Gå til innhold

Han mistet sexlyst under graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor normalt er det at menn mister sexlysten i andre trimester? 

Jeg tenkte kanskje vi kom til å ha sex frem til jeg var stor og tung osv. men sluttet det visst kort tid etter andre trimester startet. 

Gikk fra å ha sex 3-4 ganger i uken til å nå ha det kanskje 1 gang hver 14 dag. Har egentlig ikke lyst til å ta noe initiativ heller for vil ikke at han skal føle han må ligge med noen han finner avtennende. 

Anonymkode: 42ab0...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt. Du er jo på en måte ikke bare deg selv lenger og det føles annerledes for ham. Snakk med ham om det, ikke for at han skal tvinge seg til å ha sex med deg, men for at dere skal forstå hverandre. 

Anonymkode: dd6cf...09c

Skrevet

Her har også sexlivet dabbet litt av. 
Jeg følte det var kun jeg som tok initiativ, og tenkte han ikke hadde lyst. 
Da vi snakket om det kom det frem at han tvert om fortsatt tenner på meg og har lyst, men at han ofte føler det er vanskelig å være den som initierer nå. 
Han vet jeg sliter med søvn på natta, det er jo mer krevende med sex nå enn før, han er redd jeg er sliten om vi har gjort mye en dag. Også ville han ikke legge noe press på meg. 
Alt ble bedre etter vi snakket om det :)

Vi har ikke like mye sex som før, og det er helt greit og sikkert normalt. Men vi er flinkere å finne tid kanskje tidlig på dagen, legge oss tidligere. Jeg er tydelig hvis jeg faktisk er for sliten så han vet det. Det er ganske pes å ha sex når man er 32 uker på vei så er ikke alltid like gira 😅

Snakk med kjæresten din :) 

Anonymkode: 8615f...150

Skrevet

Jeg er i 8 uke kastet opp hele forige uke, har hatt veldig lite sex lyst pga kvalme. Nå har jeg sluttet å kaste opp men føler meg mye kvalm selvom. Tror det er ganske normalt og ikke ha sexlyst 

Anonymkode: ebae1...ed1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor normalt er det at menn mister sexlysten i andre trimester? 

Jeg tenkte kanskje vi kom til å ha sex frem til jeg var stor og tung osv. men sluttet det visst kort tid etter andre trimester startet. 

Gikk fra å ha sex 3-4 ganger i uken til å nå ha det kanskje 1 gang hver 14 dag. Har egentlig ikke lyst til å ta noe initiativ heller for vil ikke at han skal føle han må ligge med noen han finner avtennende. 

Anonymkode: 42ab0...617

Jeg mistet sexlysten i det sekund jeg fant ut at jeg var gravid. Fra det tidspunkt gikk det 1.5 år før vi hadde sex igjen.

Samme var det med nr 2.

Anonymkode: b6e64...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...