Gå til innhold

Han nyter meg oppå han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. 

Anonymkode: 2faf9...60c

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ..? Høres ut som helt vanlig sex?

Anonymkode: 59b63...fce

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

?????????

Høres ut som helt vanlig sex for min del. Hilsen ei som ikke er i ett forhold, men har sex med knullevenner. 

Anonymkode: 2480e...bbf

• Liker 11
Gjest Mr. Ron
Skrevet

Det at han ser på deg, nyter deg er jo vakkert komplement. Ja, jeg tror han er forelsket, - men jeg tror også at det kan våre livet ut. Ta vare på ham!😉

Skrevet
Mr. Ron skrev (11 minutter siden):

Det at han ser på deg, nyter deg er jo vakkert komplement. Ja, jeg tror han er forelsket, - men jeg tror også at det kan våre livet ut. Ta vare på ham!😉

Ja ts her😊 min eks så aldri på meg da vi hadde sex og det tar man heller ikke for gitt. Han her gjør det og spesielt det at han vil kjenne meg inntil han, så jeg må legge meg mot han. Vi har nettopp blitt kjærester så godt mulig det er forelskelse

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

?????????

Høres ut som helt vanlig sex for min del. Hilsen ei som ikke er i ett forhold, men har sex med knullevenner. 

Ikke alle nyter på denne måten nei. Noen må ha sex i mørket for eks. Han her vil alltid jeg skal sitte oppå han så han får se puppene mine. Vi er begge 36 

Skrevet

Mannen min tar fortsatt på seg brillene når ting begynner å gå hett for seg i senga, selv etter 20 år sammen. Det er vel et godt tegn, eller?

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Yodas skrev (6 minutter siden):

Mannen min tar fortsatt på seg brillene når ting begynner å gå hett for seg i senga, selv etter 20 år sammen. Det er vel et godt tegn, eller?

Det høres veldig positivt ut😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. 

Jeg liker det du skriver og slik bør det være

Skrevet
feliek54 skrev (1 minutt siden):

Jeg liker det du skriver og slik bør det være

😊😊 enig. 

Men er det sterke følelser siden han så og smilte? Jeg spør han ikke om dette. Vil det skal være like naturlig neste gang. 

Skrevet

Vanskelig å ikkje kjenne hud mot hud og ikkjr ha kroppskontakt under sexen...

Anonymkode: b87f0...a7b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke alle nyter på denne måten nei. Noen må ha sex i mørket for eks. Han her vil alltid jeg skal sitte oppå han så han får se puppene mine. Vi er begge 36 

Men eksen din er jo den unormale her.

Er mer normalt å ville se sin deilige partner mens man får orgasme vel...........

Men jajaj, greit å få mannfolka på forumet her til å få ståkuk med beskrivende ord om hvordan du og mannen din har dere ;)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😊😊 enig. 

Men er det sterke følelser siden han så og smilte? Jeg spør han ikke om dette. Vil det skal være like naturlig neste gang. 

Det er sterke følelser. Veldig sterke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja ts her😊 min eks så aldri på meg da vi hadde sex og det tar man heller ikke for gitt. Han her gjør det og spesielt det at han vil kjenne meg inntil han, så jeg må legge meg mot han. Vi har nettopp blitt kjærester så godt mulig det er forelskelse

Hvor så han hen?

• Liker 1
Skrevet

😂 hva slags innlegg er dette? Dette er helt normalt. Lurer på hva slags menn du har hatt før😱 Hvor har de sett? Oppi taket eller på mobilen?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (5 minutter siden):

😂 hva slags innlegg er dette? Dette er helt normalt. Lurer på hva slags menn du har hatt før😱 Hvor har de sett? Oppi taket eller på mobilen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

😊😊 enig. 

Trenger ikke å være sterke følelser, forelskelse eller kjærlighet selv om han liker synet av deg. Kan selvfølgelig være det, men man trenger ikke å ha følelser for noen for å synes at puppene er fine å se på under sex eller for at man vil ha nærhet under sex. 

Anonymkode: f28d9...4e1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

😊😊 enig. 

For meg er sex ikke bare kose og knulle men nyte vakker kvinne. Se på kvinnen, snakke med henne on nyte vakker kropp

Skrevet

Høres veldig fint ut. koselig om han er forelsket i deg vel💕

Skrevet

Trodde du skrev at noen må ha sex i mørket med en eks, tenkte så trist 😅

Anonymkode: 0fa8b...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...