AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Kan jeg få en ny lege (radiolog) til å tyde MR-bildene mine? Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 0bc00...456
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Hvor er bildene tatt? Fastlege kan ta kontakt med stedet bildene er tatt og be om revurdering/regranskning internt, hvis det er informasjon i etterkant som kan ha betydning. Anonymkode: d1083...a22
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Jeg gikk til Volvat og fikk 2nd opinion etter at fastlegen sa at alt var bra og smertene mine ikke kunne gjøres noe med. Dro på Volvat, legen så på bildene og 14 dager etter lå jeg på operasjonsbordet og fjernet problemet. Anonymkode: cf5e3...b66
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg gikk til Volvat og fikk 2nd opinion etter at fastlegen sa at alt var bra og smertene mine ikke kunne gjøres noe med. Dro på Volvat, legen så på bildene og 14 dager etter lå jeg på operasjonsbordet og fjernet problemet. Anonymkode: cf5e3...b66 Fastlegen kan ikke se bildene, den kan bare forholde seg til svarteksten, så den hadde ikke muligheten til å vurdere slik legen på Volvat hadde. Anonymkode: d1083...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå