AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Hæ..? Høres ut som helt vanlig sex? Anonymkode: 59b63...fce 20 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 ????????? Høres ut som helt vanlig sex for min del. Hilsen ei som ikke er i ett forhold, men har sex med knullevenner. Anonymkode: 2480e...bbf 11
Gjest Mr. Ron Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Det at han ser på deg, nyter deg er jo vakkert komplement. Ja, jeg tror han er forelsket, - men jeg tror også at det kan våre livet ut. Ta vare på ham!😉
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Mr. Ron skrev (11 minutter siden): Det at han ser på deg, nyter deg er jo vakkert komplement. Ja, jeg tror han er forelsket, - men jeg tror også at det kan våre livet ut. Ta vare på ham!😉 Ja ts her😊 min eks så aldri på meg da vi hadde sex og det tar man heller ikke for gitt. Han her gjør det og spesielt det at han vil kjenne meg inntil han, så jeg må legge meg mot han. Vi har nettopp blitt kjærester så godt mulig det er forelskelse Anonymkode: 2faf9...60c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): ????????? Høres ut som helt vanlig sex for min del. Hilsen ei som ikke er i ett forhold, men har sex med knullevenner. Anonymkode: 2480e...bbf Ikke alle nyter på denne måten nei. Noen må ha sex i mørket for eks. Han her vil alltid jeg skal sitte oppå han så han får se puppene mine. Vi er begge 36 Anonymkode: 2faf9...60c
Yodas Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Mannen min tar fortsatt på seg brillene når ting begynner å gå hett for seg i senga, selv etter 20 år sammen. Det er vel et godt tegn, eller? 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Yodas skrev (6 minutter siden): Mannen min tar fortsatt på seg brillene når ting begynner å gå hett for seg i senga, selv etter 20 år sammen. Det er vel et godt tegn, eller? Det høres veldig positivt ut😄 Anonymkode: 2faf9...60c
feliek54 Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c Jeg liker det du skriver og slik bør det være
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 feliek54 skrev (1 minutt siden): Jeg liker det du skriver og slik bør det være 😊😊 enig. Men er det sterke følelser siden han så og smilte? Jeg spør han ikke om dette. Vil det skal være like naturlig neste gang. Anonymkode: 2faf9...60c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 Vanskelig å ikkje kjenne hud mot hud og ikkjr ha kroppskontakt under sexen... Anonymkode: b87f0...a7b 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke alle nyter på denne måten nei. Noen må ha sex i mørket for eks. Han her vil alltid jeg skal sitte oppå han så han får se puppene mine. Vi er begge 36 Anonymkode: 2faf9...60c Men eksen din er jo den unormale her. Er mer normalt å ville se sin deilige partner mens man får orgasme vel........... Men jajaj, greit å få mannfolka på forumet her til å få ståkuk med beskrivende ord om hvordan du og mannen din har dere Anonymkode: 2480e...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😊😊 enig. Men er det sterke følelser siden han så og smilte? Jeg spør han ikke om dette. Vil det skal være like naturlig neste gang. Anonymkode: 2faf9...60c Det er sterke følelser. Veldig sterke. Anonymkode: b87f0...a7b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja ts her😊 min eks så aldri på meg da vi hadde sex og det tar man heller ikke for gitt. Han her gjør det og spesielt det at han vil kjenne meg inntil han, så jeg må legge meg mot han. Vi har nettopp blitt kjærester så godt mulig det er forelskelse Anonymkode: 2faf9...60c Hvor så han hen? Anonymkode: b87f0...a7b 1
M.H85 Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c 😂 hva slags innlegg er dette? Dette er helt normalt. Lurer på hva slags menn du har hatt før😱 Hvor har de sett? Oppi taket eller på mobilen? 4 3
emdes Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 M.H85 skrev (5 minutter siden): 😂 hva slags innlegg er dette? Dette er helt normalt. Lurer på hva slags menn du har hatt før😱 Hvor har de sett? Oppi taket eller på mobilen?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #17 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 😊😊 enig. Men er det sterke følelser siden han så og smilte? Jeg spør han ikke om dette. Vil det skal være like naturlig neste gang. Anonymkode: 2faf9...60c Trenger ikke å være sterke følelser, forelskelse eller kjærlighet selv om han liker synet av deg. Kan selvfølgelig være det, men man trenger ikke å ha følelser for noen for å synes at puppene er fine å se på under sex eller for at man vil ha nærhet under sex. Anonymkode: f28d9...4e1 5 1
feliek54 Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): 😊😊 enig. Men er det sterke følelser siden han så og smilte? Jeg spør han ikke om dette. Vil det skal være like naturlig neste gang. Anonymkode: 2faf9...60c For meg er sex ikke bare kose og knulle men nyte vakker kvinne. Se på kvinnen, snakke med henne on nyte vakker kropp
Kryneren Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c Høres veldig fint ut. koselig om han er forelsket i deg vel💕
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle nyter på denne måten nei. Noen må ha sex i mørket for eks. Han her vil alltid jeg skal sitte oppå han så han får se puppene mine. Vi er begge 36 Anonymkode: 2faf9...60c Trodde du skrev at noen må ha sex i mørket med en eks, tenkte så trist 😅 Anonymkode: 0fa8b...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå