AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 På sosiale medier og i det virkelige liv? Anonymkode: 2c8f8...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Tre nære venner. 8-10 gode venner. Mange gode kontakter via hobbyer. Mennesker jeg henger hele dager med flere ganger i året. For 6-7 år siden hadde jeg ingen. Anonymkode: 13662...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg har 765 "venner" på facebook, og har reelt ikke en venn. Anonymkode: 8239c...31c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 7. desember 2023 #4 Del Skrevet 7. desember 2023 50 men er ikke på sosiale medier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har 765 "venner" på facebook, og har reelt ikke en venn. Anonymkode: 8239c...31c Da er vi veldig like, har flere hundre venner på sosiale medier. I den virkelige verden har jeg ingen jeg vil kalle venner. Joda har mange bekjente, men venner som jeg kan stole på med alt? Ingen som helst, og flere av de jeg hadde valgte jeg selv å kutte ut da jeg var i en livskrise og opplevde å ikke bety en dritt. Anonymkode: 577c6...56d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Del Skrevet 7. desember 2023 Har en håndfull nære venner som er spredt utover landet (noen også utenlands). Har kanskje 10-15 stk jeg kunne ringt eller funnet på noe med utenom det. Har ett par hundre/1k ‘’følgere’’ og ‘’venner’’ på sosiale medier. Anonymkode: 78125...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 7. desember 2023 #7 Del Skrevet 7. desember 2023 Hvis definisjonen på en god venn er en man kan dele alt med, så har jeg ingen gode venner. Mine venner har alle en rolle. For eksempel har jeg en venn jeg går på ski med, ei jeg sladrer om barndommen med, en jeg bare tuller med, ei jeg bare snakker om jobb med, flere jeg kun snakker høflig og hverdagslig med etc. etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Del Skrevet 7. desember 2023 Fem, mer eller mindre nære... Anonymkode: e7796...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Del Skrevet 7. desember 2023 Ingen, men er så ukordinert i livet at jeg har nok med å ha god nok kontakt med familien. Må nesten bo med noen for å holde forholdet godt, så føler ikke for å prøve å få venner. Anonymkode: ca113...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå