AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Jeg testet i september, negative tester og fikk mensen 21 september. Dermed tenkte jeg at i oktober gidder jeg ikke å teste, kommer mensen så kommer den. Den kom, litt lett, dagen etter da jeg egentlig skulle ha den, var kortvarig og vond. I november tester jeg positivt, 3+ dagen etter ikm. Nå skal jeg til ultralyd for å sjekke hvor langt jeg egentlig er på vei. Kan jeg virkelig være 10 uker på vei? Anonymkode: c7ff3...649
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Nokså uvanlig å ha mens som gravid, men er jo mulig. De er ikke så fryktelig nøyaktig de testene og ved tvillinger er hcg høyere. Anonymkode: 07301...ec1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Det er en mulighet. Det er fint du får sjekket det på TUL! Det kjipeste nå er om TUL indikerer at du er ca. 8 uker på vei, altså midt mellom de to syklusene. Da bør du oppgi forrige IKM til jordmor og andre, hvis ikke risikerer du å gå masse på overtid uten å få hjelp. Anonymkode: 7d788...cc4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Sikker på at det var mensen og ikke en festeblødning? Ellers er det heller ikke normalt å blø litt i 1 trimester så er godt mulig du er 10 uker på veg ja.. Anonymkode: 8c3ff...6dc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Kjøp kosttilskudd hvis du ikke har gjort det eller allerede tar multivitaminer som inneholder folat/folsyre. Anonymkode: 10e2b...7e1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjøp kosttilskudd hvis du ikke har gjort det eller allerede tar multivitaminer som inneholder folat/folsyre. Anonymkode: 10e2b...7e1 Jeg har tatt folsyre pga mangler siden mars i fjor, samme med D og B vitamin, så den er trygg. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sikker på at det var mensen og ikke en festeblødning? Ellers er det heller ikke normalt å blø litt i 1 trimester så er godt mulig du er 10 uker på veg ja.. Anonymkode: 8c3ff...6dc Det var litt stress med ting den måneden der så jeg sliter med å huske klart. Anonymkode: c7ff3...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå