Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i september, negative tester og fikk mensen 21 september. Dermed tenkte jeg at i oktober gidder jeg ikke å teste, kommer mensen så kommer den. Den kom, litt lett, dagen etter da jeg egentlig skulle ha den, var kortvarig og vond. I november tester jeg positivt, 3+ dagen etter ikm. 

Nå skal jeg til ultralyd for å sjekke hvor langt jeg egentlig er på vei. Kan jeg virkelig være 10 uker på vei?

Anonymkode: c7ff3...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokså uvanlig å ha mens som gravid, men er jo mulig.

De er ikke så fryktelig nøyaktig de testene og ved tvillinger er hcg høyere.

Anonymkode: 07301...ec1

Skrevet

Det er en mulighet. Det er fint du får sjekket det på TUL! Det kjipeste nå er om TUL indikerer at du er ca. 8 uker på vei, altså midt mellom de to syklusene. Da bør du oppgi forrige IKM til jordmor og andre, hvis ikke risikerer du å gå masse på overtid uten å få hjelp. 

Anonymkode: 7d788...cc4

Skrevet

Sikker på at det var mensen og ikke en festeblødning? Ellers er det heller ikke normalt å blø litt i 1 trimester så er godt mulig du er 10 uker på veg ja.. 

Anonymkode: 8c3ff...6dc

Skrevet

Kjøp kosttilskudd hvis du ikke har gjort det eller allerede tar multivitaminer som inneholder folat/folsyre. 

Anonymkode: 10e2b...7e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjøp kosttilskudd hvis du ikke har gjort det eller allerede tar multivitaminer som inneholder folat/folsyre. 

Anonymkode: 10e2b...7e1

Jeg har tatt folsyre pga mangler siden mars i fjor, samme med D og B vitamin, så den er trygg. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sikker på at det var mensen og ikke en festeblødning? Ellers er det heller ikke normalt å blø litt i 1 trimester så er godt mulig du er 10 uker på veg ja.. 

Anonymkode: 8c3ff...6dc

Det var litt stress med ting den måneden der så jeg sliter med å huske klart. 

Anonymkode: c7ff3...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...