Gå til innhold

Ungene mine nekter at kjæresten skal være med oss på julaften!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine som er voksne og flyttet ut kommer hjem på julaften og overnatter, men de sa at hvis kjæresten min kommer nekter de å komme, da må jeg velge mellom han og de.   Jeg syns synd i kjæresten min da han har ingen andre steder å være på julaften , han er ikke ønsket hos sine familiemedlemmer.  

Jeg tør ikke og vet ikke hvordan jeg skal si til han at barna mine ikke vil ha han her, han forventer og tror han får komme.  Jeg er redd han kommer å bli skikkelig sur og bitter.  

Greien er at vi har vært sammen i flere år, de første årene feiret han jul her, de siste tre har han vært alene.  Han har sagt mye stygt om ungene mine og dette klarer de ikke legge bak seg, han har såret meg flere ganger ,  gjort det slutt flere ganger med meg   og jeg har krøpet tilbake. Men jeg sier til ungene at de siste mnd har vi hatt det bra, han sier han elsker meg og vi har det fint når vi er sammen, jeg sier julens budskap er fred , kjærlighet og  tilgivelse , Og det og legge bak seg ting som er blitt gjort og sagt og gi ny sjanse. Men de vil ikke høre på meg.   Hva mener dere?

Anonymkode: 49af2...6ee

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som har lager tråd her tidligere om konflikt mellom kjæreste og barna? 

Anonymkode: 5e44e...030

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

Han er jo en drittsekk og en dust, skjønner godt at de ikke gidder å være sammen med ham. Det burde ikke du heller. Hvordan kan du være forelsket i en som sier stygge ting om barna dine? En måneds ok periode i et voksent forhold har da ingenting å si når han har vist sin dårlige karakter så ettertrykkelig ved andre anledninger.

Anonymkode: 1e01e...49b

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Og dette synes du er vanskelig?? Unnskyld meg, men det er jo åpenbart at du velger barna dine ( selv om de er voksne) , fremfor en ræva type? Hadde aldri i verden kastet et blikk mer på en mann som hadde snakket stygt om barna mine !

Anonymkode: ead9b...528

• Liker 42
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har sagt mye stygt om ungene mine og dette klarer de ikke legge bak seg, han har såret meg flere ganger ,  gjort det slutt flere ganger med meg   og jeg har krøpet tilbake.

At du i det hele tatt vurderer å prioritere han før ungene dine, kan jeg ikke forstå! 

Anonymkode: 614d3...6ee

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet

Velg barna dine!! Fyren høres ut som en narsissist som du aldri vil bli lykkelig med likevel. Hadde aldri tolererer at en fyr snakket stygt om barna mine👊🏼

Anonymkode: a62f2...d44

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Prioriter ungene. Han har ikke vært grei med dem og deg. Dessuten regner jeg med at  det at han ikke er velkommen hos egen familie ikke er et godt tegn.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette må være trolling vel

Anonymkode: 6b4b6...3d4

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Kan ikke fatte at du er sammen med en mann, som har pratet mye stygt om barna dine.

Du burde gå fra han, og feire jul med bare barna dine.

Anonymkode: 3bb61...cd1

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Greien er at vi har vært sammen i flere år, de første årene feiret han jul her, de siste tre har han vært alene.  Han har sagt mye stygt om ungene mine og dette klarer de ikke legge bak seg, han har såret meg flere ganger ,  gjort det slutt flere ganger med meg   og jeg har krøpet tilbake. Men jeg sier til ungene at de siste mnd har vi hatt det bra, han sier han elsker meg og vi har det fint når vi er sammen, jeg sier julens budskap er fred , kjærlighet og  tilgivelse , Og det og legge bak seg ting som er blitt gjort og sagt og gi ny sjanse. Men de vil ikke høre på meg.   Hva mener dere?

Anonymkode: 49af2...6ee

Du må nok velga ja, ungene eller denne totalt ustabile mannen som er stygg mot egen familie og dere, opptil flere ganger.

Det valget bør være lett.

Anonymkode: d231a...19d

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og de er voksne? Her må du bed de ta seg sammen 

Anonymkode: 2a06f...83d

Skrevet

Gjør det slutt nå. Du kan ikke være sammen med noen som du må feire jul med fordi du ikke tør annet, og du syns synd på. En som ikke er ønsket i egen familie. En som ikke er ønsket i din familie. En som ikke har oppført seg pent mot barna dine. En som gjør at du må velge mellom han og barna, og som får deg til å vurdere å velge ham. En som blir sur og bitter for noe som utelukkende er hans egen feil. En som har gjort det slutt med deg flere ganger. En du måtte krype tilbake til. En sp har såret deg mange ganger. En som har snakket stygt om barna dine.

Han kan i hvertfall ikke være hos dere på julaften. Siden julen handler om tilgveldse, fred og kjærlighet, blir han jo ikke sur og bitter, han vil vise forståelse og være glad for at barna dine ihvertfall tilgir deg, og han vet at det er hans egen skyld slik han har oppført seg. 

Eller  

Bare dump ham nå. 

Anonymkode: fec3c...d5d

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg forstår ikke at du spør engang. Er dette tull? En som snakker dritt om ungene skal du selvsagt ikke beholde, langt mindre dra inn i hus sammen med ungene.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Fantastiske unger som ikke bare vil sitte og se på at mamman sin blir brukt 🤩

En som slenger dritt til mine unger hadde jeg aldri villet være med uansett, og når han i tillegg er uønsket hos sin egen familie.....noen ganger må man bare se realiteten uansett hvor blind en er.

Anonymkode: 7ff4d...930

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg skulle til å si at siden barna dine er voksne kan du velge kjæresten, men så leste jeg videre og innså at her var det så mange røde flagg og ringende bjeller at jeg snudde tvert: feir jul med barna, uten mannen! Og kvitt deg med denne udugelige mannen sammen med hybekaninene til jul!
Og så kan du ønske deg litt gangsyn og selvtillit i julegave. Vil du virkelig ha denne mannen i livet ditt?

Anonymkode: 2c98c...8a3

• Liker 14
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...