Gå til innhold

Spørsmål til kvinner. Er det noe menn gjør som et sexy, men som menn ikke vet at er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En aktivitet som menn gjør helt uten intensjon om å imponere, men som for dere er skikkelig hot?!

Anonymkode: a99b3...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikser ting som jeg ikke klarer selv.

Anonymkode: ae374...88e

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Dra opp ermene på skjorta så underarmene vises

Anonymkode: 7bdf0...b7e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Går med hvite tennissokker

Anonymkode: 9265e...349

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kysser meg på pannen eller hodet

Anonymkode: dfa10...c61

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Åpner døra for meg sånn at jeg kan gå under armen hans inn.Yiiiiipp!

Anonymkode: a6ccf...4e0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

At han er snill… 

Anonymkode: 31dff...16c

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Er møkkete og litt svett etter en hard fysisk arbeidsøkt som handyman! 🤤 

Anonymkode: 3330b...747

• Liker 1
Skrevet

Små gester som ikke koster verken energi eller penger, men som viser at han tenker på meg. Når ham setter på varmen i bilen så den er god å sitte i når det er kaldt ute, for eksempel. Sånt faller jeg for.

Anonymkode: a1e1d...b74

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Små gester som ikke koster verken energi eller penger, men som viser at han tenker på meg. Når ham setter på varmen i bilen så den er god å sitte i når det er kaldt ute, for eksempel. Sånt faller jeg for.

Anonymkode: a1e1d...b74

Åh ja… hehe, sånt er koselig. 🙂 

Anonymkode: 31dff...16c

Skrevet

Kanskje litt rart…Han jeg dater nå ser skikkelig sexy ut når han konsentrerer seg om noe. Blikket, minen, rynken i panna…My God, har bare lyst til å kaste meg over ham da😅🤭🥰

Anonymkode: cc5ad...6db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Rydder. Uten at jeg ber om det.

#kvinne40+

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje litt rart…Han jeg dater nå ser skikkelig sexy ut når han konsentrerer seg om noe. Blikket, minen, rynken i panna…My God, har bare lyst til å kaste meg over ham da😅🤭🥰

Anonymkode: cc5ad...6db

Enig, var det jeg skulle skrive også! 

Pluss underarmene 😍

Anonymkode: 5744a...1d6

Skrevet

Når han er svært kunnskapsrik om noe (ikke viktig hva) og snakker seg varm om temaet. Jeg elsker smarte menn, og tenner veldig på kunnskap og intelligens. Mye mer enn utseende. 

Anonymkode: 81331...3cb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Holder igjen hånden min når jeg reiser meg opp fra senga, prøver å slippe hans hånd når vi sier hadet og sånne ting. Hadde en date som gjorde det ofte og det var så koselig at han ikke ville slippe meg på en måte. Bare et sekund ekstra, ikke sånn at han virkelig holdt meg fast.

Jeg snudde meg jo alltid mot han igjen da og da smilte han til meg.

Det var veldig søtt.

Bare synd han var en dust på andre måter. 🤣

En mann som er smart, uten å være besserwisser. Bare trygg i sin kunnskap og åpen for innspill.

• Liker 2
Skrevet

All sånn, beskyttelses oppførsel, ala, passer på for biler. Holder en hånd bak ryggen min (assa, det gjør meg kåt!!) Åpner dører. Tar stor plass, og ordner rom for meg, sitter med bena spredt (der det passer seg, altså hjemme/kontoret etc). 

Går aldri forran meg, (når jeg merker at han alltid passer på å ikke gå før meg, igjen 💦💦💦). 

All, sånt beskyttelse greier å oppvartning, heller vann/drikke i glasset mitt (at han følger med og ser at nå begynner det å bli tomt, så han fyller opp.) Arrangerer og planlegger dater/turer. Er organisert, strukturert, målrettet og mannlig! 💦💦💦

Anonymkode: a1db2...a26

• Liker 2
Skrevet

Når de viser oppriktig interesse for deg som person, ikke er redd for å vise interesse også offentlig og har naturlig selvtilit. Samt viser omsorg for meg og andre rundt seg. Sexy som fy🥰

Anonymkode: c0d53...201

• Liker 2
Skrevet

Det er bare sååå sexy når menn gjør husarbeid uoppfordret 

Skrevet

Når han drar meg hardt inntil meg og kysser meg. Når han kysser meg på pannen. Når han sier han elsker meg før, under og etter sex 🙈❤️ 

Anonymkode: e5e10...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...