Gå til innhold

Han sa han ville ha trekant og nå føler jeg han bare bruker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann snart et halvt år. Vi har tatt praten om å ikke ligge med andre og jeg tok det som at vi var ekslusive og fått følelser for hverandre for å se om vi kan bli et offisielt par. Jeg har sett på han som en potensiell kjæreste hvertfall. Her om dagen spurte han om vi ikke kunne ha trekant med en annen kvinne og spurte om jeg ikke kunne spørre noen av mine venninner (han har ikke møtt dem). 

Hele verden sank sammen og det ble en diskusjon om at jeg ikke tenner på kvinner og trodde han og jeg var ekslusive og hvor jeg snudde rollene og spurte hvordan han hadde følt om jeg ville ha han med på trekant med en annen mann og helst en kompis av han. Nei det hadde vært uaktuelt for han. Ja nettopp sa jeg. 

Men han fortsatte å mase å si at det var hans største fantasi og jeg sa at ikke alle fantasier må utleves. Dette var en samtale rett etter sex så diskusjonen stoppet ved at vi ble lei og sovnet. Dagen etter tar jeg det opp og sier at jeg er såret og han svarer med "å herregud, skal du begynne igjen?!" som gjør at jeg tier. 

Neste gang vi møttes en uke senere kjente jeg hvor respektløst behandlet jeg følte meg og tok det opp på nytt. Forklarte at det såret at han ville ligge med andre og attpåtil at jeg skulle se det og fikse det for han! Igjen reagerer han med at jeg lager så stort nummer ut av det og at jeg bare skulle bli med på det så ville han ikke spørre mer om det. 

Det jeg reagerer på er ikke fantasien hans men at han er så respektløs at han ber meg spørre en av mine venninner og at han vil ligge med andre enn meg. 

Er dere enig min oppfatning om at det betyr at han umulig kan ha noen følelser for meg for noe seriøst? Jeg føler hvertfall at det er et så sårende ønske at man ikke spør noen man har følelser om det! Vi har møttes noen måneder og har et spennende sexliv sammen, ikke vært sammen i 30 år og desperat trenger noe krydder. Og hadde det vært tilfelle så er det uansett noe med hele fremgangsmåten hans, der han nesten tar det som en selvfølge at jeg skal bli med på det selvom jeg ikke tenner på damer eller vil dele han med noen, altså ikke tenker på følelsene mine i det hele tatt. Hadde vært noe annet om han hadde prøvd å finne ut over tid om jeg også kunne tenne på noe sånt og deretter spurt. Han vet veldig godt fra før dette at jeg ikke vil dele han med noen og at jeg ikke kunne gjort noe seksuelt med jenter så nå er jeg redd han ikke har følelser eller respekterer meg og jeg vurderer å droppe han. Vet ikke om jeg klarer å føle meg nok for han eller se han med samme øyne igjen.  Å ta det opp med han igjen for å få vite hva han egentlig mener og føler går ikke når han bare ruller med øynene og sier "ugh skal du begynne igjen oh my god" 

Jeg trodde dette kunne være min livspartner helt frem til dette. Føler nesten han sa det bare for å skyve meg vekk, for det går vel ikke å være så dum at han tror jeg hadde synes det var okei?! 

Anonymkode: bd198...025

• Liker 2
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, hvor gamle er dere? Virker som at det kanskje ikke er uten grunn at han var enslig når du traff ham.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Pappi skrev (2 minutter siden):

Helt enig med deg, hvor gamle er dere? Virker som at det kanskje ikke er uten grunn at han var enslig når du traff ham.

Midten av 30 årene. Han har lite erfaring fra forhold men sier det er pga karrierejag.  Han påstår også at han har ligget med bare 8 kvinner i livet men det har jeg vanskelig for å tro, han visste akuratt hva han skulle gjøre for å få meg til sengs første gangen. Typisk kvinnebedårer 

• Nyttig 1
Skrevet

🚩herregud noen mannfolk as.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er enig med deg. Dette hadde lagt en solid demper for mine følelser og syn på fyren. Ikke bare skal han ha sex med en annen kvinne, han ber deg ordne det for han, og være tilstede.... Fy så kvalmt.

Hadde rett og slett kvittet meg med mannen og gått videre.

Anonymkode: 19b14...a51

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Beklager altså men for et naut. Jeg hadde sagt takk og farvel. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Løp og ikke se deg tilbake 👀

Anonymkode: 4f034...c54

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har møtt en mann snart et halvt år. Vi har tatt praten om å ikke ligge med andre og jeg tok det som at vi var ekslusive og fått følelser for hverandre for å se om vi kan bli et offisielt par. Jeg har sett på han som en potensiell kjæreste hvertfall. Her om dagen spurte han om vi ikke kunne ha trekant med en annen kvinne og spurte om jeg ikke kunne spørre noen av mine venninner (han har ikke møtt dem). 

Hele verden sank sammen og det ble en diskusjon om at jeg ikke tenner på kvinner og trodde han og jeg var ekslusive og hvor jeg snudde rollene og spurte hvordan han hadde følt om jeg ville ha han med på trekant med en annen mann og helst en kompis av han. Nei det hadde vært uaktuelt for han. Ja nettopp sa jeg. 

Men han fortsatte å mase å si at det var hans største fantasi og jeg sa at ikke alle fantasier må utleves. Dette var en samtale rett etter sex så diskusjonen stoppet ved at vi ble lei og sovnet. Dagen etter tar jeg det opp og sier at jeg er såret og han svarer med "å herregud, skal du begynne igjen?!" som gjør at jeg tier. 

Neste gang vi møttes en uke senere kjente jeg hvor respektløst behandlet jeg følte meg og tok det opp på nytt. Forklarte at det såret at han ville ligge med andre og attpåtil at jeg skulle se det og fikse det for han! Igjen reagerer han med at jeg lager så stort nummer ut av det og at jeg bare skulle bli med på det så ville han ikke spørre mer om det. 

Det jeg reagerer på er ikke fantasien hans men at han er så respektløs at han ber meg spørre en av mine venninner og at han vil ligge med andre enn meg. 

Er dere enig min oppfatning om at det betyr at han umulig kan ha noen følelser for meg for noe seriøst? Jeg føler hvertfall at det er et så sårende ønske at man ikke spør noen man har følelser om det! Vi har møttes noen måneder og har et spennende sexliv sammen, ikke vært sammen i 30 år og desperat trenger noe krydder. Og hadde det vært tilfelle så er det uansett noe med hele fremgangsmåten hans, der han nesten tar det som en selvfølge at jeg skal bli med på det selvom jeg ikke tenner på damer eller vil dele han med noen, altså ikke tenker på følelsene mine i det hele tatt. Hadde vært noe annet om han hadde prøvd å finne ut over tid om jeg også kunne tenne på noe sånt og deretter spurt. Han vet veldig godt fra før dette at jeg ikke vil dele han med noen og at jeg ikke kunne gjort noe seksuelt med jenter så nå er jeg redd han ikke har følelser eller respekterer meg og jeg vurderer å droppe han. Vet ikke om jeg klarer å føle meg nok for han eller se han med samme øyne igjen.  Å ta det opp med han igjen for å få vite hva han egentlig mener og føler går ikke når han bare ruller med øynene og sier "ugh skal du begynne igjen oh my god" 

Jeg trodde dette kunne være min livspartner helt frem til dette. Føler nesten han sa det bare for å skyve meg vekk, for det går vel ikke å være så dum at han tror jeg hadde synes det var okei?! 

Lytt til deg selv og stol på magefølelsen på dette. Kom deg vekk fra relasjonen og start et nytt år uten denne fyren, dette er for viktig til å skulle overse og håpe at det går bra allikevel.

Anonymkode: 60e59...3b4

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes han fremstår som både respektløs og sosialt inkompetent. I tillegg virker det som at dere ikke er ute etter det samme relasjonsmessig.

Høres ut som du burde droppe han der om det er kjæreste du er ute etter (kanskje uansett hva du er ute etter).

• Liker 9
Skrevet

Ts her , tror dere han sa det for at jeg skulle få avsmak og dumpe ham? Sånn at han kunne komme seg ut uten å være the bad guy som dumpet dama etter noen måneder med sex før han går videre til neste? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her , tror dere han sa det for at jeg skulle få avsmak og dumpe ham? Sånn at han kunne komme seg ut uten å være the bad guy som dumpet dama etter noen måneder med sex før han går videre til neste? 

Nei, jeg tror bare han er en fjott

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror han sa det fordi han fantaserer om det og ikke har respekt nok for deg til å ikke bry seg om at du synes han er respektløs. Det kunne jo vært du tok agnet. 

Jeg ville uavhengig av grunn, fjernet meg fysisk og emosjonelt fra denne mannen. Han angrer jo ikke på at han sa det en gang, selv om du viste med hele deg at det ikke var akseptabelt! Han ble bare sur fordi du ble sur/såret. Og  det for meg er faktisk det aller største røde flagget. 

Anonymkode: 3c90a...f88

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han blir HVERTFALL bad guy av å nærmest forlange denne trekanten. Tror hadde bare tror han har et så stabilt forhold med deg at han kan begynne å komme med sånne forslag. Hadde dumpa han her uten seremoni og ikke vært redd for å fortelle både ham og resten av verden hvorfor. Og det er ikke BARE fordi han ba om trekant, men det er fordi han ba om en seksuell handling du allerede har sagt du ikke er interessert i, ikke vært åpen for å være med på samme handling hvis en mann var involvert (hykler), og ikke minst; blitt sur og prøver å få DEG til å virke somidioten fordi du ønsker å diskutere og dele dine følelser rundt det.

Han her blir ikke bedre. Han tester grenser for hva han kan få deg til å si ja til, og hva han kan få deg til å akseptere av hans oppførsel. Dump!

Anonymkode: f0faa...8d1

• Liker 3
Skrevet

Måten han tok det opp på var feil, men det trenger ikke bety at han ikke er seriøs, det er da mange par der ute som var ett fint forhold, samtidig som de har trekant iblant

• Liker 4
Skrevet

Vil du ha en mann som vil ha trekant med deg og venninna di,  når du ikke vil? 

Ja eller nei. 

Du vet hva han vil, og han endrer seg ikke.

Anonymkode: 0c7cd...6e6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du blir behandlet som søppel så tidlig i forholdet vet du hva du må gjøre... Jeg kan love deg DET BLIR IKKE BEDRE! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sa klart fra til mannen min da vi møttes at jeg likte trekant. Siden han ikke hadde noen motforestillinger mot det, har vi holdt sammen i 18 år nå. Å være sammen med en som hadde nektet meg store gleder i livet, hadde jeg ikke giddet, derfor sa jeg i fra med en gang. 

Du må ikke dømme han pga dette, men sette pris på hans ærlighet. Hadde han skjult disse lystene for deg, hadde nok forholdet tatt slutt etter kort tid lell. For oss som liker sex, er det fint å bli respektert. 

Anonymkode: 3f0e8...834

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sa klart fra til mannen min da vi møttes at jeg likte trekant. Siden han ikke hadde noen motforestillinger mot det, har vi holdt sammen i 18 år nå. Å være sammen med en som hadde nektet meg store gleder i livet, hadde jeg ikke giddet, derfor sa jeg i fra med en gang. 

Du må ikke dømme han pga dette, men sette pris på hans ærlighet. Hadde han skjult disse lystene for deg, hadde nok forholdet tatt slutt etter kort tid lell. For oss som liker sex, er det fint å bli respektert. 

Men han respekterer ikke henne, han sa at hun skulle gjøre som han sa og skaffe en venninne.

Anonymkode: 0c7cd...6e6

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke det samme. Å presse på med en seksuell fantasi partneren ikke er komfortabel med er IKKE greit. 

• Liker 11
Skrevet

Si at du går med på det om han tar med seg den kjekkeste kompisen med den største kuken til deg!

Hadde forøvrig gått fra han. Finnes flere fisk.

Anonymkode: 14ed3...33e

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...