelsen på penis har jeg virkelig ingen konkrete preferanser på, bare den ikke er for stor. Heller litt liten en stor. Gjennomsnittlig er perfekt.

Anonymkode: 0c26a...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt dette! 

Penis størrelsen er ikke så veldig nøye om han bare vet å bruke den riktig og sexen er bra! Omkrets er uansett viktigere enn lengde for min del. 

Han jeg er med nå har ikke den største penisen jeg har sett, men den er bøyd akkurat riktig så den treffer så sykt godt! Tar det over cm hver dag i uka! 

Anonymkode: e14c9...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å tro at du har funnet ut det endelige svaret hva kvinner vil ha utifra dette? 

Han er både passiv og frempå. Høy og mørk, er ikke en bamse kvinne, så normal mann litt muskler, men ikke iden graden at han må jobbe på for å opprettholde det, bare rolig sprek livstil.

Han er snill, morsom og mystisk, og han vil bli med på rollespill og prate mye. Han liker stillhet til en grad, og eventyr med måte.

Ingen fast rutine på sex, noen ganger mye, noen ganger lite, vil ikke planlegge det. Han liker å ta kontrollen i starten av forholdet vårt, vet ikke hva jeg føler for senere, så han er tilfeldigvis veldig åpen. Men ingen ting for alvorlig, ingen glass og pisking. Vi eksperimenterer mer på utstråling og dynamikk enn tortur. 

Han er både et følelse mennekse og ikke. 

Når kommer han i posten? 

Anonymkode: 007b5...404

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg liker ved menn:

- Litt mage 😁

- Hår på hele kroppen 😍 Gjerne mye mørkt hår på armene og på beina 😍 

- Må være snill og generøs. 

- Må være glad i dyr.

Ting som IKKE er viktig for meg:

- Høyde

- Veldig muskuløs (synes ikke det er pent, for min del)

-Penis-størrelse. Trenger heller ikke masse sex. 

Jeg har allerede funnet drømmemannen, så jeg er fornøyd 😁 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal fysikk og normal penis.

Machomann og følelsesmenneske er ikke motsetninger. Man kan fint være begge deler. Men du tenker nok på toxic maskulinitet som syns det er "gay" å snakke om følelser og det vil jeg ikke ha. 

Sex når vi begge er i humør for det, noe som kan variere fra dag til dag og måned til måned. Noen ganger tre ganger om dagen, andre ganger er to ganger i måneden nok. Liker ikke passive menn i senga som bare ligger der å tar i mot, tenner på en som kan forføre meg og er opptatt av begges nytelse, men ikke som er upassende pågående og tror at veien å gå er å klå ti sekunder på puppen min eller presse meg når jeg ikke er i humør.

Anonymkode: 55fe7...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg når jeg treffer på han....

Kjemi og utstråling er veldig viktig for min del. At vi er like og samtidig ulike.

Penisstr er ikke viktig for meg bare han vet hvordan han bruker den og at det er deilig. 

Så gjerne en mann som enten er veldig naturlig på disse tingene eller har erfaring. Selv er jeg veldig naturlig. 

Så verdsetter jeg intensitet og dype øyer. 

Må liksom ikke være noe tvil. 

Humor er viktig for meg. 

Han er min ferdig snakka! 

Ps beste komplimentet jeg fikk av eksen var at jeg kunne tirre på meg en gråstein. Så fint tenkte jeg da. Vil jo ikke ha gråstein jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...